Πόση γνώση μπορεί να αντέξει ένα μυαλό μέσα σε 2 λεπτά;
-Λοιπόν Βασίλη (Zpi) άκου πως έχουν τα πράγματα...
Αν και ο όγκος ενός κύβου ν διαστάσεων, όπου ν τείνει στο άπειρο, τείνει να γίνει ίσος με άπειρο, αντιθέτως ο όγκος μιας σφαίρας ν διαστάσεων τείνει να γίνει ίσος με το μηδεν.
Όταν λοιπόν έχουμε δεδομένα σε μορφή κύβου ν διαστάσεων, τότε η χρήσιμη πληροφορία βρίσκεται στις ακμές του κύβου, διότι στο εσωτερικό του κύβου βρίσκονται τα δεδομένα που αντιστοιχούν στον όγκο της σφαίρας, τα οποία είναι δεδομένα μηδενικής αξίας. Πρέπει λοιπόν να επικεντρώσουμε το ενδιαφέρον μας στην πληροφορία που είναι μαζεμένη στις ακμές του κύβου...
ΥΓ: Ναι Μαρκ σωστά το κατάλαβες. Η ιδέα αποτελεί μελέτη του "Πανεπιστήμονα" Νίκου και θα έχουμε την τιμή και τη χαρά να την παρακολουθήσουμε στο επόμενο συνέδριο το Σεπτέμβρη.
-Λοιπόν Βασίλη (Zpi) άκου πως έχουν τα πράγματα...
Αν και ο όγκος ενός κύβου ν διαστάσεων, όπου ν τείνει στο άπειρο, τείνει να γίνει ίσος με άπειρο, αντιθέτως ο όγκος μιας σφαίρας ν διαστάσεων τείνει να γίνει ίσος με το μηδεν.
Όταν λοιπόν έχουμε δεδομένα σε μορφή κύβου ν διαστάσεων, τότε η χρήσιμη πληροφορία βρίσκεται στις ακμές του κύβου, διότι στο εσωτερικό του κύβου βρίσκονται τα δεδομένα που αντιστοιχούν στον όγκο της σφαίρας, τα οποία είναι δεδομένα μηδενικής αξίας. Πρέπει λοιπόν να επικεντρώσουμε το ενδιαφέρον μας στην πληροφορία που είναι μαζεμένη στις ακμές του κύβου...
ΥΓ: Ναι Μαρκ σωστά το κατάλαβες. Η ιδέα αποτελεί μελέτη του "Πανεπιστήμονα" Νίκου και θα έχουμε την τιμή και τη χαρά να την παρακολουθήσουμε στο επόμενο συνέδριο το Σεπτέμβρη.
Σε τι τομέα είπαμε κάνεις διδακτορικό;
ReplyDelete(Ή θυμάμαι λάθος και δεν κάνεις καν διδακτορικό;;)
Πάει σε έχασα τελείως!!!!!!!!!!
ReplyDeleteΜετανάστη το διδακτορικό το τελείωσα πέρισυ, τέτοιο καιρό περίπου. Το θέμα είχε να κάνει με εφαρμογές πάνω σε στατιστικές μεθόδους Ανάλυσης Δεδομένων με δεδομένα που αφορούσαν στη διαχρονική εξέλιξη των σχετικών θέσεων των 15 χωρών-μελών της ΕΕ ως προς 9 δείκτες (πληθωρισμό, ανεργία κτλ).
ReplyDeleteΚοινώς δεν ασχολούμαι με αστροφυσική ή κάτι περίεργο, αλλά οι κακές παρέες μερικές φορές κρύβουν εκπλήξεις.
Rebecca κι εγώ ακόμα ψάχνομαι. Πολύ περίεργη κατάσταση να σου εξηγεί κάποιος ένα φαινόμενο, που δε μπορείς να συλλάβεις, σα να είναι κάτι το αυτονόητο. Σε γενικές γραμμές κατάλαβα τι θέλει να πει ο ποιητής, αλλά δεν κάνω τον κόπο να προσπαθήσω να κατανοήσω το τι και πως ισχύουν όλα αυτά.
Ίσως να μην πέτυχα 100% τη διατύπωση της θεωρίας που άκουσα σήμερα το πρωί, αλλά όπως και να'χει η έκπληξη παραμένει ίδια.
Zpi μου, μη δίνεις και πολλή βαρύτητα σε όσα λέει ο Νίκος. Παραπάνω απ' τα μισά είναι μπουρδολογία. Σε κάποια πράγματα βέβαια όπως γνωρίζεις είναι άπ6ος...
ReplyDeleteΠάντως, δεν ξέρω γιατί, ο πρώτος συνειρμός που έπραξα μόλις διάβασα την ιστορία με τον κύβο ήταν ο κώδικας Hamming. Άσχετο ε; Πιθανότατα.
A Mathematician (M) and an Engineer (E) attend a lecture by a Physicist. The topic concerns Kulza-Klein theories involving physical processes that occur in spaces with dimensions of 9, 12 and even higher. The M is sitting, clearly enjoying the lecture, while the E is frowning and looking generally confused and puzzled. By the end the E has a terrible headache. At the end, the M comments about the wonderful lecture.
ReplyDeleteE: "How do you understand this stuff?"
M: "I just visualize the process"
E: "How can you POSSIBLY visualize something that occurs in 9-dimensional space?"
M: "Easy, first visualize it in N-dimensional space, then let N go to 9"
lol!
ReplyDeleteΧα εξαιρετικό anonymous
Εύγε
ralph lauren uk
ReplyDeleteprada outlet
moncler uk
ralph lauren outlet
yeezy
christian louboutin shoes
tory burch handbags
longchamp outlet
canada goose outlet
zzzzz2018.8.9
ReplyDeletegolden goose
canada goose jackets
polo ralph lauren outlet
polo ralph lauren
tods shoes
off white clothing
canada goose outlet
coach outlet online
pandora jewelry
nike factory outlet