Σφήνα στις τραπεζικές αηδίες των προηγούμενων μηνών μπαίνει για το μήνα Δεκέμβριο η ανοησία της ΤΙΜ. Μια πενταμελής οικογένεια κάνει παρτυ γιορτάζοντας τα 5000 λεπτά δωρεάν ομιλίας που δικαιούται, ενώ οι υπόλοιποι γείτονες σκάνε από τη ζήλια τους. Τραγικό. Η προσοχή μου μάλιστα πέφτει συνέχεια στην αντίδραση της γιαγιάς που δείχνει να έχει συγκινηθεί βαθύτατα - προσέχτε την μη σας πάθει καμιά καρδιά.
Η ΤΙΜ προβάλλει την ευτυχία της οικογένειας για να δείξει πόσο μεγάλη χαρά μοιράζουν οι προσφορές της. Εγώ βλέπω μια οικογένεια με εθισμένα στο κινητό τους αρρωστάκια, γνήσια θύματα του καταναλωτισμού. Βλέπω τις δυσμενείς επιπτώσεις που μπορούν να παρατηρηθούν στη νοητική κατάσταση των πελατών της εταιρείας.
Συγχαρητήργια κύριοι
Συγχαρητήργια κύριοι
Keep Walking*
*Παρεμπιπτόντως η διαφήμιση του Johhnie με τους πίνακες είναι εξαιρετική
Μα αν το παρατηρησεις οι περισσοτερες διαφημισεις προβαλουν ευτυχισμενους ανθρωπους και οικογενειες να καντουριουνται ομαδικα απο τη χαρα τους οταν κανουν χρηση του εκαστοτε προιοντος καθε φορα.
ReplyDeleteΕίμαι μαζί σου και για τις δύο διαφημίσεις (αν εξαιρέσουμε το σχόλιο περί καταναλωτισμού, που απλώς δε με εκφράζει).
ReplyDeleteΤόση (σε ποσότητα) ηλίθια υπερβολή σε ελληνική διαφήμιση δεν ξέρω αν έχω ξαναδεί.
Πράγματι έτσι είναι, απλώς μου φαίνεται ότι με τον καιρό οι πρωταγωνιστές των spots χαίρονται ολοένα και περισσότερο. Αληθινός αυτισμός. Η τόση χαρά στο εν λόγω σποτάκι ήταν too much
ReplyDeletethrass το σχόλιο περι καταναλωτισμού το έκανα επειδή θεωρώ πως είναι το φυσικό επακόλουθο. Μια οικογένεια που κάνει πάρτυ επειδή λατρεύει να μιλάει με το κινητό δε μπορεί θα έχει και το σχετικό σύνδρομο.
απαίσια διαφήμιση!
ReplyDeleteανόητη και χωρίς φαντασία.
όπως και εκείνη που ο πατέρας είναι στη δουλειά αλλά η μητέρα έχει το κινητό ανοιχτό για να ακούει τη συναυλία της κόρης του!!!
τώρα μάλιστα!
πάλι καλά βρε, που ήρθαν τα κινητά στη ζωή μας και δεν υπάρχουν πια παράπονα του στυλ
"θα έρθεις αυτή τη φορά μπαμπά να με ακούσεις?"
γιατί πολύ απλά θα απαντήσει:
"και γιατί να κάνω τον κόπο? αφού έχω την ΤΙΜ (ή όποια άλλη) να με καλύψει"
ζήτω οι οικογένειες εξαποστάσεων,
και τα χαζά μηνύματα που μας περνάν οι διαφημιστές!!!
τη διαφήμιση αυτή την πρόσεξα και γω και χαίρομαι πολύ που τη σχολιάζεις. είναι πολύ άστοχη και κρυόκωλη.
ReplyDeleteκάτι τέτοιες παπαριές βλέπουμε και κλαινε τα 8χρονα να τους φέρει ο σάντα κινητό.
Jojo θα σου λεγα να πάμε για καφέ, αλλά αμά δέχεσαι εικονομηνύματα δε χρειάζεται να βγούμε...
ReplyDeleteMarilina τα 8χρονα ζητάνε από τον Santa κινητό. Μεγάλη αλήθεια. Απορώ για πόσα χρόνια αντέχουν στις πιέσεις των παιδιών τους οι γονείς.
Μες τις γιορτές ίσως κανονίσουμε τίποτε, σε χαλαρή φάση χωρίς ανακοινώσεις και επισημότητες...
Τα λέμε
Εεεεεπ... Συνελήφθεις."Χωρίς ανακοινώσεις και επισημότητες..."
ReplyDeleteΚαι επειδή τον τελευταίο καιρό τα έχω με την Εντροπία που λέει το εξής:
"Η Εντροπία χρησιμοποιείται για να δηλώσει επίσης το μέτρο της αποδιοργάνωσης ή της αταξίας ή της τυχαιότητας σ' ένα σύστημα. Και πάλι έχει μια αρνητική σημασία. Είναι τώρα το αντίθετο της τάξης και της οργανωμένης διάταξης."
ε? ε? Είστε προβλέψιμος Κε Ζpi. Οσο για το σποτ δεν το είδα...
Φιλιά Στρατάρχη μου...
Αχού μωρέ πως μου ξέφυγε και ήθελα να το κάνω πριβέ το σχόλιο να μην το δεις βρε Dark. Τώρα θα πρέπει να υποστούμε και την παρουσία σου.
ReplyDeleteΤο μυαλό σου μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να στροφάρει σε επικίνδυνες ταχύτητες φρέντ. Οταν γυρίσεις με το καλό θα κανονίσουμε κατάσταση.
Πέτυχε η μπουγατσοπροπαγάνδα στους Αθηνέζους ή ακόμα;
Πλάκα έχει και το πόσο καβλωμένες είναι όλες οι διαφημίσεις. Από τα γιαούρτια μέχρι τα κρουασάν, όλες είναι με ένα σεξουαλικό υπονοούμενο. Π.χ. η τελευταία που άκουσα στο ραδιόφωνο για ένα δάνειο «που δεν πειράζει να σου πέφτει... το επιτόκιο». Χιούμορ 3ης Γυμνασίου
ReplyDeleteΜη την ψάχνεις είναι χιούμορ υψηλού επιπέδου για ψαγμένα άτομα
ReplyDelete