Zpiderland

Wednesday, November 22, 2006

What a Fuck

Λογικά τώρα θα έπρεπε να γράφω για τους Night on Earth και τους Mary & the Boy που απολαύσαμε χθες βράδυ στο Residents ή για το εξαιρετικό Spring Subway που είδα χθες στο φεστιβάλ. Ομως...

πόσο στραβά μπορεί να πάει μια μέρα που ξεκινάει με το δάχτυλό σου πιασμένο στην πόρτα. Είναι δυνατόν να χαλάει η φωτογραφική σου μέσα σε 4 μήνες ενώ την είχες στα όπα όπα; Είναι τυχαίο ότι είχες αμελήσει να στείλεις το απαραίτητο γράμμα για την εγγύηση; Εχουν κανένα νόημα όλα αυτά όταν το βράδυ σε ληστεύουν τρία μπασταρδάκια την ώρα που πας να πάρεις το παρκαρισμένο σου αμάξι απο τα πανεπιστήμια;
Δυσαρεστήθηκαν τα κακομοίρικα (ήταν δεν ήταν 17-18 χρονών). Στις τσέπες 15 ευρώ, η φωτογραφική χαλασμένη και το κινητό αντίκα της Νοκια. Περιττό να πω πόσο απογοητεύτηκαν όταν είδαν το κινητό.
Δε με πειράζει για τις παπαριές που μου ληστεύσανε, με πειράζει ότι γυρίζοντας σπίτι κοιτούσα τον κάθε περαστικό με καχυποψία.

Λες και ήξερε η Δανάη για την πίκρα που θα έτρωγα και μου έκανε δώρο σοκολάτες στο Residents ;-) Θα κρατήσω τις ωραίες στιγμές της χθεσινής βραδιάς. Δεν ήταν λίγες.
Ρουφιάνα γκαντεμομιζέρια πάρε δρόμο

27 Comments:

  • Τουλάχιστον δε σου πήραν και τις σοκολάτες...
    Έλα, σήμερα είναι μια καινούρια μέρα.
    Είδα πάντως το καχύποπτο βλέμμα σου μετά και ήταν πράγματι ΠΟΛΥ καχύποπτο. Απόρησα που δε σκοντάψανε αυτοί που κοίταξες!

    By Anonymous Anonymous, At November 22, 2006 3:16 PM  

  • Μάλλον η χτεσινή μέρα το είχε...

    Και εγώ ενώ ετοιμαζόμουν να πάω στο φεστιβάλ, εκτός από το ότι ξαφνικά με καθυστέρησαν πολλά πράγματα, κλείστηκα έξω από το σπίτι με αποτέλεσμα μέχρι να καταφέρω να μπω και να πάρω τα κλειδιά να ΄χασω την πρώτη προβολή που ήταν να πάω (Και δεν βόλευε να δω κάποια άλλη εκείνη την ώρα.)

    Ε, πηγαίνοντας για την δεύτερη ταινία με το μηχανάκι ακούω στην Τσιμισκή κάποιον να μου κορνάρει επίμονα. Έπεσε το κινητό σου φωνάζει. Γυρίζω αρκετά μέτρα μέσα στην κίνηση αλλά φυσικά το παλιοΝοκιa μου είχε ήδη πατηθεί πολλές φορές από αυτοκίνητα. Το πρόβλημα δεν είναι το τηλέφωνο αλλά ότι χάλασε και η κάρτα και πάει και ο τηλ. κατάλογος.

    Μετά στο Residents, προέκυπτει ξαφνικά να φύγω γρήγορα αλλά εσύ άτιμε Zpi αν είχες ακούσει τον παλιoΝόκια σου που χτυπούσε (το είχες ακόμη...) δεν θα έφευγα νωρίτερα -και φυσικά μάλλον τώρα θα το είχες το κινητό σου...-.

    Τι έγινε, ζήλεψες την τύχη μου και μετά τα έπαθες και εσύ αυτά;..

    Αλλά όπως λέει και η Δανάη,
    σήμερα είναι μια καινούρια μέρα!
    Και από την άλλη μπορεί και να είμαστε καλύτερα χωρίς κινητό...

    By Blogger Tertuliano Máximo Afonso, At November 22, 2006 4:18 PM  

  • Ναι ρε Tertu, αλλά δώστε μας και κανένα σταθερό (τι μου θύμησες τώρα, που λέει και η διαφήμιση)να μπορούμε να σας βρούμε! Μόνο με τα κινητά μείναμε.

    By Anonymous Anonymous, At November 22, 2006 6:22 PM  

  • Άντε ρε zpi και naso, πότε θα πάμε για καφέ; Έχω βαρεθεί να σας παίρνω τηλέφωνο στο κινητό και δεν απαντάτε...

    By Blogger amarkos, At November 22, 2006 6:23 PM  

  • Α ρε zpi τι μου θυμίζεις τώρα. Το έχω πάθει δύο φορές στα έξι χρόνια της διαμονής μου εις την σαλόνικα. Η μία δέ είναι περίπου όμοια. Γυρνάμε με ένα φίλο απο tiger lillies, παρκάρω πάνω απο το φυσικό, μέχρι να φτάσουμε γεννηματά μας την πέφτουν 4 αλβανοί και μας κάνουν φύλλο και φτερό. Κινητό νόκια, μιας εβδομάδας, τριών κατοστάρικων και αρκετούτσικα ευρουλίνια. Αχ καταραμένο αροξόλ.Όπως μου είπαν και εμένα τότεΣ, εσύ να είσαι καλά, τα κινητά ξαναγοράζονται.

    By Blogger Unknown, At November 22, 2006 11:32 PM  

  • απαίσιο συναίσθημα όντως. εμένα μου άνοιξαν το αυτοκίνητο, εκεί που αναγκαστικά το αφήνω κάθε μέρα, κι έχω αγωνία κάθε μέρα για το πως θα το βρω, άσε που για να βρω καλύτερο και ασφαλέστερο πάρκινγκ ξυπνάω πλέον πολύ νωρίτερα (5.40 that is).
    πάντως το να σου επιτεθούν είναι σαφώς χειρότερο.

    οι MATB πως ήταν τελικά? και που χώρεσαν? Δεν πολυπηγαίνω στο residents γιατί έχει πολύ κάπνα και φυσικά η παρέα μου δεν ακούει τέτοια μουσική..

    By Anonymous Anonymous, At November 23, 2006 2:00 AM  

  • Γκαντεμιά! Δε χρειάζεται να αναφέρω και εγώ περιστατικά που μου συνέβησαν στην περιοχή! Από τότε (πρώτο έτος σπουδών) προσέχω. Διαβάζοντας πάντως το κείμενό σου εξοργίστηκα! Run Zpi, run! Δυστυχώς κάτι τέτοιες στιγμές τα χάνεις και το μόνο που κάνεις είναι να τους δώσεις ότι έχεις!

    Οι καλύτερες μέρες είναι κοντά (που θα τραγουδούσαν και οι Ονειροπαγίδα)

    By Blogger mystery falls down, At November 23, 2006 3:21 AM  

  • Εμ δεν το σήκωνες το παλιοτηλέφωνο!
    Εγώ προσπάθησα να σε γλιτώσω, τίποτα εσύ.
    Αλλά, ας πάει στο διάολο το χαζονοκια σου. Έτσι κι αλλιώς από τις 20 κλήσεις που σου έπραξα κείνη τη νύχτα, μόνο στη μία ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΗΚΩΣΕΣ είχες σήμα!

    Χαίρομαι που είσαι καλά, πάντως.
    Και θέλω να σε δω σύντομα να μου φύγει το άγχος;-)

    ΥΓ: Ήταν όμως ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σκατομέρα!
    Αλλά ας μην επεκταθώ. Εγώ λέω να κάνουμε πως δεν υπήρξε...

    By Anonymous Anonymous, At November 23, 2006 7:08 AM  

  • τις προάλλες περνούσα μπροστά από την Εκθεση στην Εγνατία και με στάματησε ένα παιδί το οποίο είχα δει λίγο πριν να διαπληκτίζεται μπροστά στο πανεπιστήμιο με 2 τύπους. Μου ζήτησε να κάνει μια κλήση από το κινητό μου γιατί μόλις τον είχαν ληστέψει με απειλή σουγιά και του είπα ότι δεν έχω κινητό επειδή φαντάστηκα πως θα ήταν κλέφτης. Μετά πήγε στο σεκιουριτά της έκθεσης. Να σου πω, ψιλοντράπηκα αλλά πού να ξέρω ποιός έκλεψε ποιόν, ε; Και να σκεφτείς ότι λίγο πριν μιλούσα κι εγώ αμέριμνη στο δρόμο με το ολοκαίνουριο κινητό μου. Γιατί την πέφτουν σε άντρες μόνο όμως;

    By Blogger marl(t), At November 23, 2006 1:35 PM  

  • thx guys εντάξει θα πάμε παρακάτω έτσι κι αλλιώς μελακίες μου πήραν. Η εμπειρία είναι που σου αφήνει μια ξυνίλα αλλά σιγά σγιά θα φύγει και αυτή.

    Μαρουλίτα το σκεφτόμουν κι εγώ όταν έμεινα χωρίς κινητό και φράγκα ότι θα ζητάω βοήθεια και θα με φοβάται ο κόσμος...
    Εντάξει δεν είναι ανάγκη να ντρέπεσαι δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα.
    Δε νομίζω να κάνουν αυστηρή επιλογή ανάμεσα σε γυναίκες και άντρες, αλλά η αλήθεια είναι ότι κι εγώ μόνο φίλους άντρες ξέρω που να έχουν παρόμοια εμπειρία. Ισως οι γυναίκες να είναι πιο προσεχτικές και να αποφεύγουν τα ύποπτα σοκάκια, δεν ξέρω.

    Winter ωραίοι οι MATB, ήθελε βέβαια λίγο υπομονή για να αντέξεις το στριμωξίδι στο Residnts, το οποίο ήταν φίσκα...

    Τέλος χρόνου, πρέπει να φύγω.
    Αδέρφια θα τα πούμε από κοντά Θεσσ/κη όταν γυρίσω με το καλό

    Cya

    By Blogger Zpi, At November 23, 2006 3:19 PM  

  • ΥΓ: Argos Ο Μητσοτάκης δεν παθαίνει τίποτε προσωπικά. Τους άλλους γκαντεμιάζει.
    Αρα

    ο Dark Angel είναι ο Μητσοτάκης!

    By Blogger Zpi, At November 23, 2006 3:23 PM  

  • Ζπαηλίνι εσύ να σαι καλά!Απλώς ή απλά είναι κακιά φάση και να μη ξανατύχει σε κανένα μας.Φιλιά(στεναχωρέθηκα μόλις το έμαθα,μου κόπηκε ο ύπνος για την ακρίβεια).

    By Anonymous Anonymous, At November 24, 2006 2:18 PM  

  • re Vasili, irthes Thessaloniki kai den pires tilefono gia Prefa? Ade kai perimeno pos kai pos.

    By Blogger Siro, At November 25, 2006 7:45 PM  

  • kai as mou pei epitelous kapoios pou sto diaolo vrisketai ayto to RESIDENTS? 10 atoma exo rotisei kai den kseroun dieythinsi. Oli ti Thessaloniki tha psakso se ligo.

    By Blogger Siro, At November 25, 2006 7:50 PM  

  • Ελα ρε db εντάξει δεν πειράζει

    Siro δυστυχώς την πρέφα την κόβω για καλά Χριστούγεννα... Αυτές τις μέρες με φεστιβαλ και συναυλίες δεν προλάβαινα με τίποτε.

    Το Residents είναι κοντά στον Λευκό Πύργο. ΠΟυ βρίσκεται η Ραψωδία, περνάς απέναντι προς τα κάτω, 50 μέτρα δεξιά κατηφορίζεις προς παραλία αντί να μπείς στη Λώρη Μαργαρίτη και το βρίσκεις στο αριστερό σου χέρι.
    Δυο βήματα πάνω δηλαδή από το Harley Davidson που υπήρχε στην παραλία if u know (τώρα έχει κλείσει)

    Cya

    By Blogger Zpi, At November 25, 2006 9:09 PM  

  • ρε βασίλη, τόσο δύσκολο είναι να του πεις τού ανθρώπου ότι το Ρέζι βρίσκεται στη Στρατηγού Καλλλλλάρη; αμάν μ' αυτές τις περιφράσειζ μας!

    ΓΣ

    By Anonymous Anonymous, At November 26, 2006 1:21 PM  

  • Και ποιος την ξέρει τη Στρατηγού Καλλλλάρη ρε άθρωπε..?

    Myspacικέ μου φίλε ;-)

    By Blogger Zpi, At November 26, 2006 2:05 PM  

  • e les peripou pou konta einai alla les kai tin dieythinsi oste na rotiseis kai kanena perastiko.

    By Blogger Siro, At November 26, 2006 2:57 PM  

  • πες τα, siro. αυτό εννοώ, αλλά ο βασίλης κάνει πως δεν καταλαβαίνει...

    ΓΣ

    By Anonymous Anonymous, At November 26, 2006 8:13 PM  

  • Γιατί δεν λέμε απλά, απ` τα παραλιακά Goody` s ίσια πάνω;

    Εγώ πάντως από την δΓιεύθυνση μόνο δεν θα καταλάβαινα τίποτα.
    Άκου Καλλλάρη!

    By Blogger Leigh-Cheri, At November 26, 2006 9:20 PM  

  • http://photos1.blogger.com/x/blogger2/6652/4256/400/461702/residents.jpg

    hope this helps

    (hope this is correct also..)

    By Anonymous Anonymous, At November 27, 2006 7:18 PM  

  • Nope winter νομίζω κάτι δεν πήγε καλά man. Thx anyway

    By Blogger Zpi, At November 27, 2006 8:49 PM  

  • http://tinyurl.com/yj7jsu non?

    By Anonymous Anonymous, At November 28, 2006 7:16 PM  

  • thx man, it's ok

    Siro πάρε χάρτη και ψάχνε...

    By Blogger Zpi, At November 29, 2006 12:04 AM  

  • ntaks to vrika. Ek protis opseos xalia mou fanike....

    By Blogger Siro, At November 30, 2006 1:27 AM  

  • By Blogger Unknown, At September 14, 2015 6:43 AM  

  • By Blogger Unknown, At September 14, 2015 6:48 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home