Zpiderland

Saturday, December 17, 2005

Blog Tales

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν 3 bloggers. Προκειμένου να βγουν έξω για καφέ αναρτησαν και οι 3 σχετικά ποστς στο blog τους. Πράγματι ο στόχος επιτεύχθη και οι 3 bloggers πραγματοποίησαν το μινι meeting σε μια trendy καφετέρια.

Blogger 1: Πωπω πέρασε σχεδόν ένας χρόνος από τότε που ξεκίνησα να γράφω στο μπλογκ μου. Ούτε που μπορούσα να το φανταστώ τότε ότι θα γινόμουν ο Ν.1 blogger στην Ελλάδα

Bl 2,3: Όπα για στάσου...ο Ν. 1; Πώς έφτασες σε αυτό το συμπέρασμα;

Bl 1: Μα είναι ολοφάνερο αφού έχω τους περισσότερους uniques καθημερινώς. Η επισκεψιμότητα είναι που μετράει.

Bl 2: Ναι οκ μπορεί να έχεις τους περισσότερους uniques αλλά εγώ έχω τα περισσότερα comments. Η επικοινωνία με τον κόσμο είναι που μετράει.

Bl 3: Για σταθείτε ρε μάγκες. Τα δικά μου κείμενα δημοσιεύονται σε free press έντυπα. Η αναγνωρισιμότητα είναι που μετράει.

Ξαφνικά έγινε σεισμός, έπεσε το ταβάνι και τους πλάκωσε.
Πέθαναν και οι τρεις

calm

Merry


PS: Εκδοχές για ένα καλύτερο φινάλε στα σχόλια
Ποιός blogger κρύβεται κάτω από τη μάσκα του σερβιτόρου;

7 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home