Zpiderland

Monday, September 10, 2007

Μια εβδομαδα ειναι...

...θα περάσει

Κυριακή 15:45 χτυπάει το τηλέφωνο. Με απίστευτη ταχύτητα λόγου μου μιλάει μια γραμματέας:
-Γεια σας απο το γραφείο του κ. *^&% σας τηλεφωνώ.μπλα μπλα μπλα ο κ.*^&% θα μιλήσει το βράδυ στην πλατεία μπλα μπλα μπλα, και επίσης μπλα μπλα μπλα και μπλα μπλα μπλα
-Ναι ξέρετε όμως κοιμόμασταν και δεν ενδιαφέρομαι αυτή τη στιγμή (την διέκοψα αναιδώς)

Η γραμματέας μιλούσε με τέτοιο αέρα για την ομιλία λες και μου έκανε χάρη που με πήρε τηλέφωνο να με ενημερώσει. Μάλλον θα περίμενε να την ευχαριστήσω κι όλας στο τέλος για το newsletter. Ξαφνιάστηκε τόσο πολύ από την αντίδρασή μου (σιγή για λίγα sec) που σχεδόν ντράπηκα για την απρεπή συμπεριφορά μου.

Ακόμα και αυτές τις τελευταίες μέρες πριν τις εκλογές ο σεβασμός απέναντι στον πολίτη μάλλον ηχεί στα αυτιά τους σαν ανέκδοτο.

6 και σήμερα κουράγιο

4 Comments:

  • Εμένα πάλι με προτιμούν οι δημοσκοπήσεις - μίνιμουμ 5 τη βδομάδα. μέχρι που σήμερα μου έκοψε και αντί να πω τα κανονικά ημι-βρισίδια και να το κλείσω της ζήτησα να αφαιρέσουν το τηλέφωνό μου από τη λίστα που έχουν. Βέβαια δεν είναι σίγουρο κατα πόσο αυτό έχει άμεσα αποτελέσματα, αλλά θα το συνεχίσω το βιολί. είχα βρει κάτι παρόμοιο στο http://www.xs4all.nl/~egbg/counterscript.html αλλά είναι για τηλεπωλήσεις. μετράει πάντως, ρίξτο μια ματιά.

    By Blogger surfmadpig, At September 10, 2007 5:15 PM  

  • Τρελός ο αλγόριθμος. Είναι λίγο παλιό βέβαια αλλά φαντάζομαι ότι δεν έχει αλλάξει και τίποτε...
    Καλό κουράγιο

    By Blogger Zpi, At September 10, 2007 5:48 PM  

  • πόσο δίκιο έχεις και πόσο χαίρομαι που απουσιάζω...

    By Blogger τέλσον, At September 11, 2007 2:41 PM  

  • Απουσιάζεις ε; Να λοιπόν η κατάλληλη ευκαιρία να ρθεις ένα κούτρα-ταξιδάκι στην πατρίδα.
    Για πάρε ένα τηλεφανάκι στα πολιτικο-ταξιδιωτικά γραφεία. Πάω στοίχημα ότι η ψήφος σου αξίζει αγαπητέ φίλε ψηφοφόρε {με φιλικό χτύπημα στην πλάτη}...
    ;-)

    By Blogger Zpi, At September 11, 2007 4:06 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home