Zpiderland

Tuesday, February 01, 2005

Φεβρουάριος: μήνας χωρίς κινητό

Εσείς είστε ακόμη εξαρτημένοι στο κινητό σας?!?!?

Ο Άγγελος έκανε την αρχή. Ποιός ήρωας θα ακολουθήσει;

Πολλές μελέτες έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια σχετικά με το πόσο βλαβερή μπορεί να αποδειχθεί η καθημερινή χρήση των κινητών τηλεφώνων. Δυστυχώς έχασα το ντοκυτμαντέρ του Κούλογλου, το οποίο όπως με έχουν ενημερώσει, απέδειξε ότι η χρήση των κινητών τηλεφώνων είναι ιδιαίτερα επιβλαβής.

Εκτός από την ακτινοβολία όμως, αυτό που με ενοχλεί ακόμη περισσότερο είναι ο εθισμός του κόσμου στο κινητό του τηλέφωνο. Μέσα στους εξαρτημένους συγκαταλέγω και τον εαυτό μου. Ίσως να μην είμαι πολύ εθισμένος στο κινητό μου, παρ' όλα αυτά σίγουρα νιώθω κάπως άβολα όταν πχ ξεχνάω το κινητό στο αμάξι και πρέπει να συνεχίσω τη μέρα μου με την πιθανότητα να δεχθώ κλήσεις τις οποίες δε θα μπορέσω να απαντήσω.

Αποφάσισα λοιπόν να ακολουθήσω τον Άγγελο στον αγώνα του και να αφήσω το κινητό στην άκρη για ένα μήνα, έτσι από περιέργεια για να δώ πόσο δύσκολη ιστορία θα είναι η κινητο-αποτοξίνωση...

2 Comments:

  • Δύο μέρες χωρίς κινητό. Το κεφάλι μου βουϊζει, τα μάτια μου κατακόκκινα, πονάνε, τρώω νευρικά τα νύχια μου, κοιτάω πίσω μου, ο αντίχειράς μου νιώθω να ατροφεί, συσπώμαι ολάκερος...

    By Blogger amarkos, At February 02, 2005 9:59 AM  

  • χεχε, όντως είναι λίγο δύσκολη υπόθεση. Και εγώ όπως και ο Άγγελος (Μαρκ) συναντήσαμε μερικές δυσκολίες, κάναμε ορισμένους ημι-συμβιβασμούς, αλλά σε γενικές γραμμές τα πάμε καλά με το εμπάργκο.
    Next time bixliaro. Next time

    By Blogger Zpi, At February 05, 2005 10:23 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home