Zpiderland

Monday, November 14, 2005

Εκθεση Φωτογραφίας



Οχι επειδή είναι φίλος, αλλά οι αργυροτυπίες του Νάσου ήταν απολαυστικές. Δεν προκειται να πω περισσότερα, οΝοέμβριος έχει πολλές μέρες ακόμα, κάνε μια στάση στο 35 και βγάλε συμπεράσματα μόνος σου.
Για την ώρα πράξε κλικ στη φωτογραφία αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για την έκθεση του Νάσου Αβδαρμάνη, ή κλικάρισε εδώ για να δεις την ποταπή ημι-άτυπη συνέντευξη που έδωσε ο Νάσος άθελα του στον ποταπό συμπλογκερά Μαρκ.
Αιντε δεκα δώδεκα

5 Comments:

  • ...γλυκό μου κορίτσι, έλα, μη φοβού, θα σε ξεναγήσω εγώ, χέρι-χέρι...

    ΓΣ

    By Anonymous Anonymous, At November 15, 2005 10:28 AM  

  • Χαχα να μη φοβάσαι είναι έκθεση του φίλτατου κακιτέχνη Νάσου. Για να καταλάβεις χθες στα εγκαίνια εγώ έκοψα την κορδέλα!

    Ασε ρε ΓΣ που θα την ξεναγήσεις την κοπέλα, εμείς τι ρόλο βαράμε
    :-)

    BTW Νάσο αν δγιαβάσεις το σχόλιο, οι φωτογραφίες ήταν εξαιρετικές. Αν επιμένεις (έλα σταμάτα μη με πιέζεις σου λέω) μπορεί να δεχθώ να γίνω το φωτομοντέλο σου στην επόμενη έκθεση, αρκεί να πρόκειται για αργυροτυπίες.
    Μη φοβάσαι θα τα βρούμε με την αμοιβή μου. Συμβιβάζομαι με τα μισά από τα κουλούργια που έχει στο καροτσάκι του ο μπάρμπας

    Πότε με το κακό θα σε καμαρώσουμε στην TV γκαμπρέν;

    By Blogger Zpi, At November 15, 2005 1:00 PM  

  • Φοβήθηκε η καημένη η κοπέλα...
    θα την πέρασε για καμιά φοβερή και τρομερή έκθεση...
    Εμ, δεν φταίει κανείς άλλος, ο Λάκης ο Τζανέτογλου, ο γραφίστας τις αφίσας φταίει. Που έπραξε φοβερή αφίσα. Και του το λεγα εγώ ... 'Πρόσεχε ρε Λάκη θα τρομάξουμε τον κόζμο', αυτός εκει.
    Στην πραγματικό'ητα μια αθώα, ντροπαλή εκθεσούλα είναι. Ούτε δοντάκια δεν έβγαλε η καημενούλα ακόμη. Για να γίνει τρομερή και να φοβίζει τον κόζμο, ουουου, έχει δρόμο ακόμη ...

    ΚύρΓιε Zpi πρέπει να σας ομολογήσω ότι μου δίνετε μεγάλη χαρά που τελικώς, έπειτα από τις κοπιώδεις προσπάθειές μου, μου αφήνετε ένα φως για πιθανή επερχόμενη συνεργασία μας! Δίνω ό,τι και αν ζητήσετε!
    Επειδή όμως σας εκτιμώ και δεν θέλω να σας πιάσω κορόιδο, πρέπει να σας πω να το ξανασκεφτήτε για τα κουλούργια. Τα έχω δει και από κοντά και μπορώ να σας πω ότι ήταν ημιΒασιλοΜπαγιάτικα...

    Όσο για εσάς ΓΣ, θα είχατε την κακοσύνη να αναλάβετε συστηματικακά (φυσικά εκ περιτροπής με τον αδολφό Zpi) χρέη ξεναγού στην έκθεση για όσους/ες τρομάζουν;

    By Anonymous Anonymous, At November 16, 2005 2:22 AM  

  • Τέλεια
    Νάσο βάλε και τα κέρματα που κρατάει ο γέρος μαζί με τα κουρούργια και κλείσαμε.
    Ο ΓΣ είναι θρίλερ από μόνος του. Που να καθυσηχάσει τους τρομοκρατημένους αθώους επισκέπτες

    By Blogger Zpi, At November 16, 2005 2:42 AM  

  • By Blogger 5689, At August 09, 2018 5:20 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home