Zpiderland

Thursday, January 19, 2006

Isolation

Λες και δεν έφταναν οι τάσεις απομόνωσης που έχω τελευταία, έχασα και το κινητό (πλέον μου το 'χουν φάει μη την ψάχνεις).
30 φίλοι 5 συγγενείς, 60 γνωστοί, 10 μπλόγκερς, 5 συνάδερφοι, 5 συνεργάτες, 1 γιατρός που ήθελε να συνεργαστούμε σε ένα άρθρο, 1 κοπέλα που γνώρισα σε μια συναυλία, μια πιτσαρία, ένα fastfoodάδικο και ποιος ξέρει πόσοι ακόμα χαθήκαν μέσα σε μια στιγμή.
Connected at 0 bps
Για την ώρα λέω να αγοράσω μια φωτογραφική γιατί είχα καλομάθει με την κάμερα του κινητού. Το καινούργιο τηλέφωνο ας περιμένει. Μέχρι τότες προτιμήστε τα email

6 Comments:

  • Ου παναθεμά σε...μόλις σου έδωσα το νούμερό μου το έχασες???


    τσ τσ τς...

    :)

    By Blogger Dark Angel, At January 20, 2006 8:34 PM  

  • μην το πάρεις στραβα αλλα σουπερ νέα είναι αυτά...

    θα σου λείπει για λίγο στην αρχή σα να έχασες ένα δάχτυλο, αλλά θα δεις με το καιρό θα το χαρεις...

    υ.γ.: όχι ΔΕΝ είμαι εγώ που σου το έφαγα....

    By Blogger τέλσον, At January 20, 2006 11:57 PM  

  • Λες να είναι δάκτυλος (δακτυλάρα) θωμά ως τιμωρία για τα προηγούμενα;

    lol
    Τα λέμε με mail

    By Blogger Ttallou, At January 21, 2006 12:09 AM  

  • Dark ειλικρινά είσαι μεγάλος γκαντέμης. και το καταραμένο το βρωμονούμερό σου δεν το περνάω ξανά ούτε στο μπλοκάκι μου.

    Τέλσον το ξέρω και εγώ το ίδιο πιστεύω. Μόνο που είχα συνηθίσει τη φωτογραφική. Βρε σίγουρα δε μου το φαγες εσύ..?

    ttallou ο Θωμάς να το πάρει να το κάνει τι; Με τέτοιες δακτυλάρες σιγά μη μπορεί να πατήσει νούμερα;-)

    By Blogger Zpi, At January 21, 2006 1:42 AM  

  • Εχουν μείνει ανεξίτηλα τα αποτυπώματα των λεπτεπίλεπτων δαχτύλων στο λαιμό μου
    :-)

    By Blogger Zpi, At January 24, 2006 1:25 AM  

  • στειλε κανενα σταθερο στο email!!!!!!!!

    By Blogger Nassos K., At January 25, 2006 2:32 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home