Zpiderland

Thursday, May 18, 2006

Επικοινωνια Ανθρωπου - Ανθρωπου

Ξεκινάω σήμερα το πρωί στη Λάρισα να φύγω και βρίσκω ένα χαρτάκι στο παμπρίζ. 'Ποιός ξέρει τι μαλακία θα κανα πάλι' ήταν η πρώτη σκέψη. 'Μάλλον κάποιον θα ενοχλώ εδώ που πάρκαρα', [αν και ήμουν παρκαρισμένος κανονικά]. Αφήνω τις σκέψεις και διαβάζω:
'Το βράδυ εχθες στις 1:42 κάνοντας όπισθεν χτύπησα λίγο το αυτοκίνητό σας. Δεν είδα τίποτα σοβαρό. Αν ωστόσο έγινε κάτι που δεν είναι αμφανές καλέστε με στο **********. Πινακίδα ΝΖΖ****'.
Κοιτάζω μπροστά, κοιτάζω από εδώ κοιτάζω από εκεί τίποτα. Δεν υπήρχε περίπτωση να το πάρω χαμπάρι μόνος μου. Δυό ώρες αργότερα τηλεφωνώ στον κύριο (ευχάριστος τύπος), του λέω πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, τον ευχαριστώ για το μήνυμα, ανταποδίδει, λέμε κανά δυο κουβέντες... χάρηκα για τη γνωριμία, γειά χαρά.

Εύκολο δεν ήταν;
Γιατί τέτοιου είδους περιστατικά πρέπει να αποτελούν εξαιρέσεις;
Είναι άραγε υποχρέωσή μας να συμπρειφερόμαστε πάντοτε σα γαϊδούρια;

8 Comments:

  • Την 14 Φεβρουαρίου 2005 κατεβαίνω κατά τις μία το βράδυ από το σπίτι με δύο φίλες (ας περάσει ασχολίαστο) για να βγούμε και να γιορτάσουμε τον έρωτα μας (η μία με μένα εγώ με την άλλη).

    Το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο ακρίβώς κάτω από το σπίτι, επί της παρασκευοπούλου, μερικά μέτρα πριν το ραδιο city. Πατάω το κουμπί του συναγερμού. Σημειωτέον πως έχω συναγερμό Cobra, τον πιο φτηνό. Κανονικά χτυπάει μια φορά και ξεκλειδώνει. Αν χτυπήσει και άλλες φορές τότε κάθε μία αντιστοιχεί σε μία φορά που ο συναγερμός ούρλιαξέ, για διάφορους λόγους.

    Χτύπησε πάνω από δέκα φορές.

    (Να σημειώσω επίσης πως η μισή θεσσαλονίκη έχει τον ίδιο συναγερμό με εμένα - τον φτηνό. Έτσι συνήθως τον αγνοώ και δεν κατεβαίνω με παντόφλες και ρόμπα να δω τι τρέχει.)

    Με έπιασε μια φρίκη.

    Το αμάξι από την πλευρά του οδηγού ήταν σε μαύρα χάλια. Έκλαψα. Σχεδόν.

    Μετά από περίπου πέντε λεπτά αλλοφροσύνης παρατηρώ ένα χαρτάκι στο παρμπρίζ. Ήταν μία κάρτα από το πλησίον φροντιστήριο αγγλικών.

    Το επόμενο πρωί στις 8.15 ακριβώς πάω στο φροντιστήριο, να καθαρίσω.

    Βρίσκομαι πάραυτα αντιμέτωπος με τον υπερήλικο γείτονα ιδιοκτήτη του φροντιστηρίου, ο οποίος μου εξηγεί:

    "Έπεσε πάνω σου μια γκόμενα με ένα jeep. Έκανε να φύγει. Έτρεξα από πίσω της. Σταμάτησε στην Όλγας, γιατί τα δύο μωρά παιδιά που είχε μέσα είχαν πλαντάξει από το κλάμα, προφανώς κατατρομαγμένα. Την κυνήγησα. Αυτά είναι τα στοιχεία που μου έδωσε και αυτός είναι ο αριθμός της πινακίδας. Σκίστην την καριόλα."

    Ήρθαν από τη Seat και μάζεψαν το αμάξι γιατί ήταν αδύνατο να το οδηγήσω. Σπασμένος ο έμπροσθεν άξονας, σκασμένο το λάστιχο, ραγισμένη η πίσω ζάντα με κίνδυνο να σκίσει και το άλλο λάστιχο. Και οι δύο πόρτες ήθελαν άλλαγμα.

    Μερικές μέρες μετά ο σύζηγος της κυρίας πέρασε για ένα καφέ. Η συγνώμη που μου ζήτησε ήταν μάλλον αρκετά ειλικρινής. Το ένα παιδάκι νοσηλεύτηκε προληπτικά, γιατί μετά το τράνταγμα διαμαρτυρόταν πως πονούσε.

    Και πήγε να φύγει η παλιοκαριόλα.

    Ε μετά με πλήρωσε και ησύχασα.

    Άι στο διάολο.

    By Anonymous Anonymous, At May 18, 2006 8:37 PM  

  • Εprepe na soy parei pipa, to skatomouno. Gynaikes odhgoi!

    By Anonymous Anonymous, At May 18, 2006 9:01 PM  

  • Σε έχει στιγματίσει κανόνικα η φάση ε φιλαράκο. Τι να πεις άμα είναι ο άλλος γάιδαρος δε γίνεται τίποτα.

    By Blogger Zpi, At May 19, 2006 12:13 PM  

  • ...Έχουμε κοινές εμπειρίες, Zpi!

    By Blogger Nada, At May 19, 2006 2:13 PM  

  • Εγώ πάλι, προχθές είχα μια εντελώς διαφορετική εμπειρία..."επικοινωνίας Ανθρώπου- Ανθρώπου".

    Ανέβηκα στο λεωφορείο απέναντι από το 3ο Σώμα Στρατού, έχοντας πάρει μαζί μου, πριν φύγω απ` το σπίτι, ένα μόνο εισιτήριο (από τις δεκάδες με τις οποίες τα προμηθεύομαι μια και τα χρησιμοποιώ συχνά). Πηγαίνοντας να το χτυπήσω παρατηρώ πως ήταν ήδη χτυπημένο. Το χα ξεχάσει προφανώς κολλημένο πάνω στη δεκάδα από προηγούμενη φορά. Μέχρι να κοιτάξω αν έχω κέρματα για να βγάλω άλλο εισιτήριο μέσα στο λεωφορείο πλέον (όπου, παραμπιπτόντως, το πληρώνεις ακριβότερο, πράγμα αδικαιολόγητο κατά την ταπεινή μου γνώμη) έχουμε φτάσει στην επόμενη στάση -Γαλλικό Ινστιτούτο- κι ανεβαίνουν 3!!! λεωφορειόμπατσοι (συγγνώμη, αλλά μόνο έτσι μπορώ να τους χαρακτηρίσω με το ύφος και τη συμπεριφορά που διαθέτουν)κι ο ένας μου ζητάει το εισιτήριο. Φυσικά, δεν είχα ακόμη προλάβει να βγάλω. Προσπαθώ να του εξηγήσω τι έγινε και δεν ήθελε καν να με ακούσει!
    "Το πρόστιμο είναι 15Ε" μου λέει κι αρχίζει να γράφει στο μπλοκάκι του. Τι κι αν του έλεγαν κι οι υπόλοιποι επιβάτες ότι μόλις είχα ανέβει. Τίποτα αυτός, το παιζε εξουσία. (Όταν είσαι άχρηστος ο ίδιος, έτσι την αντιλαμβάνεσαι την εξουσία!)
    Συνεχίζει και μου λέει: "Αν δεν πληρώσεις θα μου δώσεις τα στοιχεία σου, την ταυτότητα" "Ούτε ταυτότητα έχω". "Τότε θα πάμε στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων"!
    Πυρ και μανία εγώ, κι η μητέρα μου που ήταν μαζί το ίδιο, έτοιμοι για μάχη. Πιο ξύπνιος ο άλλος λεωφορειόμπατσος, αντιλαμβάνεται ότι το πράγμα πάει για σκάνδαλο, πλησιάζει και ζητάει να δει το εισιτήριο της μητέρας μου απ` όπου φαινόταν φυσικά ότι είχαμε ανεβεί στο λεωφορείο μόλις ένα λεπτό πριν. Οπότε ανασκουμπώνεται και δέχεται ό,τι λέγαμε όλοι ως τότε και κλείνει το θέμα άρον άρον!

    Μιλάμε για άγριες καταστάσεις! Ποιον Άνθρωπο μου λες βρε Zpi! Έτυχε. Τυχερός ήσουν. Σπανίζουν τέτοια πράγματα!

    Τα βαλα με τον εαυτό μου που δεν πήρα τα δικά του στοιχεία, να του τραβήξω μια καταγγελία εγώ για προσβλητική συμπεριφορά.
    (Στον Βενιέρη όμως τα είπαμε την επομένη!)
    Το λεωφορείο πάντως ήταν το 11 της Πυλαίας κι ο αριθμός του, 529. Πέμπτη, 18/5/2006, ώρα 22:20 περίπου.
    Συχτήρ!

    Zpi, συγγνώμη που έγραψα τόσα αλλά ήταν πρόκληση!
    Δεύτερη φορά που θέλουν να με πάνε για εξακρίβωση στοιχείων! Πρέπει να χω ύποπτη φάτσα τελικά και δεν το χα καταλάβει!...

    Φιλιά!

    By Anonymous Anonymous, At May 20, 2006 11:52 AM  

  • Αδελφές ψυχές Nada ;-)

    Φένια είναι γραφτό σου φαίνεται δε τη γλιτώνεις την εξακρίβωση...
    Είναι θέμα συνήθειας πλέον η γαϊδουριά έχει μπει στο πετσί κάποιων ανθρώπων και δε λέει να βγει με τίποτε...

    By Blogger Zpi, At May 21, 2006 1:19 AM  

  • Για να καταλάβω,
    πήγες ως τη Λάρισα και σε χτύπησε...θεσσαλονικιός;

    By Anonymous Anonymous, At May 22, 2006 1:30 AM  

  • Yeap bro.
    Πρέπει να με ξεχώρισε ανάμεσα στους Λαρισαίους. Σου λέει ατς αυτός είναι δικός μας...

    By Blogger Zpi, At May 22, 2006 1:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home