Zpiderland

Saturday, August 19, 2006

Fuck Elvis

Τα έλεγε ο Nada κι εγώ νόμιζα ότι ήταν υπερβολικός. Μετά από 2-3 χρόνια λειτουργίας του Elvis πήρα το βράδυ που μας πέρασε την απόφαση να το επισκεπτώ. Κάτι φιλαράκια από την Αθήνα και ο dj φίλος της φίλης του φίλου μου του Αθηναίου και η διασκέδασή μας για το βράδυ της Παρασκευής έκλεισε για το Elvis. Πάμε λοιπόν παρέα 8 ατόμων και την πέφτουμε σε καναπέδες στο βάθος. Μετά από κάποια ώρα βγαίνω έξω να πάρω τηλέφωνο τον nigga να δω μπας και βρίσκεται στο Θερμαϊκό. Τον παίρνω μου λέει ότι βρίσκεται αλλού, τα λέμε, κλείνω και επιστρέφω στο Elvis. Πριν φτάσω στη μέση του διαδρόμου με σταματάει ένας τυπάς από το προσωπικό και μου λέει κάτι στο αυτί. Δεν έχω καταλάβει τι γίνεται, νομίζω ότι μάλλον πρόκειται για κάποιον ξεχασμένο γνωστό μου και του ζητάω να μιλήσει πιο δυνατά και εκεί είναι που τρελαίνομαι.
'Εχεις παρέα στο μαγαζί;' μου φωνάζει. 'Ναι' του λέω και προχωράω χωρίς να περιμένω απάντηση και αυτό ήταν όλο. Αρκούσε όμως για να μου χαλάσει τη διάθεση. Ο τύπος με γύρισε 10 χρόνια πίσω, τότε που τρώγαμε το άγχος στα 18 μας μην και μας δώσουν πόρτα σε κανα club. Πρέπει να επισημάνω ότι το μαγαζί δεν ήταν γεμάτο. Στο βάθος χωρούσαν άλλα 20 άτομα.
Δε θα έκανα όλη αυτή την κουβέντα αν δεν ήταν στη μέση ο Χ. Πορτοκάλογλου [ιδιοκτήτης]. Τον Πρτοκάλογλου σε γενικές γραμμές πάντοτε τον συμπαθούσα. Υπήρχαν και υπάρχουν ενστάσεις αλλά προτιμούσα να τις παραμερίζω. Σήμερα ο Πορτοκάλογλου έπεσε πολύ στα μάτια μου. Ο ίδιος έχει πει σε εκπομπή του πως ' είναι ωραία να μαζευόμαστε οι ωραίοι άνθρωποι της Θεσσαλονίκης' κάνοντας αναφορά στα δρώμενα που λαμβάνουν χώρο στο μαγαζί και στους θαμώνες του. Προφανώς κ. Πορτοκάλογλου δεν είμαι αρκετά ωραίος άνθρωπος για να μπορώ να παρευρίσκομαι ανενόχλητος στο μαγαζί σας. Κι όμως ήμουν ντυμένος με ρούχα που θα μπορούσε να αγοράσει κανείς και από το κατάστημα του 2ου σπόνσορά σας, με ρούχα για "αγόρια του δρόμου". Μα πως είναι δυνατόν να απευθύνεσαι σε νέους που δε μασάνε από σύγχρονο life style και από την άλλη να προσπαθείς εμμέσως πλην σαφώς να το επιβάλλεις με μποέμικο καμουφλάζ.
Ξέρετε, δεν ξέρετε για ποιο μέρος μιλάω, καταλάβατε τι θέλω να πω και δε θέλω να συνεχίσω το κράξιμο μόνο και μόνο επειδή έχω νεύρα. Ακόμα έχω την απορία τι θα μου έλεγε ο τυπάς αν δεν είχα παρέα στο μαγαζί.
Περίμενα περισσότερα από τον Πορτοκάλογλου και η σημερινή απογοήτευση ήταν μεγάλη. Χαρείτε λοιπόν εσείς οι "ωραίοι άνθρωποι της πόλης" το Elvis και εμείς οι άσχημοι θα συνεχίζουμε να ζούμε στα καταγώγια που γνωρίζουμε. Εκεί που είμαστε αποδεκτοί. Εκεί που νιώθουμε άνετα. Residens, Lucky Look, άντε και Berlin αν θέλουμε να θυμηθούμε τον παλιό καλό καιρό. Και αν θελήσουμε να ακούσουμε μπιτάκια, ευτυχώς υπάρχει και ο Θερμαϊκός, ακριβώς δύο βήματα πιο πέρα "ωραίε" μου άνθρωπε...

21 Comments:

  • και funkey και funkey!!!

    καλά κάνεις και το κράζεις, αυτή η "μέθοδος επιλογής πελατών" είναι γελοία εντελώς. (και πολλές φορές σεξιστική εις βάρος σας βεβαίως..)

    By Blogger ., At August 19, 2006 8:38 AM  

  • λοιπόν, φοράμε τα κοντά παντελονάκια μας και τα t-shirts των 3€, και πάμε μια παρέα από 10 geeks να του κάνουμε επίσκεψη και να παραγγείλουμε 30 κοκακόλες...

    By Blogger Unknown, At August 19, 2006 10:14 AM  

  • Τον Πρτοκάλογλου σε γενικές γραμμές πάντοτε τον συμπαθούσα.

    Ε μα!

    Ο ίδιος έχει πει σε εκπομπή του πως ' είναι ωραία να μαζευόμαστε οι ωραίοι άνθρωποι της Θεσσαλονίκης'

    Ναι, ο Τσιτσόπουλος, ο Κομνηνός, ο Στεφανίδης κι οι υπόλοιποι της νέας πολιτιστικοδιασκεδαστικής μαφίας της πόλης σας.

    Ε τι να σε πω πια!

    Μουτς!!!

    By Blogger 0comments, At August 19, 2006 1:32 PM  

  • Μαριλίνα σεξιστική δε λες τίποτε. Αν δεν υπάρχει γυναίκα στην παρέα δε μετράς...

    Zafiri συμφωνώ και επαυξάνω. Προτείνω μάλιστα για υπόδημα σαγιονάρα!

    0 comments αυτούς ξέρουμε, αυτούς εμπιστευόμαστε ;-)
    Οτι και να με πεις λίγο θα είναι που σε λέω...

    By Blogger Zpi, At August 19, 2006 4:32 PM  

  • "φοράμε τα κοντά παντελονάκια μας και τα t-shirts των 3€, και πάμε μια παρέα από 10 geeks να του κάνουμε επίσκεψη και να παραγγείλουμε 30 κοκακόλες..."

    Επίσης, θα μπορούσαμε να σκάσουμε 30 geeks, και να παραγγείλουμε 10 κοκακόλες...

    By Blogger Tyxod, At August 20, 2006 4:12 AM  

  • Even better...

    By Blogger Zpi, At August 20, 2006 12:56 PM  

  • Γιατί δεν με πήρες ένα τηλέφωνο ρε μαν; Θα το κανόνιζα το θέμα...

    By Blogger Dark Angel, At August 20, 2006 5:00 PM  

  • Dark που είσαι ρε άρχοντα?
    Θα κανόνιζες να μη φάω πόρτα στο Elvis ρε θηρίο; Γουαου ;-)
    Που βρίσκεσαι ρε Μπουγατσομάχε, δώσε το στίγμα σου.

    By Blogger Zpi, At August 20, 2006 7:29 PM  

  • Ma nigga, καλά κάνεις και κράζεις. Τυχερός που δεν ήμουν στο Θερμαϊκό. Θα τα πούμε το σ/κ πάνω (ανεβαίνω για birthday).

    Πέστα ρε μαριλίνα. Funkey rulez!
    zafiri, κοακόλες είναι ;)
    yanni, κάντες 2 τις κοακόλες και 30 νερά.
    Drk, σε ποιά πόλη του κόσμου είσαι μαν;

    By Anonymous Anonymous, At August 21, 2006 1:21 PM  

  • Καλή αρχή ρε μάγκες… μου λείπετε…sorry για την εξαφάνιση μου…άλλα μου πηρε 2 βδομάδες η προσαρμογή μου στην Κόρινθο… τα υπόλοιπα από τηλέφωνο σε λίγο παίρνω το κλασικό μου νούμερο… ξεκινάω για Θεσσαλονίκη σε μισή ώρα θα σας πάρω από κει…είμαι στη πρώτη μου άδεια…!, φεύγω από το νετ καφέ…πάω για προαστιακό


    Zpi και Monkey….

    By Blogger NiO, At August 21, 2006 1:49 PM  

  • ------------------
    ::::::::::::::::::::::
    ............i............
    ...........[oo]..........
    .........l[ll::]l.......
    ...........[][]..........
    ........................
    :::::::::::::::::::::::
    έχω ακούσει κι άλλα χειρότερα για μαγαζιά της θεσσαλονίκης, ότι δεν μπορείς να κάθεσαι σε τραπέζι αν δεν έχεις πάρει 3 ποτά [έχει συμβεί σε φίλο μου], αν είσαι μπακούρι σε τρώει η ορθοστασία...
    zpi, ευτυχώς που στο ψιθύρισαν στο αυτί, ήταν τουλάχιστον διακριτικοί, φαντάζεσαι να το φώναζαν με το μικρόφωνο;

    By Blogger m.hulot, At August 21, 2006 3:34 PM  

  • αυτό το ρομπότ συνέχεια μου ξεφεύγει, φτού!

    By Blogger m.hulot, At August 21, 2006 3:34 PM  

  • Δεν πειράζει για το ρομπότ, καλή προσπάθεια.
    Για τα μπακούρια ισχύει, για τα 3 ποτά δεν το ήξερα, αλλά όσο γυρνάς μαθαίνεις.

    m.hulot μου το είπε 2 φορές ψυθιριστά, αλλά του απαντούσα ότι δεν ακούω και αναγκάστηκε να το φωνάξει. Ευτυχώς μικρόφωνο δεν είχε ;-)

    By Blogger Zpi, At August 21, 2006 4:00 PM  

  • εγω δεν καταλαβα ποτε γιατι να παει κανεις στο Elvis. απο τοτε που ανοιξε δηθεν το εβρισκα, πηγα μια φορα για καφε και αλλη μια γιατι επαιζε ενας φιλος μου μουσικη.
    το θεωρω παναθλιο, στημενο μαγαζι με δηθεν διακοσμηση και παραειναι beautiful οι people που συχναζουν. αν δεν εχει λιγη σκονη, και ουχι χρυσοσκονη, δεν εχει πλακα. ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ ΟΛΕ!

    By Anonymous Anonymous, At August 23, 2006 1:28 PM  

  • siegmund rulez!
    ;-)

    By Blogger Zpi, At August 23, 2006 4:34 PM  

  • Zpiderland... αγαπητέ μου Zpiderland... πώς θα απαλλαγούμε από αυτά τα εκτρώματα του τύπου Πορτοκάλογλου;

    Όσο για τον Τσιτσόπουλο... υπήρξα κάποτε υπάλληλός του... θα τα πούμε από κοντά Βασίλη (και συγγνώμη επειδή δεν βρεθήκαμε τις προάλλες...)

    By Blogger Nada, At August 25, 2006 12:48 AM  

  • Μετά από όσα διάβασα εδώ, ξέρω που ΔΕΝ πρόκειται να πάω και δε λυπάμαι που δεν έχω πάει.
    (Τόσες ωραίες παραλίες υπάρχουν, στο Elvis θα τη βγάλουμε?)

    By Anonymous Anonymous, At August 29, 2006 9:33 AM  

  • Nada αγκόρι μου πάντα με την καλή κουβέντα... ;-)

    Danai καλωσορίσατε. Παραλίες για πόσο ακόμα; και το Χειμώνα; Σε βρίσκω πολύ μπροστα ;-)

    By Blogger Zpi, At August 29, 2006 11:27 AM  

  • Ω ναι, και το χειμώνα. Αν δε το έχετε δοκιμάσει δεν ξέρετε τι χάνετε. Να σας καλέσω όταν θα αρχίσουμε τα χειμερινά? Εκεί δεν τρώει κανείς πόρτα.

    30Αυγ'06

    By Anonymous Anonymous, At August 30, 2006 12:46 PM  

  • Πόρτα δε θα φάμε αλλά οτί θα το δαγκώσουμε.
    Καλή πάντως η εναλλακτική σου πρόταση δε μπορώ να πω...

    By Blogger Zpi, At August 31, 2006 12:58 AM  

  • What a great site »

    By Anonymous Anonymous, At March 02, 2007 1:22 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home