Republic ακους..?
Οκ λοιπόν αφού ξεκίνησε η κουβέντα για τον Republic συνεχίζω σε αυτό το post με τις 4 σημαντικότερες ενστάσεις που έχω:
Σκεφτόμουν να αναφέρω τα + και τα - της μέχρι τώρα πορείας του σταθμού, επειδή όμως σε τέτοιες περιπτώσεις (μην ξεχνάμε την επέτειο 1ος έτους) τα ευχητήρια μηνύματα είναι αυτά που ακούγονται συνέχεια - με αποτέλεσμα να ξενερώνω αφάνταστα (καμία πρόταση για βελτίωση δεν υπάρχει;) - θα παραθέσω μόνον τις ενστάσεις και όποιος θέλει να στραβώσει ας το κάνει...
Ακούγοντας πέρισυ το καλοκαίρι ότι ξεκινάει νέος σταθμός με υπεύθυνο προγράμματος τον Κομνηνό και team με Πορτοκάλογλου, Μέμα κλπ σκέφτηκα ότι πρόκειται για μια μεγάλη ευκαιρία να γίνει κάτι νέο που θα τάραζε τα νερά των ερτζιανών στη Θεσσαλονίκη. Θεωρώ ότι οι προσδοκίες μου δεν επιβεβαιώθηκαν - τουλάχιστον σίγουρα όχι στο βαθμό που ήλπιζα.
Πρόγραμμα
Ηλπιζα σε ένα σταθμό με εκπομπές ποικίλων ειδών μουσικής γύρω από electro-rock και τελικά άκουσα ένα σταθμό με παραγωγούς που αυτοπεριορίζουν τον εαυτό τους* σε κλειστό πλαίσιο "υποτονικής" μουσικής. [*Πχ αν θυμάμαι καλά ήταν η Ντέμη Παπαδοπούλου (δεν ορκίζομαι κιόλας) που δε μετέδωσε - αν και της άρεζε- παραγγελιά Archive διότι το κομμάτι είχε ζωηρές κιθαριές].
Οκ ευχάριστα είναι αυτά που παίζονται αλλά 10 ώρες την ημέρα με κοινή γραμμή το playlist του σταθμού δε δικαιολογούνται. Αν εξαιρέσουμε τις εκπομπές των Πορτοκάλογλου, Κομνηνού και Μέμας {άντε και Κορδιάου} οι υπόλοιπες λίγο πολύ όλες κινούνται στο ίδιο ακριβώς μήκος κύματος. Αν δεν ακούσουμε για παράδειγμα μια εκπομπή με Drum&Bass στο Republic που θα την ακούσουμε ρε παιδιά;
Πρώτες Μεταδόσεις
Πρακτική που χρησιμοποιεί ο κάθε χαζοεμπορικός σταθμός πρέπει να υιοθετηθεί και από τον Republic; Ακούω συνέχεια τους παραγωγούς του σταθμού να υπερηφανεύονται για το IQ των ακροατών τους. Για ποιο λόγο λοιπόν να αναφέρεστε κάθε δυο και τρεις στις πρώτες μεταδόσεις που πέτυχε ο σταθμός; Ο ακροατής ξέρει πολύ καλά τι του προσφέρει ο σταθμός που ακούει. Εχει αλάνθαστο κριτήριο. Δεν τιμούν τον Republic τέτοιου είδους πρακτικές. Δε θέλουμε άλλη μια από τα ίδια.
Το αρχικό σποτάκι με τη φωνή του Πορτοκάλογλου για τον Κομνηνό κρίνεται ως απολύτως εύστοχο σε αυτή τη φάση. "...δώστε του επιτέλους όλες τις πρώτες κυκλοφορίες να ησυχάσουμε". Είναι ένα από τα φάουλ που του καταλογίζω.
Χορηγίες
Ο Republic κατάφερε μέσα στον ένα χρόνο να συμμετάσχει σε πολλές χορηγίες επικοινωνίας σημαντικών συναυλιών ή εκδηλώσεων. Τι γίνεται όμως όταν δεν τα καταφέρνει;
Οι Massive Attack είναι μια από τις αδυναμίες τόσο των παραγωγών του σταθμού όσο και των ακροατών του. Οταν ο Republic πέρισυ δεν κατάφερε να πάρει τη χορηγία, οι παραγωγοί του αποφάσισαν όχι απλώς να μην κάνουν αναφορά στην εν λόγω συναυλία, αλλά να μην απαντήσουν καν σε ερωτήσεις των ακροατών (κοινώς το σαμποτάρησαν όσο μπορούσαν). Δικαιολογία ήταν η έλλειψη ενημέρωσης από την πλευρά των διοργανωτών. {Ούτε ένα δελτίο τύπου}.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι διοργανωτές όφειλαν κατά τη γνώμη μου να ενημερώσουν τους παραγωγούς. Η παράλειψη αυτή όμως δε δικαιολογεί τη συμπεριφορά των Republicάνων, οι οποίοι αν δεν το έχουν συνειδητοποιήσει λειτούργησαν έχοντας ως γνωμονα το συμφέρον του σταθμού και του εαυτού τους και όχι του συγκροτήματος και της μουσικής που υπηρετούν. Μια από τις αγαπημένες ταινίες του Κομνηνού είναι το υπέροχο '24 Hour Party People'. Νίκο θυμάσαι το συμβόλαιο που είχε ο Tony Wilson με τα συγκροτήματα έτσι δεν είναι;
Σπόνσορες
Είναι γνωστό ότι όσοι ασχολούνται με το ραδιόφωνο το κάνουν από αγάπη για το μέσο και τη μουσική. Είναι πολύ ευχάριστο λοιπόν να μπορούν οι παραγωγοί να βρίσκουν ένα χορηγό ώστε να βγάζουν κι αυτοί ένα extra πενιχρό εισόδημα από αυτή την ιστορία. Σηκώνει συζήτηση όμως το μέχρι που θα έπρεπε να φτάνει αυτή η κατάσταση. Ο τρόπος με τον οποίο επαινούν οι Republicάνοι τους χορηγούς τους καταντάει πολλές φορές κουραστικός κι ενοχλητικός. Η Ντέμη για παράδειγμα λίγο θέλει για να αρχίσει να συστήνεται ως Ντέμη Fenna Fresh Παπαδοπούλου {εδω που τα λέμε μπορεί και να το έχει κάνει ήδη...}. Πως λέμε Αρης-Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ε έτσι ακριβώς. Επίσης εγώ θα ντρεπόμουν να παινέψω στο πλαίσιο διαφήμισης beach bar που χρειάζεται να κάνεις τηλεφωνικώς κράτηση για ξαπλώστρα, την οποία θα χρεωθείς με 5 ευρώ. Γενικότερα το θέμα του σπόνσορα σηκώνει πολλή κουβέντα. Μακάρι οι άνθρωποι να βρίσκουν εύκολα σπόνσορες, αλλά θα πρέπει ίσως να ξανασκεφτούν τον τρόπο με τον οποίο προωθούν τα καταστήματα που διαφημίζουν.
Εν κατακλείδι ο Republic έκανε αισθητή την παρουσία του στη Θεσσαλονίκη, πρόσφερε ωραίες μουσικές, χορηγίες, πρώτες μεταδόσεις κλπ αλλά δε με έπεισε ότι μπορεί να αλλάξει το τοπίο. Οι ενστάσεις μου γίνονται πιο έντονες λόγω της πίστης που είχα στις δυνατότητες των παραγωγών του Republic. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι έχουν δυνατότητες για κάτι καλύτερο αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν αντιλαμβάνονται τα λάθη που έχουν κάνει και αν δε μπορείς να αναγνωρίσεις τα λάθη σου δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να βελτιωθείς.
Επαναλαμβάνω ότι θα μπορούσα να συνεχίσω το post γράφοντας όσα μου άρεσαν στο σταθμό, αυτά όμως τα ξέρουν καλά και τα έχουν ακούσει χίλιες φορές. Το να μοιράζεις επαινους είναι το μόνο εύκολο.
Καλή επιτυχία για τη νέα σεζόν και ευχές για ότι καλύτερο
ΥΓ: Σχόλια, γκρίνιες, επιδοκιμασίες, τοποθετήσεις όλα δεκτά. Θα λείψω 2-3 μέρες οπότε μην παραξενευτείτε αν δε βρείτε δικά μου σχόλια
Republic@MySpace
- - - - -
Ακούγοντας πέρισυ το καλοκαίρι ότι ξεκινάει νέος σταθμός με υπεύθυνο προγράμματος τον Κομνηνό και team με Πορτοκάλογλου, Μέμα κλπ σκέφτηκα ότι πρόκειται για μια μεγάλη ευκαιρία να γίνει κάτι νέο που θα τάραζε τα νερά των ερτζιανών στη Θεσσαλονίκη. Θεωρώ ότι οι προσδοκίες μου δεν επιβεβαιώθηκαν - τουλάχιστον σίγουρα όχι στο βαθμό που ήλπιζα.
Πρόγραμμα
Ηλπιζα σε ένα σταθμό με εκπομπές ποικίλων ειδών μουσικής γύρω από electro-rock και τελικά άκουσα ένα σταθμό με παραγωγούς που αυτοπεριορίζουν τον εαυτό τους* σε κλειστό πλαίσιο "υποτονικής" μουσικής. [*Πχ αν θυμάμαι καλά ήταν η Ντέμη Παπαδοπούλου (δεν ορκίζομαι κιόλας) που δε μετέδωσε - αν και της άρεζε- παραγγελιά Archive διότι το κομμάτι είχε ζωηρές κιθαριές].
Οκ ευχάριστα είναι αυτά που παίζονται αλλά 10 ώρες την ημέρα με κοινή γραμμή το playlist του σταθμού δε δικαιολογούνται. Αν εξαιρέσουμε τις εκπομπές των Πορτοκάλογλου, Κομνηνού και Μέμας {άντε και Κορδιάου} οι υπόλοιπες λίγο πολύ όλες κινούνται στο ίδιο ακριβώς μήκος κύματος. Αν δεν ακούσουμε για παράδειγμα μια εκπομπή με Drum&Bass στο Republic που θα την ακούσουμε ρε παιδιά;
Πρώτες Μεταδόσεις
Πρακτική που χρησιμοποιεί ο κάθε χαζοεμπορικός σταθμός πρέπει να υιοθετηθεί και από τον Republic; Ακούω συνέχεια τους παραγωγούς του σταθμού να υπερηφανεύονται για το IQ των ακροατών τους. Για ποιο λόγο λοιπόν να αναφέρεστε κάθε δυο και τρεις στις πρώτες μεταδόσεις που πέτυχε ο σταθμός; Ο ακροατής ξέρει πολύ καλά τι του προσφέρει ο σταθμός που ακούει. Εχει αλάνθαστο κριτήριο. Δεν τιμούν τον Republic τέτοιου είδους πρακτικές. Δε θέλουμε άλλη μια από τα ίδια.
Το αρχικό σποτάκι με τη φωνή του Πορτοκάλογλου για τον Κομνηνό κρίνεται ως απολύτως εύστοχο σε αυτή τη φάση. "...δώστε του επιτέλους όλες τις πρώτες κυκλοφορίες να ησυχάσουμε". Είναι ένα από τα φάουλ που του καταλογίζω.
Χορηγίες
Ο Republic κατάφερε μέσα στον ένα χρόνο να συμμετάσχει σε πολλές χορηγίες επικοινωνίας σημαντικών συναυλιών ή εκδηλώσεων. Τι γίνεται όμως όταν δεν τα καταφέρνει;
Οι Massive Attack είναι μια από τις αδυναμίες τόσο των παραγωγών του σταθμού όσο και των ακροατών του. Οταν ο Republic πέρισυ δεν κατάφερε να πάρει τη χορηγία, οι παραγωγοί του αποφάσισαν όχι απλώς να μην κάνουν αναφορά στην εν λόγω συναυλία, αλλά να μην απαντήσουν καν σε ερωτήσεις των ακροατών (κοινώς το σαμποτάρησαν όσο μπορούσαν). Δικαιολογία ήταν η έλλειψη ενημέρωσης από την πλευρά των διοργανωτών. {Ούτε ένα δελτίο τύπου}.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι διοργανωτές όφειλαν κατά τη γνώμη μου να ενημερώσουν τους παραγωγούς. Η παράλειψη αυτή όμως δε δικαιολογεί τη συμπεριφορά των Republicάνων, οι οποίοι αν δεν το έχουν συνειδητοποιήσει λειτούργησαν έχοντας ως γνωμονα το συμφέρον του σταθμού και του εαυτού τους και όχι του συγκροτήματος και της μουσικής που υπηρετούν. Μια από τις αγαπημένες ταινίες του Κομνηνού είναι το υπέροχο '24 Hour Party People'. Νίκο θυμάσαι το συμβόλαιο που είχε ο Tony Wilson με τα συγκροτήματα έτσι δεν είναι;
Σπόνσορες
Είναι γνωστό ότι όσοι ασχολούνται με το ραδιόφωνο το κάνουν από αγάπη για το μέσο και τη μουσική. Είναι πολύ ευχάριστο λοιπόν να μπορούν οι παραγωγοί να βρίσκουν ένα χορηγό ώστε να βγάζουν κι αυτοί ένα extra πενιχρό εισόδημα από αυτή την ιστορία. Σηκώνει συζήτηση όμως το μέχρι που θα έπρεπε να φτάνει αυτή η κατάσταση. Ο τρόπος με τον οποίο επαινούν οι Republicάνοι τους χορηγούς τους καταντάει πολλές φορές κουραστικός κι ενοχλητικός. Η Ντέμη για παράδειγμα λίγο θέλει για να αρχίσει να συστήνεται ως Ντέμη Fenna Fresh Παπαδοπούλου {εδω που τα λέμε μπορεί και να το έχει κάνει ήδη...}. Πως λέμε Αρης-Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ε έτσι ακριβώς. Επίσης εγώ θα ντρεπόμουν να παινέψω στο πλαίσιο διαφήμισης beach bar που χρειάζεται να κάνεις τηλεφωνικώς κράτηση για ξαπλώστρα, την οποία θα χρεωθείς με 5 ευρώ. Γενικότερα το θέμα του σπόνσορα σηκώνει πολλή κουβέντα. Μακάρι οι άνθρωποι να βρίσκουν εύκολα σπόνσορες, αλλά θα πρέπει ίσως να ξανασκεφτούν τον τρόπο με τον οποίο προωθούν τα καταστήματα που διαφημίζουν.
- - - - -
Εν κατακλείδι ο Republic έκανε αισθητή την παρουσία του στη Θεσσαλονίκη, πρόσφερε ωραίες μουσικές, χορηγίες, πρώτες μεταδόσεις κλπ αλλά δε με έπεισε ότι μπορεί να αλλάξει το τοπίο. Οι ενστάσεις μου γίνονται πιο έντονες λόγω της πίστης που είχα στις δυνατότητες των παραγωγών του Republic. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι έχουν δυνατότητες για κάτι καλύτερο αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν αντιλαμβάνονται τα λάθη που έχουν κάνει και αν δε μπορείς να αναγνωρίσεις τα λάθη σου δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να βελτιωθείς.
Επαναλαμβάνω ότι θα μπορούσα να συνεχίσω το post γράφοντας όσα μου άρεσαν στο σταθμό, αυτά όμως τα ξέρουν καλά και τα έχουν ακούσει χίλιες φορές. Το να μοιράζεις επαινους είναι το μόνο εύκολο.
Καλή επιτυχία για τη νέα σεζόν και ευχές για ότι καλύτερο
ΥΓ: Σχόλια, γκρίνιες, επιδοκιμασίες, τοποθετήσεις όλα δεκτά. Θα λείψω 2-3 μέρες οπότε μην παραξενευτείτε αν δε βρείτε δικά μου σχόλια
Republic@MySpace
35 Comments:
sorry αλλά η Ντέμη δεν ήταν που είχε πάει στο Banana επειδή ήθελε να παίζει και mainstream μουσική; Να δούμε πως θα πάει το νέο πρόγραμμα.Πάντως σήμερα άκουγα τον Τσιτσόπουλο και έβαζε τζετ μουσικούλα. Ήθελα να γράψω κι εγώ σχετικό post για τον Republic. Πρέπει να κάνουν κατεπειγόντως site. Να ακούμε και online, ρε παιδιά!!!
By marl(t), At October 03, 2006 10:12 PM
giati epaixan pote kati pragmatika alternative H' kati pragmatika underground. Den yparxei logos!
apo thn prwth mera mainstream htan o stathmos kai metamorfonetai siga siga se neo star fm.
:)
By AMF, At October 03, 2006 10:43 PM
Περαστικός ων, είδα φως και μπήκα.
Προσωπικά δεν ακούω ραδιόφωνο. Ακούω επιλεκτικά και περιστασιακά τις εκπομπές κάποιων. Γενικά ο Ριπάμπλικ πολύ τρέντι με φαίνεται (και μάλιστα το τρέντι των λίγων, της κλίκας των εκλεκτών και σοβαρών καραψαγμένων μουσικόφιλων) και για αυτό μένω μακριά, αν και άκουγα παλιότερα τον Κομνηνό. Μέχρι που μια φορά με τσάτισε -στο 1055. Είχε παίξει κάτι από κάποιους Escape Engine και είχε το στιλ "μονο εγώ τον έχω το δίσκο". Ολως τυχαίως είχα κατεβάσει δωρεάν το κομμάτι από το πιτσφορκ. Του τηλεφωνώ και τον ρωτώ, εφόσον έχει το δισκο, αν μπορεί να παίξει κάτι ακόμη γιατί ενδιαφέρομαι κτλ. Και μου κάνει τον δύσκολο. Τον ρωτώ πού βρήκε το δίσκο, μου τα μασάει, και συνειδητοποιώ ξαφνικά ότι κι αυτός το βρήκε το τραγούδι όπου κι εγώ. Τον ρωτώ αν είναι όντως έτσι και μου λέει ότι δεν ξερει το pitchfork media! Ε, με πιάσανε τα γέλια και του το έκλεισα στη μάπα...
ΥΓ. Σόρι που φλυάρησα αλλά δεν αντέχω τη μουσική νομενκλατούρα της πόλης. Φχαρστώ για την υπομονή.
By ΠανωςΚ, At October 03, 2006 10:49 PM
1) το σαμποτάζ των συναυλιών από τον σταθμό είναι κάτι που και αντιληπτό έγινε και καμία δικαιολογία δεν υπήρχε για τους παραγωγούς που διαλαλούν την αγάπη τους για τη μουσική.
2) ο κορδιάος και ο γεωργιάδης γιατί σταμάτησαν ? μου άρεσε η τρέλα του 1ου και η ψυχραιμία και οι γνώσεις του 2ου. τους προτιμώ από τους μαρκόπουλο και τσιτσόπουλο.
3) η ντέμη πληρώνεται σε είδος από τα fena fresh ? αν όχι, γιατί μας πρήζει τόσο ?
4) η Μέμα γιατί είναι μόνο δύο φορές τη βδομάδα ?
5) και γιατί το νέο πρόγραμμα ξεκίνησε στις 2 οκτωβρίου ? μήπως νομίζουν πως είναι το mega ? ο κόσμος έχει γυρίσει εδώ και έναν μήνα.
εύχομαι μόνο να μην έχει την τύχη του 88 1/2. κατά τ' άλλα ομολογώ πως είναι ο μοναδικός σταθμός που ακούω εδώ πάνω.
By Anonymous, At October 03, 2006 11:18 PM
maroulitaaa δε γνωρίζω το παρελθόν της Ντέμης Παπαδοπούλου, ούτε και ήθελα να την ξεχωρίσω ως παράδειγμα προς αποφυγή, αλλά είναι από τις πιο τρανταχτές περιπτώσης κουραστικών διαφημιστικών "επαίνων".
Το site και η online υπηρεσία από ότι λένε σύντομα θα είναι έτοιμα
http://republicradio.gr/
Amf δεν ξέρω για μεταμόρφωση, αλλά τη νοοτροπία Star FM τη φοβάμαι κι εγώ στον Republic
panokatos δε μας πειράζουν καθόλου οι φλυαρίες...
Πιστεύω κι εγώ ότι ο Κομνηνός το έχει αυτό το ελάττωμα, του αρέσει δηλαδή να κομπαζει και να παινεύει την εκπομπή του, το σταθμό κτλ. Θεωρώ ότι ο ίδιος έχει γνώσεις, την εκπομπή του αξίζει να την ακούσει κανείς και είναι κρίμα να μειώνει τον εαυτό του με τέτοιες συμπεριφορές.
Οσο για το περιστατικό που αναφέρεις είναι όντως τραγικό.
Πολύβιε στον 1) συμφωνούμε οπότε
2)κι εμένα μου αρέσει ο Κορδιάος, τον Γεωργιάδη δεν τον άκουγα συχνά το πρωί. Συμπαθής μου φάνηκε ο Μακρόπουλος όσο τον άκουσα αυτές τις μέρες. Δώστου χρόνο. Οσο για τον Τσιτσόπουλο όσο περίεργο κι αν είναι δεν τον έχω ακούσει ποτέ. Μου αρέσει όμως ότι όλοι έχουν άποψη γι αυτόν. Είτε τον λατρεύουν είτε τον απεχθάνονται κι έχω την εντύπωση ότι το 2ο γκρουπ έχει περισσότερους υποστηρικτές.
3)Πες το ψέμματα
4)Σταθερή αξία η Μέμα. Αιντε τυχερός είσαι αυτή τη σεζόν κάθε βράδυ 00:00-01:00.
5)Το ότι ξεκίνησε 2 Οκτωβρίου είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί. Ας ξεκινήσουν και Δεκέμβρη αρκεί να αποδειχθούν συνεπείς και δημιουργικοί στη συνέχεια...
Κι εγώ τον ακούω πολλές ώρες καθημερινώς για αυτό και εκνευρίζομαι όταν κάτι δε μ'αρέσει
By Zpi, At October 04, 2006 12:21 AM
ta perissotera radia stin ellada einai vareta
By aggelosk, At October 04, 2006 9:11 AM
Σε βρίσκω υπερβολικά ευγενικό ρε Zpi! Σωστότατες οι παρατηρήσεις, το μόνο που έχω να προσθέσω για τον Republic είναι ότι προωθεί συνεχώς ένα περίεργο είδος μουσικού και lifestyle φασισμού, όπερ και στηρίζεται στη μετριότητα των συντελεστών του (αυτοί οι τύποι-τύπισσες που θέλουν να ονομάζονται παραγωγοί, ενώ στην παργαματικότητα κάνουν απλά «ψαγμένο (μπλιαχ)» talk radio και λαμβάνουν απλώς promo με νέες κυκλοφορίες. Κι αν πιαστούν αδιάβαστοι, κάνουν και ένα google search αλλά πάντα προδίδονται από την ανικανότητά τους να διαβάζουν και να προφέρουν σωστά την αγγλική!
By Nada, At October 05, 2006 11:15 AM
Α ρε Nada που 'σαι ρε παλιόπαιδο ;-)
Φίλε δέχομαι την κριτική σου και να είσαι σίγουρος ότι θα ήμουν πιο σκληρός αν υπήρχαν άλλες επιλογές.
Καλοί-χρυσοί οι 1055 και 88.5 αλλά δε σώζουν την κατάσταση.
Από τη στιγμή λοιπόν που δεν έχω που να στρέψω το δείκτη του ραδιοφώνου μου προσπαθώ να βελτιώσω την κατάσταση (σίγουρα τα δικά μου σχόλια περίμενε το ραδγιοφωνικό τοπίο για να βελτιωθεί) γράφοντας ευγενικά τις αντιρρήσεις μου, παρά να την ισοπεδώσω γράφοντας κάτι με επιθετικό στυλ.
Αγγελε μόνο βαρετά; Πλήξη σκέτη...
By Zpi, At October 05, 2006 11:45 AM
α παπα!!! απο τη σκυλλα στη χαρυβδη τα σχολια βρε παιδια! μα γιατι??? δεν ειναι το πιο εναλλακτικο ραδιοφωνο στην πολη? οκ σοβαρα και γω αυτο ακουω ως το λιγοτερο ενοχλητικο στα αυτια μου, αλλα αυτος ο συλλογικος φοβος που μας εχει πιασει μη και γινει του STAR fm μαλλον τελικα δεν ειναι αδικαιολογητος... δυστυχως... ειναι η νοοτροπια των beautiful people της θεσσαλονικης... αναποφευκτα...
By Anonymous, At October 05, 2006 11:48 AM
BRAVO O NADA FOTOGRAFIZEI ME WRAIO
TROPO TON 'PSAGMENO' ALLA MEGALO ASXETO TOU STATHMOU.
PANTWS PREPEI NA PAEI KANA 2 XRONIA
FRONTISTHRIO STA AGGLIKA.
By AMF, At October 05, 2006 6:05 PM
Zpi,συμφωνώ μαζί σου όλα αυτά περί ριπάμπλικ!ποιά "δημοκρατία της μουσικής" όταν κυργιολεκτικά σνομπάρουν σχεδόν όλα τα είδη της μουσικής?Πολλές μουσικές επιλογές του "αρχηγού" τους μου αρέσουν και τις βρίσκω εύστοχες μα αυτό το "ξίνισμα" που εκφράζουν απέναντι σε Έλληνες καλλιτέχνες που κάνουν αξιόλογες προσπάθειες(rock,alternative etc) δεν το αντέχω."Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου..θα πέσει και..κάλεσε καλύτερα το κατ,γιατί θα σε πλακώσει".ΦΙΛΙΑ
By Anonymous, At October 06, 2006 8:34 PM
Μας τα σούρνετε βλέπω... Και δεν έχετε άδικο από την πλευρά σας. Καθένας έξω από το χορό ...πολλά τραγούδια λέει! Τι γίνεται όμως με αυτόν που τα παίζει τα τραγούδια;
Δε θέλω να διακόψω τo κριτικάρισμα, όσον αφορά στο όνομά μου ωστόσο, νομίζω πως οφείλω να να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα για μένα:
1. Τα Fena Fresh είναι χορηγός της ζώνης 18.00-20.00 του Republic, όχι προσωπικός μου χορηγός. Προσωπικά, έχω, δεν έχω χορηγό -τα Fena Fresh ή κάτι άλλο- η μηνιαία αμοιβή μου δεν μεταβάλλεται. Και φυσικά, αν και εφόσον, θέλετε να υφίσταται Republic, τότε θα πρέπει να συμβιβαστείτε με τις χορηγίες του. Είναι εταιρία, όχι ίδρυμα που επιζεί με δωρέες...
2. Όσο για το ραδιοφωνικό μου παρελθόν, ποτέ δεν έκρυψα ότι ...υπήρξα "άλλο φρούτο", και δη για 3 χρόνια στον Banana 104, ένα -ναι- mainstream ραδιόφωνο. Και ας ξεκίνησα από τον 88μισό το 1998. Λοιπόν, επειδή ραδιόφωνο, δεν είναι μόνο παίζω ότι γουστάρω, λέω ότι θέλω και δε γαμιέται... το να περάσεις 3 χρόνια σε ένα mainstream ραδιόφωνο, που δεν μεταδίδει τα τραγούδια της αρεσκείας σου, είναι μεγάλο σχολείο τεχνογνωσίας -όχι μουσικής. Σου μεταδίδει πολλά και στην τελική νιώθεις πιο ολοκληρωμένος και προσγειωμένος, έχοντας ζήσει και την ...άλλη πλευρά των FM.
3.Αν ήθελα να παίζω και mainstream χαριτωμένη Μαρουλίτα, πίστεψέ με, ακόμη στον Banana θα ήμουν, και δεν θα είχα στο κεφάλι μου μερικούς μερικούς σαν και του λόγου σας...
4.Όσο για τους Archive αγαπητέ, μάλλον δε θυμάσαι καλά...
5.Κι εσύ Πολύβιε, ό,τι έχεις να μου πεις να το πεις κατάμουτρα την επόμενη φορά. Όχι εκεί που μπορεί να μην τα ανακαλύψω...
6.Για τους Massive Attack δε, γιατί τα λέτε μεταξύ σας, και δεν τα' πατε στην ώρα τους εκεί που έπρεπε; Και mail@republicradio.gr υπάρχει, και sms και τηλ. γραμμή.
7.Και για σένα που ανέφερες τον Star FM, να θυμάσαι ότι άλλη του ναύτη & άλλη του καντηλανάφτη.
Anyway, καλά κάνετε και λέτε ό,τι γουστάρετε για ένα μέσο που εκτίθεται σε κοινό -έχετε κάθε δικαίωμα.
Αλλά, με τον αρνητισμό 7 τη μιζέρια που εισπράττει κανείς διαβάζοντάς σας, δεν ξέρω αν άξιζε τελικά η ...radiolution. Να' στε καλά!
By Anonymous, At October 07, 2006 12:17 AM
Δε φανταζόμουν ότι η δημοσίευσή σου Zpi θα προκαλούσε τέτοια μεγάλη κινητοποίηση. Παρ' όλα αυτά την απολαμβάνω. Χα χα!
"RepAblic... has jAst begAn... join Meow"
ΥΓ. Μία βδομάδα έχουν blog και αμέσως να σχολιάσουν τα σχόλια των ακροατών τους. Πολλά συγχαρητήρια στο Γιάννη Πετρίδη που δεν έχει πέσει σε τέτοιο ολίσθημα.
By Anonymous, At October 07, 2006 1:03 AM
Σύμφωνα με αυτή τη λογική σου και αυτοί που δεν έχουν πιάσει ποτέ μικρόφωνο στο ραδιόφωνο, δεν θα' πρεπε να μιλάνε για κάτι που δεν γνωρίζουν. Αλλά φταίνε οι republicανοι που μπαίνουν στον κόπο να σας δίνουν σημασία και δεν είναι σνομπ, ξιπασμένοι και στην ΕΡΤ εξασφαλισμένοι σαν τον βετεράνο που μόλις ανέφερες.
By Anonymous, At October 07, 2006 1:13 AM
Είμαι σνομπ, ξιπασμένος και στην ΕΡΤ εξασφαλισμένος! Είναι Θεός, είναι Θεός ο Νίκος Κομνηνός. Όλοι μαζί.
By Anonymous, At October 07, 2006 1:29 AM
Καταρχάς Demy χαίρομαι που είδα το σχόλιο σου. Το ποστ είχε ως θέμα την κριτική για τον Republic με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους. Το γεγονός ότι έκανες τον κόπο να δώσεις απαντήσεις γράφοντας σχόλιο σε ένα ποστ που έχει ως θέμα τα "στραβά" του Republic σε τιμά.
Τον τελευταίο καιρό όσα μηνύματα άκουσα να ανακοινώνονται στον αέρα έλεγαν τα καλύτερα λόγια, οπότε θεώρησα ότι θα ήταν καλύτερα να έμπαινα κατευθείαν στο ψητό. Να αναφέρω δηλαδή τα πταίσματα που σημείωσαν οι παραγωγοί του Republic. Δεν είχα σκοπό να κάνω επίθεση στο σταθμό, ήθελα μόνο να δείξω τι με ενόχλησε στον 1 χρόνο ελπίζοντας ότι θα μπορούσαν αυτά τα λάθη (σύμφωνα με τη δική μου άποψη λάθη) να παραλειφθούν στο μέλλον. Ηλπιζα ότι θα καταλαβαίνατε πως δεν πρόκειται για κακοπροαίρετικη κριτική. Φαίνεται πως έκανα λάθος. Μερικές φορές είναι καλύτερα να κρατάμε τους τύπους. Μάλλον έπρεπε να αναφέρω και τα +, πράγμα που δεν πρόκειται να κάνω τώρα διότι νιώθω ότι είναι αργά και δε σκοπεύω να κάνω ποστ-γλύψιμο εις ένδειξη μετάνοιας...Ισωε κάποια άλλη στιγμή στο μέλλον.
Παρακαλώ λοιπόν να δεχθείτε αυτή την άποψη και να περάσουμε στην ανάλυση των παραπόνων. Δε μπορώ να μιλήσω για τις θέσεις όσων σχολίασαν στο ποστ γιαυτό και θα αναφερθώ μόνο στις απαντήσεις που έδωσες πάνω σε δικά μου παράπονα.
1. Δε διαφωνούμε επί της ουσίας. Φυσικά και ο Republic είναι εταιρία και όχι ίδρυμα και φυσικά θα αναζητήσει και θα εξακολουθεί να αναζητάει χορηγούς. Η παρατήρηση ήταν για τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η διαφήμιση των χορηγών. Δε μπορώ να ξέρω αλλά υποθέτω ότι θα είναι κάτι σαν άτυπος όρος στη συμφωνία με τους χορηγούς το να αναφέρεται συχνά πυκνά το όνομά τους κατα τη διάρκεια της εκφώνησης. Θα ενοχλούσε άραγε πολύ τους χορηγούς αν ήταν πιο λιτή και περιεκτική η διαφήμιση..? Η συχνή επανάληψη καταντάει τη διαφήμιση δυσφήμιση...
Ανέφερα το όνομα σου στη συγκεκριμένη περίπτωση ως χαρακτηριστικό παράδειγμα όπως μπορείς να δεις στο πρώτο μου σχόλιο. Δεν είχα σκοπό να σε ξεχωρίσω ως παράδειγμα προς αποφυγή.
'maroulitaaa δε γνωρίζω το παρελθόν της Ντέμης Παπαδοπούλου, ούτε και ήθελα να την ξεχωρίσω ως παράδειγμα προς αποφυγή, αλλά είναι από τις πιο τρανταχτές περιπτώσης κουραστικών διαφημιστικών "επαίνων".'
4.Το θέμα "Archive". Είμαι σίγουρος για την ατάκα που είχα ακούσει πριν από αρκετούς εως πολλούς μήνες, δεν ήμουν σίγουρος αν την άκουσα από εσένα ή από την Εύη Σιδηροπούλου που κάνει εκπομπή πριν από εσένα.
'*Πχ αν θυμάμαι καλά ήταν η Ντέμη Παπαδοπούλου (δεν ορκίζομαι κιόλας'
Το θέμα μας δεν είναι ποια το είπε. Ούτως ή άλλως δεν πρόκειται για κάποιο βαρύγδουπο σχόλιο που έγινε στον αέρα. Ηταν μια ενδεικτική ατάκα για το θέμα που ήθελα να θίξω. Για να κλείσουμε αν ζητήσει κάποιος ακροατής από εσένα ή άπο κάποιον άλλο παραγωγό ένα δυνατό τραγούδι που σας αρέσει θα το μεταδώσετε; Νομίζω πως όχι και γιαυτό αναφέρομαι σε αυτο-περιορισμό.
6.Είναι ίσως το πιο σοβαρό μου παράπονο και αυτό διότι πρόκειται για θέμα δεοντολογίας. Ρωτάς γιατί δεν το είπα (επαναλαμβάνω αναλυω τις δικές μου απόψεις - συγχωρέστε με για το 1ο πρόσωπο που χρησιμοποιώ συνεχώς) στην ώρα του. Ναι μάλλον έπρεπε να το κάνω. Να τηλεφωνήσω ή να στείλω μήνυμα και να διαμαρτυρηθώ. Δεν το έκανα. Αυτό καθιστά τη σημερινή μου κριτική -που επαναλαμβάνω ότι έγινε με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους- κακοπροαίρετη; Ολοι μας δικαιολογήσαμε την πίκρα σας, όλοι αντιληφθήκαμε ότι ήταν άδικο για σας να μην έχετε συμμετοχή στο live των πολυαγαπημένων μας Massive Attack. Δε χρειαζόταν να τηρήσετε τέτοια στάση. Νομίζω έγινα αντιληπτός και δε χρειάζεται να επεκταθώ άλλο στο θέμα Massive'.
7.Δεν ανέφερα εγώ τον Star Fm, αλλά καταλαβαίνω τι εννοεί ο AMF. Απο τον Republic περιμέναμε να πάρει μερικά ρίσκα, τα οποία θεωρώ ότι δεν πήρε. Οι μουσικές που ακούγονται είναι ωραίες είναι και ευχάριστες. Εχω όμως την εντύπωση ότι αποφύγατε να βάλετε στο πρόγραμμα εκπομπές με πιο extreme ακούσματα φοβούμενοι πως μπορεί να χαθεί μέρος του κοινού με αποτέλεσμα το πρόγραμμα του Republic σε γενικές γραμμές να χαρακτηρίζεται από mainstream διαθέσεις σε ένα πιο εναλλακτικό ύφος. Αν προσθέσουμε και τα σποτάκια για το πόσες νέες κυκλοφορίες έχετε μεταδόσει ή ατάκες κομπασμού ε τότε περνάμε σε νοοτροπίες που έχουμε συνηθίσει να συναντάμε σε εμπορικούς σταθμούς τύπου Star FM.
Εν κατακλείδι αν δε με ενδιέφερε ο σταθμός και δεν τον άκουγα τόσες ώρες καθημερινά, δε θα έκανα τον κόπο να ασχοληθώ. Λυπάμαι αν σας ενόχλησε το ύφος του κειμένου, αλλά παρακαλώ ας μείνουμε στην ουσία.
Ολοι μας τη θέλουμε τη radiolution που αναφέρετε και οι παραγωγοί του σταθμού έχουν δυνατότητες για μεγάλα πράγματα γιαυτό και νιώθω απογοήτευση όταν διαπιστώνω σφάλματα σαν αυτά που ανέφερα.
Βλέπετε όμως ότι υπάρχουν και άλλοι ακροατές ή μη που έχουν παράπονα από το σταθμό. Δεν πρόκειται για κάποια οργανωμένη προπαγάνδα εις βάρος του Republic. Είναι ένα δείγμα δυσαρέσκειας. Οχι μεγάλο σε σχέση με τον αριθμό των ακροατών που θα περιοριζόταν σε επαίνους, αλλά υπάρχει.
Αντιθέτως δεν υπάρχει ίχνος ειρωνείας σε όσες ευχές ή κολακίες τρύπωσαν στο post κριτικής που διαβάσατε και ελπίζω αυτό να γίνει κατανοητό.
Εαν έχετε παρεξηγηθεί και νιώθετε θιγμένοι καταλαβαίνω. Κάντε όμως τον κόπο να κάνετε και μεταξύ σας μια αυτοκριτική. Δεν έιναι λίγα αυτά που πετύχατε χωρίς αυτογνωσία όμως δε θα επιτευχθεί το radiolution που οραματίζεστε.
Ειλικρινά λοιπόν καλή συνέχεια
ΥΓ: Στις 4-5 φορές που έγραψα στο παρελθόν για τον Κομνηνό ή τον Republic μόνο τη μια είχα να πω κάτι αρνητικό (βλέπε 3ο λινκ). Εαν ήθελα να κάνω επίθεση θα την είχα μεθοδεύσει σταδιακά...
Ενδεικτικά παραθέτω τα 3 λινκς που μπόρεσα να βρω αυτή τη στιγμή.
http://zpiderland.blogspot.com/2005/06/blog-post_11.html
http://zpiderland.blogspot.com/2006/03/in-short.html
http://zpiderland.blogspot.com/2006/04/new-order.html
By Zpi, At October 07, 2006 4:30 AM
Loipon epeidh oloi exoume vare8ei ta
tertipia twn ekpompwn h lush einai mia:
plhktrologhte apla to http://rodonfm.net/v01/ kanete klik
kai akoute live sigoura ton kalutero
sta8mo sthn ellada auth th stigmh.
oxi polla logia,oxi pswnistikes anafores kai mono freskia mousikh.
By Unknown, At October 07, 2006 10:43 AM
Αγαπητέ ZPI,
δεν μ' ενοχλεί καθόλου καμία κριτική (καλή & κακή) και αυτό φαντάζομαι πως είναι εμφανές από το ότι χρησιμοποιώ το ονοματεπώνυμό μου στο web και δεν κρύβομαι πίσω από κανένα τρικαδόρο ψευδώνυμο, είμαι συνειδητά "εκτιθέμενη" σε κοινό εδώ και χρόνια... Θεωρώ ότι από την πλευρά σας καλά κάνετε και ζητάτε αυτά που ζητάτε.
Αλλά εκτός από εσάς, εκεί έξω, ο Republic αυτή τη στιγμή, κλείνοντας 1 χρόνο στην πόλη, μετρά αισίως περίπου 50.000 ακροατές, εκ των οπίων οι 24.000 τον ακούν κατ' αποκλειστικότητα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Και καθένας από αυτούς ξεχωριστός, με ξεχωριστές απαιτήσεις και προτιμήσεις. Κάθε ένας από εμάς εκεί μέσα έχει λοιπόν, σε καθημερινή βάση, την αποστολή να κρατά τις ισορροπίες και να είναι όσο πιο συνεπής γίνεται απέναντι στο σύνολο αυτού του κοινού. Είμαστε (καλώς ή κακώς) επαγγελματίες κι έτσι δεν υπάρχει περίπτωση όταν μας ζητάτε ένα κομμάτι της αρεσκείας μας, να το μεταδώσουμε επειδή απλώς το γουστάρουμε. Π.χ. δεν θα μεταδώσω κάτι που έπαιξε πριν από μένα η Εύη, και πριν από αυτήν ο Χρήστος, γιατί ναι μεν θα σου κάνω το χατήρι, αλλά θα έχω και άλλους τόσους να μου παραπονούνται "παίζετε τα ίδια"!
Όσο για τα επετειακά sms, αφού πω ότι ξεκίνησαν να'ρχονται από μόνα τους στις 12/9 (εμείς επειδή δεν είμαστε Star FM, δεν δίνουμε πολύ σημασία σε τέτοια), ήταν περίπου 1500 sms σε 4 ημέρες, εκ των οποίων τα 12 εμπεριείχαν κριτική και σχόλια και απαντήθηκαν on air, γιατί δίνουμε σημασία σε κάθε ακροατή -είτε είναι alternative, είτε εκτός από εμάς ακούει και Zoo.
Κατανοώ την ανάγκη να εκφράσετε τη γνώμη σας και μας κάνει καλό. Αυτό που πρέπει πάνω απ' όλα να έχετε όλοι υπόψη, είναι ότι το στοίχημα του Republic δεν είναι μονοδιάστατο και δεν χωρά σε ένα blog.
Με αφορμή την αναφορά στα σχόλια για τη θητεία μου στον Banana, θα σου πω, πως μια μορφή του στοιχήματος του Republic είναι και αυτή που έζησα εγώ και δεν την περίμενα σε καμία των περιπτώσεων: όντας σε ένα mainstream ραδιόφωνο, είχα καθημερινή επαφή με ακροατές που δεν είχαν ιδέα από Archive, δεν θα άκουγαν ποτέ Wolfsheim, δεν τρελαίνονταν με τους Keane ή τους Primal Scream που πότε πότε τους έπαιζα. Μετακομίζοντας στον Republic, εξεπλάγην όταν ανακάλυψα ότι πολλοί από αυτούς με ακολούθησαν, μη ξέροντας που πάνε και τι ακούνε. "Εντάξει, δεν έχω ιδέα από αυτά που ακούω, αλλά σ' ακούω", έλεγαν. Σήμερα, ζητάνε φανατικά Snow Patrol, Sebastian Tellier & Raveonettes. Λοιπόν, αυτό το συμβάν έκανε και μένα την ίδια να καταλάβω πόσο διευρυμένο είναι το θέμα Republic και πόσο μεγάλη προσοχή και ισορροπία θέλει, ώστε κοντά στα "ψαγμένα" αφτιά, να ανοίξουν και πολλά άλλα μυαλά και αφτιά σε μια πόλη που το μόνο που κάνει ως τώρα είναι να πολώνεται.
Δεν προσπαθώ να αντιεπιχειρηματολογήσω, απλώς, δεν ξέρω αν σας έδινα για μια μέρα την εκπομπή μου, τι θα λέγατε μετά από αυτήν. Είμαι από εκείνους που, πριν πω τη γνώμη μου, προσπαθώ να μπω και λίγο στη θέση εκείνου που θα πάρω στο στόμα μου.
Όσο για το χορηγό μου, ZPI, ναι κάθε χορηγός έχει μια συγκεριμένη συμφωνημένη και απαράβατη παρουσία σε κάθε εκπομπή. Επειδή δεν είναι ο πρώτος χορηγός που έχω "πουλήσει" στον αέρα, θα σου πω πως αισθάνομαι πολύ τυχερή, που με συνοδεύει ένα brand που υποστηρίζει την "ψαγμένη" κατανάλωση, που βγάζει ένα περιοδικό με καλλιτεχνικές ανησυχίες, που αντί για Beyonce μέσα στους χώρους του παίζει Archive, που μέχρι να δημιουργηθεί ο Republic δεν είχε διαφημιστεί σε άλλο ραδιόφωνο.
Δεν έχω άλλο χρόνο, και δεν νομίζω ότι χρειάζετε να πω περισσότερα. Έφτιαξα -εδώ και μα εβδομάδα μόλις, ναι!- ένα blog για ακροατές -και όχι απαραίτητα bloggers- και το έκανα για να έχω εκεί όλα όσα δεν προλαβαίνουν να βγουν στον αέρα, για να απαντώ με άνεση σε όλα όσα κάθε μέρα έρχονται με τους άλλους επικοινωνιακούς τρόπους του Republic και για να γνωριστούμε καλύτερα. Δεν μου αρέσει η γκρίνια, η μιζέρια, η πόλωση, η αγνωμοσύνη, οι εύκολες και απερίσκεπτες κακίες. Ήρθα εδώ και δεν αποφεύγω να δίνω απαντήσεις, γιατί ο Republic και η εκπομπή δεν είναι για μένα απλώς μια εργασία... και το κλείνω το μαγαζί μετά.
Thanks για το χρόνο σας. Για ό,τι άλλο, ξέρετε που θα με βρείτε.
P.S. Και για να πούμε και κάτι ...σοβαρό τώρα: Πάψτε πια να μας μπερδεύετε με τη Σιδηροπούλου... Μην πληρώνω και αλλουνού λογαριασμούς! Εμένα οι κιθαριές με φτιάχνουν -εντάξει;
By Anonymous, At October 07, 2006 1:38 PM
Παιδια, στο συνολο του ενα σημερινο ραδιοφωνο ποτε δεν μπορει να ειναι οπως το θελουμε. Γιατι πολυ απλα ειτε το θελουμε ειτε οχι λειτουργουν οι νομοι και οι κανονες της αγορας.
Αρα μας μενει μονο το "δυωρο" επιλογης του παραγωγου που μας παει και μας ταιριαζει αισθητικα. Και ευτυχως υπαρχουν ακομα μερικοι στα fm της πολης και ο καθενας κανει της επιλογες του.
Εξαλλου μη ξεχνατε πως εσεις ειστε,
αν υποθετω σωστα, λιγο περισσοτερο ψαγμενοι στα της μουσικης αρα και πιο απαιτητικοι, αλλα ενα ραδιοφωνο δεν μπορει να βασιζεται μονο σε μια μικρη μειονοτητα πολυ ψαγμενων ακροατων γιατι θα εκλεινε μεσα σ ένα μηνα απο το βαρος των οικονομικων δυσκολιων.
Ετσι λοιπον και ο Republic προσπαθει με καποιες ωρες με πιο mainstream ηχο (αλλα τουλαχιστον εναλλακτικο) να προσπαθει να κρατηθει ζωντανος εχοντας παραλληλα και ωρες που μπορεις να ακουσεις μουσικη που δεν ακουγεται πουθενα.
By Anonymous, At October 07, 2006 1:46 PM
Zeugolator κι έχω ακούσει καλά λόγια για το Ροδον και γνωρίζω μερικά απο τα ονόματα των παραγωγών. Θα το τσεκάρω σύντομα.
-Demy με κάλυψες στο θέμα του σπόνσορα. Τουλάχιστον για την πάρτη σου. Ωαρίο να έχετε σπόνσορες Art House, Boutique κτλ. Αυτό το Κοχι όμως μου κάθησε κάπως στραβά.
-Αυτό το διάλογο επεδιώκα με το ποστ και χαίρομαι που επιτεύχθηκε.
-Κι εγώ κάπου εκεί ανάμεσα στους 24 με 50000 είμαι.
-Για τους τύπους: σε καμία περίπτωση δεν υπονοούσα ότι δέχεστε κριτικές τις οποίες δε βγάζετε στον αέρα.
-Ενδιαφέροντα και όσα λες για τους ακροατές που σε ακολούθησαν.
-Για τους Archive που λέγαμε το θέμα δεν είναι η παραγγελιά αλλά αν θα μεταδίδατε γενικότερα ένα δυνατό τραγούδι που σας αρέσει.
-Δεν ξέρω αν είναι δικό μου το πρόβλημα αλλά τον πρώτο καιρό δυσκολευόμουν ακόμα και να ξεχωρίσω τις φωνές σας μέσα στο 5ωρο 16:00-21:00
-Με εκνευρίζει αφόρητα η γκρίνια όταν γίνεται χωρίς προτάσεις. Η δική μου γκρίνια συνοδευόταν από κάποιες θέσεις...
-Μια απάντηση μόνο στην πρώτη σου παράγραφο. Μπορεί να χρησιμοποιώ ψευδώνυμο αλλά αρκεί να κάνεις ένα κλικ στο profile μου για να δεις ότι λέγομαι Βασίλης Μπαγιάτης. Μπορεί να μην εκτίθεμαι σε 50000 αλλά δεν κρύβομαι πίσω από το ψευδώνυμο.
-Ειπες ήδη αρκετά και δεν έχω την απαίτηση να σχολιάσεις γραμμή προς γραμμή το κείμενο μου. Δε βρίσκω λόγο να επεκταθούμε περισσότερο αυτή τη στιγμή, αν νιώθεις ότι υπάρχει κάτι που θέλεις να προσθέσεις, έχεις τον τελευταίο λόγο {εκτός αν θελήσεις να σου απαντήσω σε κάτι}.
-Από τη στιγμή που έγινε η επαφή έστω και με αυτόν τον τρόπο σου υπόσχομαι ότι την επόμενη φορά που θα έχω να κάνω παράπονο θα το στείλω κατευθείαν σε σένα ή στον Republic.
Μέσα από την ημι-παρεξήγηση ας μείνει η ουσία...
Art Attack σύμφωνοι, ισύουν αυτά που αναφέρεις. Δε θεωρώ τον εαυτό μου "ψαγμένο", ούτε και έχω την προσδοκία να δημιουργηθεί ένας σταθμός που να απευθύνεται στην ελιτ...
Οταν όμως προσπαθείς να πετύχει μια επανάσταση {radioloution} θα πρέπει να ξεφύγεις σιγά σιγά από αυτή τη φιλοσοφία. Ο Republic μας πήγε ένα βήμα μπροστά αλλά μου δίνει την εντύπωση ότι δε θέλει να μας φτάσει πολύ πιο μακριά. Αφού λοιπόν έχει πετύχει αυτή τη στιγμή τη συσπείρωση τόσων ακροατών είναι το καλύτερο timing να τους πάει ακόμα πιο μακριά με τον τρόπο που περγράφει η demy σε ότι αφορά στους ακροατές που την ακολούθησαν...
By Zpi, At October 07, 2006 2:53 PM
το ελληνικό ραδιόφωνο πέθανε ακριβώς την ημέρα που άρχισε η ιδιωτική ραδιοφωνία. Εκεί που πιστεύαμε ότι με την είσοδο του ιδιωτικού ραδιόφωνου ο πλουραρισμός της μουσικής θα ήταν φοβερός έγινε ανύπαρκτος.rockfm, κανάλι15, rodonfm, ηχώfm μεγαλούργησαν για λίγο την δεκαετία του 90 και μετά πέθαναν. Για να μην πώ για τους εξιδεικευμένους σταθμούς που πάλι υπήρχαν την δεκαετία του 90?μήπως θυμάται κανείς τον jazzfm ή τους σταθμούς που έπαιζαν χορευτική μουσική?και οταν εννοώ χορευτική μουσική δεν εννοώ το συνοθύλευμα που παίζουν ραδιόφωνα όπως ο radio deejay kissfm κλπ.Εννοώ ράδια που ήταν συνηφασμένα με την dance κουλτούρα όπωςς αυτή άνθιζε τις μέρες του 90. καταραμένες να είναι οι playlists και τα γκάλοπ-προφιλ.Επίσης να προσθέσω όταν πήγε να γίνει σε ένα ελληνικό πανεπιστήμιο κάτι ανάλογο με τα αμερικάνικα κολλέγια πνίγηκε και αυτό από το πατρονάρισμα κάποιου κρατικού ραδιοφωνικού σταθμού της περιφέρειας. Το άθλιο δεν είναι ότι παίζονται κάποια τραγούδια καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Το άθλιο είναι ότι συνεχίζονται οι ίδιες χυμένες φωνές στο μικρόφωνο, η ημιμάθεια των παραγωγών και το καβαλίκεμα που έχουν ορισμένοι παραγωγοί που κάνουν εκπομπές. Σε αυτό συμπληρώνω ότι να παρουσιάζει μερικά τραγούδια ένα δίωρο την ημέρα δεν είναι και το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείς να κάνεις στην ζωή σου.
Οπως με ρώτησαν κάποιοι δημσιογράφοι γιατί κάνω αυτό που κάνω χωρίς να πληρώνομαι, απάντησα ότι αυτή ειναι η ψυχοθεραπεία μου και μόνο αυτό.
Αυτά...η καταραμένη isdn μου και το περίμενε από τον οτέ να μου αναβαθμίσουν την γαμωdsl μου δεν με αφήνουν να πω παραπάνω.
zpi νομίζω ότι πρέπει να κάνεις ένα post αφιερωμένο στον οτε (χεχε)
By aggelosk, At October 07, 2006 10:25 PM
τώρα εγώ αυτό δεν το κατάλαβα: επειδή επισήμανα τη θητεία της Ντέμης Παπαδοπούλου σε διαφορετικού προσανατολισμού ραδιοφωνικούς σταθμούς με έχει στο κεφάλι της; Μαγκιά σου να πηγαίνεις όπου θες κι εμείς μαζί σου που πήγες εκεί που πήγες. Δεν είναι κακό να αλλάζει κανείς γνώμη/χώρο εργασίας/whatever και να υποστηρίζει την επιλογή του. Όσον αφορά τους χορηγούς εγώ δεν έκανα καμία νίξη σχετικά μάλλον κάποιοι άλλοι. Επειδή τσαλαβουτάω στο χώρο των εντύπων (όχι των ελληνικών)και μάλιστα αυτών που κάποιος θα έλεγε εξειδικευμένα (αρχιτεκτονική και design) ξέρω πως κάθε μηχανή χρειάζεται το καύσιμό της. Όσο για τα nicks μου φαίνεται πως το σχόλιό σου είναι άτοπο. Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν έχουν στήσει ένα blog σαν μέρος της δουλειάς τους. Το έχουν κάνει για να μοιράζονται κάποια πράγματα με φίλους και όσους άλλους θέλουν να πουν κάτι πάνω σε αυτά. Ως εκ τούτου το ψευδώνυμο δεν είναι κάτι που μας παρέχει ούτε ασυλία ούτε προστασία από την κριτική και την αντι-κριτική αλλά απλά ένα παιχνίδι. Θα έλεγα μάλλον πως είναι το ακριβώς αντίθετο της ανωνυμίας (υπάρχει εξάλλου και η δυνατότητα των ανώνυμων σχολίων στo blogging)καθώς υπογράφοντας με τη διαδικτυακή μου ταυτότητα δίνω στην ουσία και τη διεύθυνση από το ηλεκτρονικό μου σπίτι (το blog μου)όπου μπορεί να μπει ο κάθε θιγόμενος και να το κάνει λίμπα γράφοντας μαλακίες στους τοίχους...ε, στα post μου εννοώ. See what I mean? Πράγμα που σημαίνει πως ο Πολύβιος (για το σχόλιο του οποίου διέκρινα έναν εκνευρισμό;)απλά εξέφρασσε τη γνώμη του σαν να μιλούσε πίνοντας το ποτάκι του με φίλους. Τώρα αν εσύ καθόσουν στο διπλανό τραπέζι και το άκουγες σημαίνει πως ο Πολύβιος ή ο κάθε Πολύβιος θα κολλούσε να σου το πει και κατάμουτρα; Το διαδίκτυο είναι κάτι σαν το δημόσιο χώρο και άρα τίποτα δε μένει κρυφό. Αρκεί να ψάξεις. Αυτά περί blogging γιατί μου φαίνεται πως έδειξες υπερβολικό ζήλο στο να απαντήσεις σε κάθε σχόλιο και αιχμή που έγινε. Καλώς έπραξες αλλά μάλλον το πήρες λίγο παραπάνω προσωπικά από ό,τι θα περίμενε ο μέσος blogger. Keep on rocking/grooving/swooning/whatever! :)
By marl(t), At October 07, 2006 11:35 PM
mpeste pedes sto blog tou komninou na diavasete ti lei o anthropos gia ola afta pou lete esis edo.
By Anonymous, At October 08, 2006 6:16 AM
"Οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν έχουν στήσει ένα blog σαν μέρος της δουλειάς τους"
Well Said
By Dark Angel, At October 08, 2006 3:48 PM
Εγώ δεν είμαι από Θεσσαλονίκη και δεν έχω πλήρη εικόνα του σταθμού. Θυμάμαι μόνο πέρσι, που ανοίξαμε ράδιο σ’ ένα αμάξι, ήταν βράδυ, άκουσα στη σειρά δύο κομμάτια που λατρεύω και δεν «έπαιξαν» ΚΑΘΟΛΟΥ στην Ελλάδα γιατί τα albums δεν είχαν διανομή εδώ και είπα: «ΤΙ σταθμός είναι αυτός;»! Με έκπληξη. Μου άλλαξε όλη η διάθεση. Καταχάρηκα. Μέσα σε λιγότερα από δέκα λεπτά.
Τον άκουσα ξανά και ξανά. Και είπα «μπράβο τους». Τώρα, αν κάτι που ακούς ακόμη και σε έναν τέτοιο σταθμό δε σου γουστάρει, βάζεις το CD σου, το ξεπερνάς και γυρνάς σ’ αυτόν λίγο αργότερα. Που ν’ αλλάξεις συχνότητα...
Όλο γκρίνια είστε εκεί πάνω, βρε παιδί μου. Εμείς εδώ κάτω τι να λέμε; Πως έχουμε τον Best; (LOL)
By vague tourist, At October 11, 2006 2:40 PM
Ok δεκτές οι 'κριτικές' της 'κριτικής'. Vague το όλο θέμα τίθεται ακριβώς επειδή οι άνθρωποι του εν λόγω σταθμού δείχνουν να έχουν τις δυνατότητες και την ευκαιρία για κάτι καλό.
Ο Republic έχει βγάλει στην πιάτσα αρκετά ωραία -και μέχρι πρότινος άγνωστα- κομμάτια.
Απο την πλευρά μου δεν υπάρχει πρόβλημα με κάποια συγκεκριμένη εκπομπή για να πεις ότι εκείνη την ώρα θα ακούσω το cdάκι μου. Τα παράπονά μου εστιάζονται κυρίως σε θέματα νοοτροπίας και φιλοσοφίας.
Εχει γίνει μεγάλη κουβέντα μέρες τώρα και δε μπορώ να αναλύσω από την αρχή...
Ούτως ή άλλως οι ενδιαφερόμενοι [είτε ακροατές είτε παραγωγοί] φαίνεται πως διάβασαν το ποστ και ο καθένας έχει βγάλει τα συμπεράσματά του. Πολύ μεγάλο κεφάλαιο για post...
Best wishes for the best u can have
;-)
By Zpi, At October 11, 2006 3:21 PM
για τον Τσιτσόπουλο και μόνο εγώ ακούω κάθε μέρα!
By loukoumaki, At October 12, 2006 7:21 PM
Τον άνθρωπο που λατρεύει ή μισεί όλη η Θεσσαλονίκη; -)
Δεν έτυχε να τον ακούσω ποτέ μέχρι τώρα. Need some time...
By Zpi, At October 13, 2006 12:00 AM
eftixos re si zpi pou milises gia ton republic kai exis posts alios me tis metriotites me tis opies asxolise pios na sou apantisi, kala ta ipe o athineos, psomiadides iste oloi, mesa stin gkrinia kai stin esostefia kai sti mizeria, pigene esi na kanis radiofono na dis tin glika, kai oxi opos o volemenos filos sou simadiras.
sleep well
By Anonymous, At October 16, 2006 8:07 PM
Ειδες ρε Chris τι ελεεινός μπορώ να γίνω για μερικά uniques...
By Zpi, At October 17, 2006 12:47 AM
o curiouscornd λέει:
εγώ πάλι πιστεύω ότι ο republic είναι και αυτός ένας ακόμα mainstream ραδιοφωνικός σταθμός, απλά είναι mainstream για ένα αλλο μουσικό κοινό, φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρεσεις οι οποίες αποτελούν την μειοψηφία όπως πάντα!!!!
τώτα όσον αφορά στους χορηγούς σαφέστατα και πρέπει να το κάνει γιατί αλλιώς δεν επιβιώνει, το θέμα είνα "η επανάσταη που είναι;"
By Anonymous, At September 23, 2007 1:38 AM
kent blogukoln southern fluently designed genet frankly ammi calcipotriol coverage hearing
lolikneri havaqatsu
By Anonymous, At February 08, 2010 2:33 PM
ninest123 09.14
louis vuitton, michael kors, longchamp outlet, louis vuitton outlet, michael kors outlet, prada handbags, ugg boots, ugg boots, burberry, tory burch outlet, michael kors outlet, burberry outlet online, nike free, nike air max, longchamp outlet, christian louboutin outlet, oakley sunglasses, michael kors outlet, uggs on sale, replica watches, ugg boots, prada outlet, longchamp, louis vuitton outlet, gucci outlet, louis vuitton, nike outlet, michael kors outlet, nike air max, tiffany and co, oakley sunglasses, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, replica watches, michael kors outlet, tiffany jewelry, polo ralph lauren outlet, louboutin shoes, louis vuitton, jordan shoes, louboutin outlet, ray ban sunglasses, ugg boots, louboutin, polo ralph lauren outlet
By Anonymous, At September 14, 2015 6:44 AM
louboutin pas cher, true religion outlet, coach outlet, coach outlet, true religion jeans, kate spade outlet, vanessa bruno, timberland, michael kors, kate spade handbags, ray ban pas cher, air force, nike blazer, lacoste pas cher, longchamp pas cher, michael kors, ray ban uk, nike free, coach factory outlet, michael kors, air jordan pas cher, hermes, burberry, north face, ralph lauren pas cher, coach purses, tn pas cher, true religion jeans, hollister, true religion jeans, oakley pas cher, air max, chanel handbags, nike roshe run, new balance pas cher, nike air max, lululemon, hollister pas cher, sac longchamp, vans pas cher, michael kors, converse pas cher, sac guess, north face, hogan
By Anonymous, At September 14, 2015 6:45 AM
pandora charms, coach outlet, louis vuitton, converse, lancel, ugg boots uk, links of london, karen millen, toms shoes, swarovski crystal, juicy couture outlet, louis vuitton, ralph lauren, nike air max, converse outlet, wedding dresses, michael kors outlet, michael kors outlet online, hollister, louis vuitton, ugg,uggs,uggs canada, pandora charms, replica watches, oakley, pandora jewelry, gucci, swarovski, bottes ugg, marc jacobs, pandora jewelry, louboutin, supra shoes, timberland boots, montre pas cher, louis vuitton, thomas sabo, juicy couture outlet, vans, ugg pas cher, ugg,ugg australia,ugg italia, doke gabbana outlet, michael kors handbags, ray ban, sac louis vuitton pas cher, hollister, iphone 6 cases
ninest123 09.14
By Anonymous, At September 14, 2015 6:49 AM
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home