Zpiderland

Sunday, February 18, 2007

5 About Me

Κοντρολάρω την πάσα του Tertuliano που του πέταξε η Bizelw που την πήρε από τον μοναδικόψαρο που... ... και αναλαμβάνω να δώσω κι εγώ συνέχεια σε τούτο το πυραμοειδές παιχνίδι {τι ωραία που το περιέγραψες ρε Tert} που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες και "τρέχει" σε πολλά blogs. Ο καθένας πρέπει να πει 5 πράγματα για τον εαυτό του ή την ζωή του -άσχετα πόσο σημαντικά είναι αυτά- που οι άλλοι πιθανόν δεν τα γνωρίζουν και έπειτα να δώσει "πάσα" σε άλλους 5 να κάνουν το ίδιο στο δικό τους blog.


5 About Me:

#Δεν ακούω καλά με αποτέλεσμα τις περισσότερες από τις φορές που γνέφω "ναι ναι" (σε χώρο με φασαρία) να μην έχω ιδέα για ποιό πράγμα συζητάμε. Κορυφαία στιγμή: Συζήτηση με κοπέλα σε μπαρ "Τι ώρα πήγε;" "Ναι ναι"...

#Οταν ήμουν μικρός δεν έτρωγα και οι γονείς μου με κυνηγούσαν με το κουτάλι στο χέρι. Για σχετικά μεγάλο διάστημα πετούσα τις φέτες με το ψωμί στο απέναντι μπαλκόνι {είτε από αντίδραση είτε επειδή βιαζόμουν να πάω να παίξω}. Μια μέρα η γειτόνισσα παραπονέθηκε να μην πετάει ο Βασιλάκης τις μερέντες στο μπαλκόνι της.

#Την πρώτη μέρα που πήγα σχολείο στη νέα μου γειτονιά {μετά από μετακόμιση} το 1990, με πήραν από πίσω 3 συμμαθητές {1 αγόρι & 2 κορίτσια} μετά το μάθημα και με κορόιδευαν μέχρι να φτάσουμε στο σπίτι μου. Οταν είδα ότι μπήκαν και στην πιλοτή έπιασα το αγόρι από το λαιμό και τον ακούμπησα {συγκρατήθηκα τελευταία στιγμή} στον τοίχο. Εκείνη τη στιγμή έτυχε να γυρίζει η μάνα μου σπίτι και τελείωσαν όλα εκεί. Την επόμενη μέρα συμπτωματικά η δασκάλα μας έβαλε να καθίσουμε μαζί στο ίδιο θρανίο. Δε μιλήσαμε μεταξύ μας για μια εβδοάδα. Στο τέλος γίναμε φίλοι. Ως μαθητής Δημοτικού πιάστηκα 3 φορές στα χέρια χωρίς όμως να "ανοίξει μύτη"

#1η Γυμνασίου γυρίζω σπίτι μετά το σχολίο. Είχα μαζί μου καπνό για το μάθημα της Βιολογίας. Αποφάσισα να τον δοκιμάσω στρίβοντας τσιγάρο με χαρτί PostIt και βαμβάκι. Στο σπίτι είχαμε επίσκεψεις κάποιους συγγενείς. Δήλωσα μπροστά σε γονείς και συγγενείς -στεγνά- ότι γυρνόντας στο δρόμο έστριψα και κάπνισα αυτοσχέδιο τσιγάρο, αλλά μη φοβάστε δε μου άρεσε, δε θα ξανακαπνίσω ποτέ, δήλωση αναληθής όπως αποδείχτηκε περίτρανα στο μέλλον.

#Ωρες Ωρες κάθομαι και κάνω διάφορες μαθηματικές αναλύσεις όπως πχ ότι με 30 λεπτά έχεις περίπου 4τραπλάσιες πιθανότητες να πιάσεις 6άρι στο Λοττο αντί για 5+1 στο Joker. Θα ήθελα να κερδίσω κανα κατομμυριάκι ευρώ και να ασχοληθώ μόνο με τα χόμπιζ μου, αλλά νιώθω προκαταβολικά ενοχΙές γνωρίζοντας ότι στην ουσία θα συστήνομαι ως αργόσχολος άεργος εκατομμυριούχος.


και τώρα η ώρα της κρίσης. Μετά από όσα κατέθεσα με πόνο ψυχής, πασάρω το τεστ στους:
Argos
Nada
Mindstripper
VJ Spyros
Driver Under Influence

15 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home