Zpiderland

Sunday, June 22, 2008

The Office [2001-2003]

Μας κατέστρεψε το ΣΚΑΙ. The Office η πλέον αγαπημένη μου σειρά (στην αγγλική version) κάθε βράδυ στις 03:30. Από την Παρασκευή έχει αρχίσει η 2η σεζόν που δεν υπάρχει στα video-clubs.
Το The Office είναι μια σειρά ψευδοντοκουμενταρίστικης υφής με τον Ricky Gervais να γράφει και να πρωταγωνιστεί. Το Office έχει απίστευτους χαρακτήρες και ο Gervais ως αντιπαθητικός προϊστάμενος είναι ίσως ο "αθλιότερος" πρωταγωνιστής που έχει υπάρξει ποτέ στη TV

ΥΓ: Ευχαριστώ Nada που μου έμαθες τη σειρά ;)

Some clips: [Dance, Freelove, Gareth]

5 Comments:

  • Είναι η αθλιότερη αλλά και αγαπημένη μου σειρά. Την ανακάλυψα φέτος, μαζί με το My name is Erl. Τι να μας πει και το Lost :)

    By Anonymous Anonymous, At June 23, 2008 9:27 AM  

  • Μιλάμε για εθισμό όμως έτσι;)
    Το My name is Erl δεν το έχω δει, θα το βάλω στα προσεχώς
    Cya nigga

    By Blogger Zpi, At June 23, 2008 1:50 PM  

  • θα ευχαριστεις και την Koula οταν στη ξεμαθει!

    By Anonymous Anonymous, At June 26, 2008 3:30 AM  

  • Αιντε μαρή ;)

    By Blogger Zpi, At June 26, 2008 12:01 PM  

  • δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει και πολύ ο gervais αλλά στο extras με την ashley jensen ήταν πολύ καλύτερος, όπως και η ίδια η σειρά.

    By Blogger dunno, At September 10, 2008 6:49 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home