Zpiderland

Friday, November 12, 2010

Περαίωσης

Μετά από τα 18.000 ευρώ που μου ζήτησε η εφορία πέρσι από λάθος, επιστρέφει σήμερα με νέο ανέκδοτο.

Κάπου γύρω στο 2005 ειχα για κανα χρονάκι Τεβε ως ελεύθερος επαγγελματίας τρομάρα μου -ζήτημα να έβγαλα από ένα πρόγραμμα καθαρά 1-2.000 ευρώ - και αφού τακτοποίησα όλες τις εκκρεμότητες μου έρχεται σήμερα το εξής εκκαθαριστικό σημείωμα περαίωσης:
Ακαθάριστα έσοδα: 0,00
Φόρος Περαίωσης: 500,00!

Οι άνθρωποι δεν παίζονται. Στέλνουν 500ρια και 1000ρικα(+) φόρο στον καθένα ελπίζοντας είτε ότι κάποιος θα ψαρώσει και θα πληρώσει είτε ότι κάποιος θα έχει λερωμένη τη φωλιά του και θα τα πληρώσει για να αποφύγει τυχόν έλεγχο εφοριακού.

Κάθε μέρα και μια νέα έκπληξη! Μα δεν είναι καταπληκτικοί?

2 Comments:

  • Αχαχαχαχαχα!!!
    Φίλε μου καλέ, μόλις άνοιγα ιντερνετ για να σου στείλω μεηλ περί του θέματος αλλά εσύ, όπως πάντα, προηγείσαι! Το έχεις κάνει ποστ!
    Οπότε γράφω εδώ.

    Καλά, εσύ τουλάχιστον δουλεύεις και τόσα χρόνια. Εγώ που είμαι άνεργη και μου στείλαν να πληρώσω 700?!!!
    Οι άνθρωποι δεν παν καλά! Μόλις πριν λίγο έλαβα το ραβασάκι. Κι αυτό γιατί πριν κάποια χρόνια -ούτε που θυμάμαι πόσα- είχα δουλέψει ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ για καναδυο μήνες όλους κι όλους και με καθεστώς...μπλοκακίου!!! Δεν φτάνει δηλαδή η αθλιότητα της εν λόγω σύμβασης, με βγάζουν ότι πρέπει και να πληρώσω από πάνω!
    Άσε που δεν ξέρω καν αν είχα βγάλει έστω και τα 700 που ζητούν αυτοί για να "με τιμωρήσουν". Με την ώρα πληρωνόμουν!

    Και θέλουν και να τους ψηφίσουμε!
    Βρε ούστ!

    By Blogger Leigh-Cheri, At November 12, 2010 11:01 AM  

  • Αστους να έρθουν να σου κάνουν έλεγχο άμα θέλουν leigh. Στην τύχη τα στέλνουν μπας και ψαρώσει κανείς και βγάλουν κανενα φράγκο.
    Μη νομίζεις κι εγώ 1-2 αποδείξεις είχα κόψει όλο κι όλο.

    Τι να πεις leigh, τι να πεις..

    By Blogger Zpi, At November 12, 2010 12:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home