Zpiderland

Saturday, February 26, 2005

Επάγγελμα: Ακαμάτης

Εσείς ακόμη προσπαθείτε να γεμίσετε το χρόνο σας με extra time εργασίας; Ο Ντοστογέφσκι το είχε πιάσει το νόημα από πολύ παλιά...

‘Αχ, τι καλά αν δεν έκανα τίποτα μόνο από τεμπελιά! Θεέ μου, πως θα σεβόμουνα τότε τον εαυτό μου. Θα τον σεβόμουνα γιατί ακριβώς έστω και τεμπέλης θα ήμουν σε θέση να έχω κάτι μέσα μου. Θα είχα τουλάχιστο μιαν αρετή κάπως θετική, για την οποία θα ήμουν και ο ίδιος βέβαιος. Ερώτηση: ποιος είσαι; Απάντηση: ακαμάτης. Κι αυτό θα ήταν υπέροχα ευχάριστο να τ’ ακούσω για τον εαυτό μου. Επομένως θετικά καθορίστηκε, επομένως έχω τι να πω για τον εαυτό μου. «Ακαμάτης», μ’αυτός είναι τίτλος και προορισμός, είναι καριέρα. Μη γελάτε, έτσι είναι. Είμαι τότε μέλος της αρχαιότερης λέσχης δικαιωματικά κι ασχολούμαι μόνο με το να σέβομαι τον εαυτό μου...’

Φιοντόρ Ντοστογέφσκι
(Απόσπασμα από το βιβλίο 'Το υπόγειο')

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home