Zpiderland

Saturday, March 25, 2006

21GRAMS

Από τη ΝΕΤ τα περιμέναμε στο ΒΗΜΑ τα βρήκαμε...

13 Comments:

  • [Κατά κάποιο τρόπο κι ο Λαμπράκης κράτος είναι...]

    By Blogger Ttallou, At March 25, 2006 4:11 PM  

  • Δεν αγοράζω Βήμα, κι ας χαρίζει το Babylon 5 σε DVD ακόμα.

    Τι εννοείς "κατά κάποιο τρόπο", ttallou; Με τον πιό ορθόδοξο τρόπο για τα σύγχρονα ελληνικά δεδομένα είναι κράτος. Βασιλικότερο του βασιλέως κράτος, μάλιστα, τολμώ να πω.

    By Blogger Oneiros, At March 25, 2006 4:33 PM  

  • Συ είπας, oneire.
    Ούτε κι εγώ αγοράζω Βήμα...

    By Blogger Ttallou, At March 25, 2006 5:10 PM  

  • ε καλά μην περιμένετε τώρα από εμένα να υπερασπιστώ τον Λαμπράκη επειδή αγόρασα το DVD.

    ttallou καλά να περάσεις εκεί στα ξένα

    By Blogger Zpi, At March 25, 2006 8:17 PM  

  • thanx ;)

    By Blogger Ttallou, At March 26, 2006 2:40 PM  

  • Τώρα, αν πω ότι το Βήμα ΕΠΙΣΗΣ "κλέβει" ιδέες και φράσεις από τα μπλογκς, θα φανώ υπερβολικά κακός; Ξέρω τι λέω...

    By Blogger JustAnotherGoneOff, At March 26, 2006 2:53 PM  

  • Για πες, για πες...

    By Blogger Ttallou, At March 26, 2006 4:57 PM  

  • Δεν είμαι τακτικός αναγνώστης - δε γνωρίζω - δεν αποκλείω.
    Εχεις σταμπαρισμένο κανένα αρθράκι Just;

    By Blogger Zpi, At March 26, 2006 5:51 PM  

  • Να θεωρήσουμε τυχαίο το γεγονός μη μετάδοσης της ταινίας από την ΝΕΤ;;;

    Αν και δεν έχω δει την ταινία, αν και περίμενα πως και πως την προβολή της από την ΝΕΤ (ανέβαλα και έξοδο), ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ !!!!

    By Anonymous Anonymous, At March 26, 2006 9:08 PM  

  • "Δεν αγοράζω Βήμα, κι ας χαρίζει το Babylon 5 σε DVD ακόμα."

    (Καλά, θα στα γράψω εγώ)...


    Τι έγινε ρε παιδιά με το Βήμα; Εγώ το αγοράζω... Το διαβάζω κι όλας... Φαίνεται θα είμαι τρελός ΠΑΣΟΚος...

    Αχ... Βαχ... (Που λέει και ο πρόεδρος...)

    By Blogger Tyxod, At March 27, 2006 10:27 AM  

  • Εντάξει βρε Γιάννη δε μιλάμε για σένα που έχεις γιγαντοαφίσα της Β. Παπανδρέου πάνω από το κρεβάτι...
    ;-)

    Επισκέπτη τυχαίο ή όχι δεν ξέρω, αλλά το ερώτημά σου εύλογο

    By Blogger Zpi, At March 27, 2006 2:08 PM  

  • Επιφυλάσσομαι να γράψω post, τώρα αυτό τον καιρό με απασχολούν πολλά θέματα. Αύριο ίσως σας έχω ένα post και θα σας ειδοποιήσω εγκαίρως.

    By Blogger JustAnotherGoneOff, At March 28, 2006 4:46 PM  

  • Οποτε μπορέσετε φίλτατε

    By Blogger Zpi, At March 28, 2006 6:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home