Zpiderland

Thursday, January 28, 2010

Δίνη

Κοίταζε τον εαυτό του μέσα από τα μάτια των άλλων. Αγνοούσε όσους τον εκτιμούσαν και ένιωθε μικρός δίπλα σε όσους τον έφτυναν. Στις συζητήσεις πάντοτε έδινε την απάντηση που ήθελε να ακούσει ο συνομιλητής του. Ηθική προσαρμοσμένη πάντοτε ανάλογα με την περίσταση. «Όλα καλά» απαντούσε χαιρετώντας γνωστούς στο δρόμο. Όχι οι εκπλήξεις δε μπορεί να είναι για καλό. Χάμπουργκερ, πατάτες, αναψυκτικό.

- - -

Χάμπουργκερ, πατάτες, αναψυκτικό. Ήταν άραγε αληθινό το χαμόγελο της σερβιτόρας; Το γνέψιμο του γείτονα; Η καλημέρα της κυρίας στα διόδια; Η δική του καλημέρα; Όλοι αυτοί που πέρασαν από μπροστά του στη δουλειά; Νοιάζονταν έστω και λίγο; Υπάρχουν; Ξύπνησε σήμερα; Ξεκίνησε η μέρα του ή βρίσκεται κολλημένος σε χρονοδίνη; Χθες δεν ήταν που έκανε τις ίδιες ακριβώς σκέψεις με την ίδια ακριβώς σειρά; Αν πρόκειται για χαλασμένο αλγόριθμο; Αν είναι όλα μηδενικά και άσσοι; Αν ξέφυγε ένας άσσος παραπάνω; Και αν δεν κινείται τελικά ο κόσμος γύρω του;

- - -

Και αν δεν κινείται τελικά ο κόσμος γύρω μου; Αν απλώς συμπληρώνω την καθημερινότητα της σερβιτόρας, του γείτονα, της κυρίας στα διόδια; Αν όλη η ζωή μου βρίσκεται σε τροχιά μόνο και μόνο για να απαντάω στην καλημέρα της κυρίας την ώρα που μου ακουμπάει τα ρέστα στην παλάμη; Αν πρέπει να αφήσω στην άκρη το εγώ μου και να κοιτάξω τον εαυτό μου από μακριά, σα να ‘μια κάποιος τρίτος; Έχει ενδιαφέρον ο χαρακτήρας μου; Τι γνώμη έχουν άραγε οι άλλοι; Μπορώ να κρατήσω απόσταση; Κοίταξε τον εαυτό του μέσα από τα μάτια των άλλων.


Labels:

8 Comments:

  • ναι..εγω ειμαι...

    By Anonymous trif, At January 28, 2010 1:32 PM  

  • καλά σε είχα ψιλιαστεί.
    Ξύπνησες σήμερα;

    By Blogger Zpi, At January 29, 2010 1:37 PM  

  • Λοιπόν!
    Είπα να πάρω τις ερωτήσεις σου με τη σειρά και να τις απαντάω μία μία, αλλά δεν παίζεσαι. Είναι πάρα πολλές!
    Πάντως, νομίζω ότι όλοι, λίγο πολύ, αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας σ' αυτά που γράφεις.
    Οπότε, λέω: ο αλγόριθμος δεν ξέρω τι ακριβώς είναι;), αλλά αν οι άσσοι (γιατί με 2 "σ"?), όσοι κι αν είναι, προηγούνται των μηδενικών και τα μηδενικά είναι πολλά πολλά πολλά κι όλο αυτό αντιπροσωπεύει χρηματικό ποσό, τότε ο "αλγόριθμος" δεν μου φαίνεται καθόλου χαλασμένος. Μια χαρά είναι. Τον παίρνω!
    Επίσης, κι από κοντά κι από μακριά, ο χαρακτήρας μου για μένα έχει ενδιαφέρον.(Χιχιχι! Ψωνάρα!) Κάθε μέρα αλλιώτικος μου φαίνεται. Όσο για τη γνώμη των άλλων...τους βγάζω τη γλώσσα με χαμόγελο.(Άσχετα αν δεν καταφέρνω τελικά να την παραβλέπω.) Απόσταση δυστυχώς δεν μπόρεσα μέχρι τώρα να κρατήσω. Το παλεύω όμως. Μάλλον πρέπει ν' αρχίσω να κλείνω κάποιες πόρτες στην ψύχρα.
    Και τέλος, χάμπουργκερ, πατάτες...κι έναν καφέ παρακαλώ! Οι εκπλήξεις σίγουρα δεν είναι για καλό!

    Σε κάλυψα;

    Άντε καλό μου. Έλα! Να σε δώκω την ταινία να με πεις αν σ' αρέσει:-)

    By Blogger Leigh-Cheri, At January 29, 2010 7:47 PM  

  • α ρε leigh επρεπε τελικά να βάλω την υποσημείωση που σκεφτόμου:
    "Παρακαλώ μην προσπαθείτε να βρείτε το νόημα (της ζωής) στο παρών κείμενο" ή κάτι τέτοιο...
    Βλέπω σου κανα ζημιά, ειλικρινά συγνώμη.

    *Μμμ οι άσσοι εξακολουθούν να μου αρέσουν περισσότερο με 2 σ.
    **Ναι πρέπει να μου δώκεις την ταινία, άιντε να τα πούμε και από κοντά :)

    By Blogger Zpi, At January 29, 2010 8:30 PM  

  • Είδες τι δημιουργείς;)
    Χαχαχα!

    By Blogger Leigh-Cheri, At January 29, 2010 11:13 PM  

  • Ελπίζω μελλοντικά να μας αποκαλύψεις μας τον αλγόριθμο που χρησιμοποιείς και χωρίς να σκέφτεσαι καταλήγεις σε τέτοια εμπνευσμένα κείμενα.
    Πάντως, η δημοσίευσή σου θα συνδυαζόταν ιδανικά με το παρακάτω:
    "See yourself, your image in the eyes of someone else. See yourself, your fears as they appear to someone else..."

    By Blogger mystery falls down, At February 03, 2010 5:52 AM  

  • Αγαπητέ μούχλα μας λείψαν τα σχόλιά σας. Ελπίζω να υγειένετε και να μεγαλουργείτε στην προσωπική σας καθημερινότητα.
    Ο αλγόριθμος για να λειτουργήσει χρειάζεται την πρώτη πρόταση, μετά ακολουθούν λέξεις...
    [Αν θέλετε αφήστε μια πρώτη πρόταση, βοηθώντας στη συγγραφή του επόμενου κειμένου.]
    Υπέροχο το soundtrack κειμένου, δεν είχα προσέξει τους στίχους. Εύγε

    By Blogger Zpi, At February 03, 2010 2:24 PM  

  • εχει περασει μια εβδομαδα απο το τοτε που με ρωτησες αν ξυπνησα και ακομα δεν μπορω να σου απαντησω..δεν ξερω..περιμενω την αιθερια εκεινη στιγμη που θα αναπνευσω και θα το καταλαβαινω..θα ανασαινω πραγματικα και θα το θυμαμαι..θα νιωθω..εχουμε καταντησει (ειδες που προχωρησα σε α' πληθυντικου ετσι?)κομπαρσοι σε μια κακογουστη ταινια όπου πρωταγωνιστης -δεν τον ξερουμε αλλά αν κρινουμε απο το σεναριο- ειναι ένας πολύ ξενερωτος τυπος..απο αυτους που δεν κρυβουν ιχνος δραματικοτητας μεσα τους...

    τουλαχιστον το soundtrack ειναι καλο..βρε λες αυτος να ειναι ο δρομος για να φτιαξουμε τη δικιά μας, ολοδικια μας ταινια?..να καθοριζουμε το soundtrack και σιγα σιγα να παιρνουμε ολο και μεγαλυτερο ρολακι στην γαμωταινία?..δεν ξερω..δεν ειμαι δα τόσο εξυπνος..ουτε κρυβω κανενα κρυμενο άσσσο στο μανικι (three s's are way cooler..)

    By Anonymous trif, At February 03, 2010 4:26 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home