Zpiderland

Monday, August 16, 2010

film | alarm

Labels: ,

7 Comments:

  • Ωχ Παναγία μου!
    Ωραίο το βιντεάκι σου Zpi μου, αλλά εγώ αυτούς δεν τους άντεξα! Ούτε σκηνικά ούτε μουσικά. Κάτι σαν αγγλόφερτη σιχαμένη απομίμηση μου έκανε, αυτοί με τις γραβάτες κι αυτή να χτυπιέται έτσι...

    Infidelity και πάλι Infidelity!

    :-)

    By Blogger Leigh-Cheri, At August 17, 2010 10:23 AM  

  • Αμάν ρε Cheri πολύ αυστηρή έχεις γίνει, άκου εκεί σιχαμένη απομίμηση!
    Ωραίο βιντεάκι - κακή μπάντα δύσκολα συμβαδίζουν.. :)

    By Blogger Zpi, At August 17, 2010 11:49 PM  

  • Καθόλου δύσκολα!
    Είναι σα να μου λες ότι μια φωτογραφία δεν είναι καλή επειδή το αντικείμενο που απεικονίζει είναι άσχημο. Δεν πάει όμως έτσι. Τι φταίει ο φωτογράφος αν η φάτσα του ειδώλου είναι χάλια;

    By Blogger Leigh-Cheri, At August 18, 2010 8:42 AM  

  • όοοοχι είναι σαν να λες ότι είδες μια γαμάτη ταινία με ατάλαντους ηθοποιούς [το οποίο θα είχε ενδιαφέρον πάντως] ;)

    By Blogger Zpi, At August 18, 2010 12:41 PM  

  • Εντάξει τότε, το βίντεο είναι χάλια!

    (Δεν ήθελε να στο πει, αλλά και εσύ την έσκασες βρεπαιδάκιμου!)
    χαχα

    By Blogger Tertuliano Máximo Afonso, At August 19, 2010 12:35 AM  

  • χααχα έτσι ντε ρε αληταρά, αφού βλέπεις ότι το ζητάει ο οργανισμός μου.. ;)

    By Blogger Zpi, At August 19, 2010 2:36 PM  

  • By Blogger 556, At June 15, 2018 11:44 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home