Zpiderland

Tuesday, November 16, 2010

Δε μας τρόμαξες. Σε πλησιάζουμε

"Δε μας τρόμαξες. Σε πλησιάζουμε".

.. δεν ξέρω ποιους έπρεπε να τρομάξω αλλά από οτι φαίνεται απέτυχα. Πρέπει να είναι πάντως το πιο τρομαχτικό μήνυμα που έχω βρει ποτέ στο γραμματοκιβώτιο μου. Με πλησιάζουν που σε λέω, κάτι πρέπει να κάνω. Ισως θα πρεπε να είμαι πιο τρομαχτικός γενικότερα καλού κακού. Ορίστε έγινα μαλθακός και μου ξέφυγαν. Και όχι μόνο, με πλησιάζουν κι όλας..! Γκρρρρ δεν την ξαναπατάω θα σας φάω όλους ρε. Αμάσητους θα σας καταπχιώ! Θα σας δείξω εγώ θα δείτε τι θα πάθετε. Φυγέτε ρε που σας λέω..! Γκρργμ

Πιθανοί τρομοκράτες:
-τα λαγωνικά του Ράδιο Χριστιανισμός με ξετρύπωσαν μεσα σε 2 μέρες ακόμα κι αν άλλαξα πόλη!
-οι αντικαπνιστές της nosmoke τα πήραν με την πάρτη μου που χλεύασα το αντικαπνιστικό τραγούδι {εγγυημένη επιτυχία} "σε κάνει σκλάβο"
-οι Κακλαμάνηδες ετοιμάζουν την εκδίκησή τους επειδή ανάρτησα το ποστ της Lifo
-οι εφοριακοί δε μάσησαν και ετοιμάζουν νέα βαρβάτη περαίωση.
-Ειρήνη μου η Ατζελα με βρήκε και με πλησιάζει..
-τα 8χρονα της γειτονιάς πάλι κάνουν χαζαμάρες..[αυτό μου χαλάει το ίματζ]
-{συμπληρώνεις μόνος}

4 Comments:

  • Μήπως όλοι μαζί?
    Πολλά μέτωπα έχεις ανοίξει καλό μου. Απορώ πώς τα κατάφερες;-)

    By Blogger Leigh-Cheri, At November 17, 2010 11:26 PM  

  • Ναι έτσι τα χώνω σε όλους απο το μπλογκ και το βράδυ την πέφτω για ύπνο νομίζοντας πως είμαι ο μπατμαν..

    kisses leigh

    By Blogger Zpi, At November 18, 2010 4:44 PM  

  • στοιχημα για τα πιτσιρικια.
    απο πρωτο χερι να τα γνωρισεις, φτανει να κατλαβεις τι δαιμονια ειναι...
    αλλα πιθανα ειναι:
    -Πλησιάζει στο μνημόνιο η Ιρλανδία
    -Πλησιάζει κορυφή η Φενέρμπαχτσε
    -Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει, μήπως ονειρεύεστε μια ...
    -Harry Potter | Πλησιάζει η πρεμιέρα
    κτλ

    By Blogger captain MMXXX, At November 18, 2010 5:35 PM  

  • Κι εγώ που νόμιζα πως είσαι ο ZPIDERMAN!!!!

    By Blogger Leigh-Cheri, At November 19, 2010 12:28 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home