Zpiderland

Monday, November 22, 2010

Οχι πάλι ύπνο ρεε

Βαρέθηκα ρε να ξυπνάω και και να κοιμάμαι κάθε μέρα. Τα ίδια και τα ίδια. Ξύπνημα το πρωί, ύπνος το βράδυ. Κάθε μέρα. Επανάληψη.
Το κομπιουτεράκι στα βοηθήματα λέει ότι 32 επι 365 μας κάνει 11680. 11680 μέρες έχω ξυπνήσει και έχω 11679 νύχτες έχω κοιμηθεί. Και τώρα πήγε δύο ή ώρα και πρέπει να τις κάνω 11680 για να έρθει στα ίσια του ο ισολογισμός. Ετσι μου έρχεται για σπάσιμο να μην κοιμηθώ για το επόμενο 48ωρο. Είναι όμως η Δευτέρα αύριο που θα πρέπει να ξεκινήσω δυολειές και δε μπορώ να είμαι άυπνος και και και. Μου τη δίνει ρε να είμαι προβλέψιμος, δεν την αντέχω την επανάληψη.
Δεν έχω μελαγχολήσει, όυτε και σε κατάθλιψη έχω πέσει, μόνο βαριέμαι και ξενερώνω. Ετσι ξαφνικά ναι, όπως πριν από καμιά 2οαριάχρόνια, τότε που με έβαζαν οι γονείς μου για ύπνο και εγώ τσατιζόμουν γιατί έχανα 7-8 ώρες με το να κοιμάμαι ενώ θα μπορούσα να παίζω. Και τώρα που έχω την ελευθερία των επιλογών μου πάω και κοιμάμαι από μόνος μου κάθε βράδυ, προγραμματισμένος σαν καλό ρομποτάκι.
Τόσο πολύ έχω τσατιστεί που ούτε τα ορθογραφικά μου δε θα διορθώσω και ας τα κοκκινίζει πλέον και ο μπλόγγερ - να 'ναι καλά. Αντε πάω..

Labels:

5 Comments:

  • ένας καθηγητής μας έλεγε "όσο περισσοτερο κοιμασαι, τοσο λιγοτερο ζεις"

    ποτε δεν θα μαθουμε γιατι κρεμαστηκε.

    φακιν αγρύπνια.

    By Blogger spiral, At November 22, 2010 3:09 AM  

  • Έτσι λες ε;
    Έχεις σκεφτεί ποτέ το αντίθετο; Να πεις "ας μην ξυπνήσω ρε για καναδυο μέρες μπας και ξεκουραστώ λιγάκι;" Αν όχι, μάλλον δεν ξέρεις πώς είναι να μην μπορείς να κοιμηθείς για συνεχόμενα βράδια.
    Παρόλ' αυτά, ανήκω στην ίδια κατηγορία μ' εσένα. Φτάνει η νύχτα και λέω "πάλι πρέπει να κοιμηθώ; ΒΑΡΙΕΜΑΙ!"
    :-)

    By Blogger Leigh-Cheri, At November 22, 2010 12:12 PM  

  • spiral μόνο εσύ με καταλαβαίνεις! Αντε και ο καθηγητής σου..:~(

    Leight φυσικά και το έχω σκεφτεί αλλά θα προτιμούσα Long session χειμερίας νάρκης ή έστω να ξυπνάω Παρασκευή βράδυ για κανα ποτάκι στο Residents..

    By Blogger Zpi, At November 22, 2010 3:18 PM  

  • αν δεις και κανα όνειρο..δεν γίνεται λιγάκι πιο ενδιαφέρων ο υπνος?προχτές είδα ένα υπέροχο όνειρο που δεν ήθελα να ξυπνήσω..δεν ήθελα να ανοίξω τα μάτια μου..να μπω στην χαζορουτίνα..

    By Blogger Ντη, At November 28, 2010 11:31 PM  

  • Ο ύπνος είναι σούπερ δε με χαλάει καθόλου. Αυτό που με ενοχλεί είναι ο προγραμματισμός 24ώρου βάσεως...

    By Blogger Zpi, At November 29, 2010 1:02 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home