Zpiderland

Sunday, January 02, 2011

Don't you..

Σκέφτομαι ότι πέρσι τέτοιο καιρό έγραφα μια παραδοσιακή ανασκόπηση και τώρα δεν έχω καμιά όρεξη να πιέσω τον εαυτό μου. Ισως έχει δίκιο ο narita που twittάρει πως "το 11 ξεκίνησε ωραία. με αθόρυβη, σοβαρή, αγέλαστη συνειδητοποίηση των μαλακιών του 10".
Επίσης πέρσι έγραφα για όσα θα μου έλειπαν από το 2009, όπως το muzine, το Rollin Under και τις ταινίες των Inarritu-Arriaga ως δίδυμο σκηνοθεσίας-σεναρίου (μεταξύ μας ίσως έκανα λίγη κουλτουριάρικη φιγούρα εδώ). Φέτος δε βρίσκω τίποτε που να μου λείψει από το 2010. Υποθέτω ότι πρόκειται για μια χρονιά που όλοι θα θέλαμε να αγνοήσουμε σα να μην υπήρξε ποτέ.
Στις καθυστερήσεις ο Winter Academy ανακοινώνοντας τη λήξη του μπλογκ του, έδωσε το νέο something που θα μου λείψει. Πρέπει να είναι όλα αυτά τα μικρά πραγματάκια που τελειώνουν κάποια στιγμή και αν και μπορείς να αντέξεις την απουσία του καθενός ξεχωριστά με τον καιρό μαζεύονται και κάποια στιγμή ξαναβλέπεις μια ταινία σαν το Breakfast Club και θυμάσαι όσα είχες αφήσει πίσω κινδυνεύοντας να παγιδευτείς για πάντα στο χρονοντούλαπο.
Ενα ευχαριστώ λοιπόν σε όσους γεμίζουν τις μέρες μου με μικρές χαρές. Από τον Winter και όλους τους μπλογκερς που αφιερώνουν/σαν τόσο προσωπικό χρόνο μέχρι τους χαρακτήρες του Breakfast Club και τους Simple Mind... [The Breakfast Club - Ending Scene]
Ευχές για το 2011 να είναι γεμάτο από μικρές χαρούμενες στιγμές..


9 Comments:

  • Για να δούμε...

    By Blogger Raggedy Man, At January 02, 2011 10:36 PM  

  • 1o comment του χρόνου από νέο επισκέπτη!
    Fχαρίστοου καλέ μου κύριε ευχάριστη έκπληξη..

    By Blogger Zpi, At January 02, 2011 11:48 PM  

  • Καλά λοιπόν. Εύχομαι το 2011 να σου φέρει αμέτρητες τέτοιες μικρές χαρές! Αυτές είναι άλλωστε που θα συμπληρώσουν στο τέλος έναν ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ χρόνο!
    Να είσαι καλά Zpi μου!
    Κι ελπίζω να μοιραστείς και μ' εμάς μερικές απ' τις μικρές χαρές της χρονιάς που μπαίνει:)
    Μάκια!

    By Blogger Leigh-Cheri, At January 03, 2011 12:36 AM  

  • καλή χρονιά φίλε!

    By Blogger A Driver Under Influence, At January 03, 2011 1:03 PM  

  • Fχαρίστοου
    -μη φοβασαι leigh θα ειμαι ανοιχτοχέρης..:)
    -τρεχα τρέχα οδηγέ..

    καλό 11άρι!

    By Blogger Zpi, At January 03, 2011 7:33 PM  

  • new year's zpisolution...

    υγ1.εισαι ενας μικρος πριγκηπας που δινει μεγαλες χαρες..
    υγ2. μην ξεχνας οτι απο το don't you φτασαμε στο don't cha..quel domage που λενε και στο χωριο μου..

    By Anonymous trif, At January 04, 2011 4:06 PM  

  • καλή σου χρονιά Ζίπι,λιγάκι μελαν-χώλη-σα με τα λεγόμενά σου,ίσως να έφταιξε και το τραγούδι "Don't you",μου θύμισε πάρα πολλά,το παρελθόν όμως δεν υπάρχει, η μνήμη το κάνει να υπάρχει,άντε και κυπελλούχος φέτος η Αριανάρα:)

    By Anonymous Anonymous, At January 05, 2011 10:41 AM  

  • don't cha! trif trif αχ εσύ παλιόπαιδο..!
    θα μπορούσα να μετρήσω σε αυτά που θα μου λείψουν την εκπομπή συο με τον Stelreverb καθώς και την POM, αλλά βλέπεις είμαι ξεχασιάρης..

    kool αυτές οι παλιοταινίες φταίνε εγώ δεν είχα όρεξη για μελαγχολίες ;)
    Κύπελλο?!? γουάου

    Καλή χρονιά μαν γεμάτη υπερτζαζγιές να τρυπάνε τα μυαλά..!

    By Blogger Zpi, At January 05, 2011 10:47 PM  

  • με τέτοιες τιμές φίλε με το ζόρι βγαίνουν τα χιλιόμετρα...

    By Blogger A Driver Under Influence, At January 08, 2011 8:48 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home