Zpiderland

Wednesday, March 02, 2011

Δωσ' μου μια ευκαιρία...

Δωσ' μου μια ευκαιρία και θα σου μάθω πως να με μισήσεις.Πως; Ναι το ξέρω πως δε θέλεις να με μισήσεις δε μου δωσες όμως ακόμα την ευκαιρία. 
Είμαι εγώ που σου χαμογελάω στο διάδρομο πηγαίνοντας να σε ρουφιανέψω. Εγω που γκρινιάζω και διαμαρτύρομαι για όλους και τα πάντα εξαιρώντας τον εαυτό μου. Είμαι αυτός που θα σε μειώσει για να νιώσει καλύτερα, αυτός που θα σου πει καλημέρα λέγοντας ψέμματα, αυτός που θα σου κάνει χλιαρή χειραψία. Μη με κοιτάς τώρα αγριεμένα, αδιαφορώ.
Επιμένεις να μη με μισείς από πείσμα επειδή ξέρεις πως τότε θα έχω κερδίσει. Δεν ξέρεις όμως. Είμαι αυτός που απολαμβάνει να σε βλέπει να συσσωρεύεις μίσος μέσα σου. Δεν έπρεπε να μου έχεις δώσει ποτέ την ευκαιρία.

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home