Zpiderland

Saturday, September 10, 2005

Video Dance: Day 1



Όλη η αίθουσα για την πάρτη μου χθες βράδυ στο Ολύμπιον. Ο κοσμάκης φοβήθηκε τις πορείες και τις διαμαρτυρίες και κάθησε στο σπιτάκι του. Πολλοί μου αρέσουν αυτές οι περίεργες μέρες. Όλος ο κόσμος φοβάται το κυκλοφοριακό και εμείς οι τολμηροί βολτάρουμε στο κέντρο με την άνεση μας.
Στο θέμα μας τώρα τη λυπήθηκα τη Χριστιάνα Γαλανοπούλου που προλόγισε την έναρξη του festival σε 15 άτομα. Πείτε και στους φίλους σας πόσο ωραίο είναι το φεστιβάλ για να 'ρθουν κι αυτοί και το κακό είναι ότι δε μπορώ να πω και τα καλύτερα λόγια σε ότι αφορά στις ταινίες που είδα χθες βράδυ. Ίσως να ήμουν και ο μόνος που άντεξε 3 από τις 4-4.5 ώρες προβολών.
Σιγά σιγά όμως για να ξέρουμε τι μας γίνεται. Γνώριζα από την αρχή ότι θα παρακολουθούσα πειραματικές ταινίες οπότε δεν παραξενεύτηκα από το περιεχόμενο των έργων. Σε τέτοιου είδους προβολές δεν περιμένεις να δεις 20 καταπληκτικές ταινίες (σχεδόν όλες ήταν μικρού μήκους) περιμένεις να δεις 10 μπαρούφες, 7 συμπαθητικές ταινίες και 3 διαμάντια. Κάπως έτσι ήταν τα πράγματα και χθες το βράδυ, μόνο που οι καλές στιγμές ήταν δυστυχώς λίγες με αποτέλεσμα όταν κάνεις τον απολογισμό να χάνονται μέσα στο πλήθος των δυσανασχετήσεων. Παρ'όλα αυτά βεβαίως βεβαίως δεν πρόκειται να τα παρατήσω έτσι εύκολα, θα δώσω και άλλη ευκαιρία, πιθανότατα τη Δευτέρα.
Πολλές (αν όχι όλες) προβάλλονται 2 φορές κατά την διάρκεια του Festival οπότε όσοι πάτε μια φορά ρίξτε πρώτα μια ματιά στο πρόγραμμα πριν ξαναπάτε για να μην ξαναπαρακολουθήσετε το ίδιο έργο.
Από τα χθεσινά έργα που παρακολούθησα βρήκα συμπαθητικό αυτό με τον βατήρα - δυστυχώς δε θυμαμαι τίτλο καρδιά μου, κατά τις 23:15 προβλήθηκε-, αλλά η ταινία που με προβλημάτισε περισσότερο ήταν το blush. Πρόκειται για τη μοναδική ταινία που είχε διάρκεια 53 λεπτά. Αν αθροίσω τα λεπτά του έργου που μου άρεσαν και ξεχωριστά τα λεπτά που μου προκάλεσαν δυσφορία θα έχουμε 25 λεπτά αριστούργημα και 30 λεπτά τερατούργημα. Αποτέλεσμα; Τεραστούργημα. Όπως και να΄χει η ταινία είχε εξαιρετική χορογραφία, ωραία σκηνοθεσία και πολύ καλό soundtrack. Υπήρξαν δυσνόητα διαστήματα αλλά το καλό είναι πως στο τέλος ψιλοέπιασα το νόημα, κατάλαβα στο περίπου τι ήθελε να πει ο ποιητής, σε αντίθεση με άλλες ταινίες. Το blush (του Wim Vandekeybus- * εδώ υπάρχει βιντεάκι για downloading) πρόκειται να ξαναπροβληθεί την Πέμπτη 15/9 στις 23:00.
Για το live των Scion & Tikiman που πραγματοποιήθηκε στο Μύλο δε γνωρίζω τίποτε. Από ότι βλέπω στο πρόγραμμα έχουν προγραμματιστεί και διάφορα dj set sessions στο Residents για...αργά. Λέτε;


ΥΓ: Όποιος θέλει να διαβάσει μια γνώμη για το live των Τριο Βαλκάνο που πραγματοποιήθηκε χθες στο Κόδρα (στο πλαίσιο του 'Παραθίν Αλός'), μπορεί να διαβάσει την ανταπόκριση του φίλτατου Νάσου Αβδαρμάνη, στα σχόλια του προηγούμενου post.


5 Comments:

  • Δυστυχώς ήμουν απ' αυτούς που φοβήθηκαν τον πανικό από τον που θα κυκλοφορεί και δεν βγήκα (ο μαλάκας) παρά μόνο αργά πέρα μια βόλτα από Residents.
    Αρκετός κόσμος και μουσική καλή σε ένα μαγαζί (το έχω ξαναπεί) με το οποίο είμαι ερωτευμένος.
    Σήμερα ψήνομαι για βόλτα σε όλα τα του VD05, με αρχή από το Hand-Eye (Ναυαρίνου) και ίσως και από FauxPas (Μύλος), όσο για το ΟΛΥΜΠΙΟΝ φαντάζομαι θα είσαι εκεί!

    By Blogger Nassos K., At September 10, 2005 4:17 PM  

  • Αγαπητό μου μαϊμούδι θα σε στεναχωρήσω. Σε μια ώρα αναχωρώ με Μαρκ για Νάουσα. Κοινωνικές υποχρεώσεις - another fuckin' wedding. Όχι ότι φταίει η φίλη που παντρεύεται, απλά δεν τα αντέχω αυτά τα social events.
    Τις ταινίες που προβάλλονται σήμερα 9-11 τις είδα σχεδόν όλες και δεν πολυ ψήθηκα για να 'μαι ειλικρινής.
    Anyway μια δεύτερη γνώμη πάντα έχει ενδιαφέρον.
    Θα μιλήσουμε αύριο να μου πεις πως πέρασες.

    Τα λέμε

    ΥΓ:
    #1 Το Residents είναι και δικός μου έρωτας.
    #2 Το Hand-eye έχει πλάκα. Φορας ένα κουτί-οθόνη στο κεφάλι + μια κάμερα στο κάθε χέρι και βλέπεις προς τα εκεί που δείχνουν τα χέρια σου.

    By Blogger Zpi, At September 10, 2005 4:28 PM  

  • Παραλίγο αδελφέ Zpi θα έβλεπες και δικό μας video dance...
    Είχαμε μια ιδέα εγώ και ένας φίλος χορευτής, γυρίσαμε μερικές σκηνές αλλά κολήσαμε στο post production. Βέβαια δεν το πήραμε τόσο ζεστά (κυρίως εγώ) όσο θα έπρεπε το θέμα και έμεινε στα σκαριά η υπόθεση παρότι είχαμε οπτικό υλικό. Ελπίζω όμως στο μέλλον να κάνουμε κάτι πιο ολοκληρωμένο μιας και είναι πολύ ταλαντούχος.

    By Anonymous Anonymous, At September 10, 2005 4:40 PM  

  • Βεβαίως και να το πράξετε Νάσο και να φωνάξετε και εμένα να συνδράμω με την ασχετοσύνη μου :-)

    By Blogger Zpi, At September 10, 2005 5:09 PM  

  • By Anonymous Anonymous, At February 21, 2007 4:54 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home