Zpiderland

Saturday, October 15, 2005

Μπροστά στην κάμερα

Εμένα τώρα γιατί δε μου αρέσει η πληθωρική παρουσία της Τάνιας Τσανακλίδου σε κάθε τηλεοπτική της εμφάνιση; Την είδα στο Φεστιβάλ τις προάλλες να παριστάνει την άνετη, τη βλέπω και τώρα στο 'Στην υγεία μας' να μιλάει ακατάπαυστα, να τραγουδάει, να χορεύει, να μονοπωλεί το ενδιαφέρον προσπαθώντας να κλέψει την παράσταση με κάθε τρόπο. Δε μπορώ να πεισθώ ότι νιώθει πραγματικά την ανάγκη να τα κάνει όλα αυτά. Αναρωτιέμαι αν θα ήταν ίδια η συμπεριφορά της σε περίπτωση που έλειπε η κάμερα. Υποθέτω ότι μάλλον θα ήταν, αλλά όπως και να'χει είναι αλήθεια πως ορισμένοι άνθρωποι δε μπορούν να λειτουργήσουν φυσιολογικά κάτω από την ψυχολογική πίεση που ασκεί ο φακός.
Σε αυτή την κατηγορία ανήκω κι εγώ. Πέρασαν 3 ώρες από τη στιγμή που μου ζήτησε η ttallou να πω 3 ατάκες μπροστά στη φωτογραφική της κάμερα, και μόνο που δεν τραύλισα. Θυμήθηκα το παγωμένο χαμόγελο που έπαιρνε ο Τσάντλερ όταν του ζητούσαν να χαμογελάσει μπροστά στο φακό. Αν γυρίζαμε ένα σκετσάκι για χαβαλέ μπορεί να τα πήγαινα καλά, από τη στιγμή όμως που μου έπρεπε να είμαι ο εαυτός μου υπήρχε πρόβλημα. Δεν ξέρω αν ήταν δύσκολος ο ρολός, μια φορά πάντως δεν τα κατάφερα να τον ενσαρκώσω με επιτυχία. Δεν ήταν βέβαια και ότι πιο εύκολο έχοντας την κάμερα της tallou(s) και τον φακό (από κινητό) της Nenya σε απόσταση 30 εκατοστών από το πρόσωπό μου. Πως να το κάνουμε δεν τα έχω συνηθίσει ακόμα τα φώτα της δημοσιότητας.


9 Comments:

  • Σόρυ, παρά την πίεση που άσκησα, σε καταλαβαίνω-έχω κι εγώ κολλήματα να είμαι μπροστά από το φακό.
    Σκέψου το θετικά όμως- η τέχνη απαιτεί θυσίες!

    ΥΓ:Περιμένω post για τον JoJo!

    By Blogger Ttallou, At October 16, 2005 1:35 AM  

  • Δεν πειράζει πρέπει να συνηθίσω. Σε λίγα χρόνια που θα γίνω Σταρ θα μπορώ να μιλάω με άνεση στα κανάλια χάρη στη προετοιμασία που μου 'κανες
    :-)

    By Blogger Zpi, At October 16, 2005 2:30 AM  

  • Δεν εχεις δικιο για τη Τσανακλιδου, ετυχε να τη γνωρισω απο κοντα, σε ωρες και μερες που η καμερα ηταν απουσα, ειναι ακριβως αυτο που δειχνει και στις εκπομπες και στη σκηνη, απιστευτα πληθωρικη, ζωντανη και αεικινητη.
    Αλλωστε οπως λεει και η ιδια, εχει το ταμπεραμεντο μιας Σουλτανας (το πραγματικο της ονομα)

    By Blogger Loucretia, At October 16, 2005 9:10 AM  

  • Loucretia μάλλον θα έχεις δίκιο. Άμα τη γνώρισες κι όλας σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρεις.
    Αυτό που είδα όμως χθες στην εκπομπή δε μου άρεσε. Τη βρήκα πολύ κουραστική.

    By Blogger Zpi, At October 16, 2005 12:03 PM  

  • φαντάσου να κρατούσα και φακό!!!
    ΧΑΧΑΧΑ!!!

    είχε πολύ πλάκα πάντως η όλη φάση :D

    By Blogger Nenyaki : ), At October 16, 2005 6:36 PM  

  • Thank you!
    [url=http://ztqelvwn.com/rvol/eols.html]My homepage[/url] | [url=http://pjiiazdo.com/hjlr/pbbm.html]Cool site[/url]

    By Anonymous Anonymous, At July 24, 2006 2:22 PM  

  • Good design!
    My homepage | Please visit

    By Anonymous Anonymous, At July 24, 2006 2:23 PM  

  • Thank you!
    http://ztqelvwn.com/rvol/eols.html | http://wwpobrbv.com/skdp/ptxf.html

    By Anonymous Anonymous, At July 24, 2006 2:23 PM  

  • xiajinyi
    Ce savoir-faire a été développé par l'expérience industrielle de Loctite suite chaussure nike air max femme 2017 à un large choix de recherches. Hearth fera du malt sucré - quelqu'un utilisera 36 ans pour vérifier une forme d'innovation scientifique et technologique. À mon avis, ce sont quelques-uns des meilleurs briquets à cigares là-bas pour votre argent durement gagné. Et je suis fier de dire que chacun des baskets Nike et des vêtements sont géniaux. Beaucoup pensent que la ligne basket nike w air presto femme de chaussures DC et d'autres de ce marché vont faire des progrès cette année et réduire les autres ventes sur le marché en 2011. A partir de la fin des années trente, le bastion complet ainsi que le temple ont été démantelés en veillant à ce que les problèmes structurels puissent être réparés et jusqu'à la fin des années 1940, asics chaussure course à pied il a été entièrement reconstruit.

    By Blogger jeje, At September 07, 2018 4:46 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home