Zpiderland

Tuesday, October 04, 2005

Nasa Funk

Αν δεν τους ξέρετε ήδη είναι καιρός να τους γνωρίσετε. Οι Nasa Funk είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει στα εγχώρια σε ότι αφορά στο χώρο της funk. Άσε που κάνουν και απολαυστικά live. Εδώ και καιρό παίζουν μαζί με τους hiphopάδες Warriorz, συνδυάζοντας funk ακούσματα με hiphop στίχο. Για να είμαι ειλικρινής δεν ξετρελάθηκα με το ηχητικό αποτέλεσμα. Δε μου αρέσει πολύ ο ελληνικός rap στίχος πάνω στις funk μουσικάρες που παίζουν τα παιδιά, χωρίς να σημαίνει αυτό πως το αποτέλεσμα δεν ήταν ικανοποιητικό. Μπράβο λοιπόν και στα δύο σχήματα για την τολμηρή τους συνεργασία, μπράβο και στους Nasa Funk που τους έχω και μια μικρή αδυναμία για τον ιδρώτα που έχουν ρίξει στις μουσικές σκηνές της Θεσσαλονίκης. Μπορώ να πω με βεβαιότητα πως οι Nasa Funk είναι από τα πιο ενεργά συγκροτήματα της πόλης. Δίνουν συναυλίες κάθε δυό και τρεις (συνήθως στο Μύλο) και ζούνε για να βρίσκονται στη σκηνή.

Δε μπορώ παρά να τους ευχηθώ καλή επιτυχία σε ότι κάνουν και ιδιαίτερα στον σαξοφωνίστα του συγκροτήματος Δημήτρη Γιαννόπουλο. Στα 20 του παράτησε τη σχολή (Εφ. Πληροφορική) για να σπουδάσει σαξόφωνο στην Αμερική. Φυσικά και τα κατάφερε. Κάθε φορά που τον βλέπω στη σκηνή τον καμαρώνω. Αν είμαι Θεσσαλονίκη το Σάββατο δεν το χάνω. Τιμή εισιτηρίου 10 ευρώ

4 Comments:

  • Πάνω που είχα αρχίσει να ανησυχώ...
    Κεφάκια; τα χάλια μας τα μαύρα έχουμε, αλλά δεν υπάρχει σοβαρό, απλώς έχω χάλια διάθεση. Περίοδος περισυλλογής τι να κάνουμε.
    Εχει αρχίσει πάντως ήδη να μου περνάει, για κανα 2-3 μέρες ακόμα με κόβω μουρτζούφλη και μετά θα επανέρθω δριμύτερος.

    Καλημέρες και σε σας καλή μου Scorpina

    By Blogger Zpi, At October 06, 2005 1:22 PM  

  • Να επανακάμψεις γρήγορα ;-) (ίσως να είναι της εποχής τελικά, ακούω και βλέπω πολύ κόσμο στην ίδια φάση...)

    By Blogger mindstripper, At October 07, 2005 11:12 AM  

  • Δεν τρέχει τίποτε, απλώς όταν παίρνω αποφάσεις χρειάζομαι 3 μέρες να τις χωνέψω. Σήμερα είμαι στην 4η
    I'm back

    By Blogger Zpi, At October 07, 2005 3:18 PM  

  • kai gamw ta sygkrothmata...
    poly dynatoi :)
    xairomai pou tous parakolouthoun kai alloi sth thessaloniki.:)

    By Blogger Mave, At May 12, 2006 2:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home