Zpiderland

Monday, November 21, 2005

David Holmes

Αντιγράφω την ανακοίνωση από το Avopolis:

News:
DJ set του David Holmes στα πλαίσια του 46ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Με ένα από τα γνωστά DJ sets του θα βρεθεί κοντά στο κοινό της Θεσσαλονίκης (στα πλαίσια της φετινής διοργάνωσης του 46ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης) την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου -λίγο μετά τα μεσάνυχτα- στο κλαμπ Boutique, ο David Holmes.

«Στην πραγματικότητα είμαι απλά ένας άνθρωπος που έχει ιδέες. Περνάω τις μέρες μου στο σπίτι, ακούγοντας τους δίσκους μου, ανατρέχοντας σε μουσικές πηγές, κλέβοντας μελωδίες από μπάσο και διάφορα έγχορδα και επεμβαίνοντας σ’ αυτά με το δικό μου τρόπο. Είμαι μάλλον ένας μη-μουσικός με πολλές ιδέες», είχε πει ο αγαπημένος David, οπότε ξέρετε τι να περιμένετε...


Δύο παρατηρήσεις:
1ον) Νισάφι πια με αυτά τα "πλαίσια"
2ον) Που στο διάολο είναι αυτό το club Boutique. Νόμιζα ότι είμαι εγώ ο άσχετος, αλλά δεν έχω βρει ακόμη έναν Σαλονικιό να το γνωρίζει.

9 Comments:

  • Στα πλαίσια τής παρατήρησής σου για την έκφραση "στα πλαίσια", θέλω να σου πω ότι το "στα πλαίσια" έχει ριζώσει τόσο πολύ στην καθομιλουμενογραφομένη, που δεν το κουνάει κανένας zpi!
    Ποιος το απαυτώνει το "στο πλαίσιο"! Για τα σωστά θα μας μιλάς τώρα; Άσε τα λάθη να κάνουν τα καμώματά τους και τη δουλειά τους.

    Σιχτίρ, πάλι αλάνθαστο κείμενο έγραψα...


    Για τον Σύλλογο Ημιμαθών Σταπλαισιομανών

    Γιάννης Σημαντήρας (diamonds@ert3.gr)

    By Anonymous Anonymous, At November 21, 2005 1:52 PM  

  • Στα πλαίσια της αναζήτησης του κλάμπ μπουτίκ έχω να δηλώσω κι εγώ την άγνοιά μου.
    Ρε μπας κι είναι κάποιο γνωστό που άλλαξε όνομα;
    Στα πλαίσια της μαλακίας που μας δέρνει πάντα...

    By Blogger Nassos K., At November 21, 2005 1:59 PM  

  • Στα πλαίσια της παρατήρησης πιστεύω κι εγώ ότι ήρθε η ώρα να συνθηκολογήσουμε και να χρησιμοποιούμε πλέον όλοι τον πληθυντικό μιας που φαίνεται αδύνατο να συμβεί το αντίθετο

    Αν δεν υπάρξει κάποια διευκρίνηση για το Boutique τον βλέπω τον Holmes να παίζει για τα γκαρσόνια

    By Blogger Zpi, At November 21, 2005 9:43 PM  

  • Den ehw idea!!!
    Pira malista kai to Close up odigos polis kai den to eihe mesa (jk).

    Borei na einai kamia apothiki sto limani, proheiro club, sta plaisia tou festival

    Shetika me tis tainies pantws proteinw tin trilogia tou parker (Sympathy for Mr. Vengeance, old boy, Sympathy for Lady Vengeance), the corpse bride gia tous fan tou barton se eidiki provoli tin pempti sto olympion. Avrio stis 11 sto kassavetis osoi pistoi proselthete sto A tale of two sisters(psihologiko thriller tou Kim Jee-woon. Toulahisto kapoios na mou krata to heri

    By Blogger Ziggy, At November 22, 2005 4:12 AM  

  • Boutique:
    Οικονόμου με Γιαννιτσών(Ξυλάδικα)στο CIty Gate.Παλιά λεγόταν West Side. To κλαμπ το έχει αναλάβει η παλιά ομάδα του Venue (Αντυ&Κωστής).

    Τα ποτά είναι καλά αν και σε μικρές μερίδες. Ο ήχος είναι σε μέτρια επίπεδα.

    Enouqh Said?
    :))

    By Blogger Dark Angel, At November 22, 2005 1:06 PM  

  • thx για το σχόλιο Ziggy

    Dark ου να μου χαθείς παλιοφιγουρατζή. Δε με λες μήπως σε πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο Holmes για να σε ενημερώσει προσωπικά?
    Thx mate

    By Blogger Zpi, At November 22, 2005 3:31 PM  

  • Και να σκεφτείτε ότι το μέρος το ήξερε η ίδια του η αδερφή.. Αλλά έστι είναι.. αμα γίνεις μεγαλοbloger και αρχίσεις να μεγαλοπιάνεσαι ξεχνας από που ξεκίνησες και δεν βλέπεις δίπλα σου..

    By Anonymous Anonymous, At November 30, 2005 6:00 PM  

  • By Blogger 5689, At August 09, 2018 5:24 AM  

  • By Blogger yanmaneee, At July 24, 2019 3:41 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home