Zpiderland

Thursday, February 23, 2006

Carnabalibrium

Γιατί έχω την εντύπωση ότι είμαι ο μόνος μαλάκας που τρώει σήμερα φακές αντί για κοψίδια;

Καλός ο χαβαλές με τις απόκριες αλλά φέτος δεν την έχω βρει την καρναβαλίστικη διάθεσή μου. Πήγα το απόγευμα να αγοράσω τίποτε αποκριάτικο και τι να δω. Πόλεμος στο κατάστημα. Μετά από κανα δεκάλεπτο άρπαξα την πρώτη περούκα που βρήκα μπροστά μου και έφυγα. Τελικά ήταν 10 νούμερα μεγαλύτερη.

Παρά τις γκρίνιες τελικά μάλλον θα βγω. Οποιος μείνει πάντως σπίτι σήμερα μπορεί να δει το Equilibrium (Ανθρώπινο Μίσος [Sci-Fi]) στο Star 23:15. Τώρα βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να απογοητευτεί όταν διαπιστώσει πως ακόμα και ο Christian Bale σήμερα είναι μασκαρεμένος. Ο Bale στην ταινία είναι ντυμένος Nio (από Matrix) και παίζει ξύλο και καράτε. Έλα Oneiros αγκόρι μου για σένα τα γράφω, περιμένω να τσιμπήσεις ξέρω ότι τη λατρεύεις την ταινία. Για να μην πολυλογώ το Equilibrium είναι ένα μίγμα από 1984, Fahrenait 451 και Matrix. Παρ'όλα αυτά το αποτέλεσμα όχι μόνο δεν είναι γελοίο αλλά κρίνεται ως άκρως ικανοποιητικό. Η πολυαγαπημένη μου Εμιλυ Γουάτσον κρατάει δεύτερο ρόλο. Νομίζω ότι δεν της ταίριαζε και τόσο πολύ ο ρόλος (χωρίς να σημαίνει αυτό ότι ήταν κακή)- την προτιμώ σε άλλου είδους ταινίες - η συμμετοχή της όμως και μόνο ήταν ένας σοβαρός λόγος για να δω την ταινία.

Οτι και να διαλέξετε για το βράδυ. Καλή διασκέδαση


11 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home