Zpiderland

Sunday, February 19, 2006

+Θετικα Φορτια+




Αμάν πια με αυτή τη ρημάδα τη Θεσσαλονίκη. Δε γίνεται τίποτε, δεν κινείται φύλλο.
Δεκτή η άποψη δε λέω. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα πει πως η Θεσσαλονίκη είναι πρωτεύσουσα του πολιτισμού, ούτε κι έχω την ψευδαίσθηση ότι η τέχνη και η δημιουργικότητα έχουν βρει καταφύγιο στην ερώτική μας Θεσσαλονίκη. Πες μου όμως κι εσύ με τη σειρά σου. Πότε έψαξες για τελευταία φορά να δεις αν υπάρχει κάτι που να κινείται στην πόλη. Ωραία καραμέλα, μάθαμε όλοι τώρα και το λέμε. Δε γίνεται τίποτε στη Θεσσαλονίκη, γκρινιάζουμε στο φιλαράκι μας, ρουφάμε την τελευταία τζούρα και την πέφτουμε στην τηλεόραση καταναλώνοντας άφθονα κιλά ακατάσχετης φλυαρίας, ανοησίας και παραπληροφόρησης. Δεν κινείται τίποτε στη Θεσσαλονίκη, τι τέλειο άλλοθι. Καμουφλαρισμένη η ραθυμία μας σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια.

Ξεκόλλα λοιπόν από τον καναπέ και ξεκίνα την αναζήτηση από την αποθήκη Β1 στο λιμάνι, όπου εδρεύει το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης (ΚΣΤ). Από τις 3/2/06 ως τις 2/4/06 στο χώρο αυτό φιλοξενείται μια ωραιότατη έκθεση με τίτλο "Θετικά Φορτία". Πίνακες ζωγραφικής, video art και εικαστικά δρώμενα με άποψη και λόγο ύπαρξης. Μια εναλλακτική μορφή τέχνης, η οποία θα είναι κρίμα να χαθεί μέσα στη νωχελική διάθεση των Θεσσαλονικέων.

[Είσοδος 3 ευρώ / φοιτητικά 1.5 ευρώ]

14 Comments:

  • Είσοδος 3 ευρώ; Καλά λέω εγώ ότι δεν κινείται φύλλο στην πόλη...

    By Blogger Tyxod, At February 20, 2006 7:40 AM  

  • Άλλη καραμέλα κι αυτή φίλε Γιάννη.
    Για συναυλίες, μουσεία, σινεμά, βιβλία πάντα να είναι πολλά τα λεφτά...

    Σπάνια όμως θα ακούσεις κάποιον που το λέει αυτό, να πει επίσης:
    '6 ευρώ το ποτό;'

    Όλα είναι λίγο και θέμα επιλογών.

    By Anonymous Anonymous, At February 20, 2006 5:55 PM  

  • Α ρε Νάσο έδωσε κατευθείαν απάντηση.
    Γιάννη θα κάνουμε έναν έρανο για την πάρτη σου ή μάλλον αντί για καφέ που χρωστάω θα σου πάρω ένα ticket;-)

    By Blogger Zpi, At February 20, 2006 6:35 PM  

  • 6 ευρώ το ποτό; Πάει έχει τρελαθεί ο κόσμος....

    @νάσο: 1) έχω δει και τις 40 συναυλίες που ήθελα να δω, ανεξαρτήτως του πόσα πλήρωσα. 2) Τα καλά μουσεία δεν έχουν είσοδο. 3) Σινεμά ήμουν το σάββατο. 4) Έχω 1.500 βιβλία. μετρημένα. Φυσικά όχι όλα δικά μου. Αλλά έχω πρόσβαση. Τώρα διαβάζω το 762, αλλά και τα δύο που αγόρασα τον προηγούμενο μήνα.

    Επίσης: Καλά ρε εσύ δεν έχεις ακούσει κανένα να διαμαρτύρεται για το ποτό; (εγώ ακόμα διαμαρτύρομαι που στα γεννέθλια σου δεν κέρασες την τρίτη μπύρα!, με τέτοια ακρίβεια δεν συμφέρει να βγαίνεις ούτε με εορτάζοντες πια!)

    Και κλείνω: Αδιαφορό για τα θετικά φορτία. Και για οποιαδήποτε άλλη τέτοια χαζομαρούλα οπουδήποτε στον κόσμο. Δεν θέωρω τέχνη το "βίντεο αρτ", ίσως "άρτον και θεάματα" αλλά άρτ με τίποτα.

    Και συνεχίζω: Τι πα να πει εικαστικά δρώμενα; Ρε μιλάς με άνθρωπο που έχει δει τους Horace X εν δράσει. (Τώρα για το ποιοι είναι αυτοί, άσε μη ρωτάς, πάντως η κινεζούλα που χόρευε σάμπα πάνω στα εικοσάμετρα ξυλοπόδαρα θα σου άρεσε).

    και κατακλειδώ:

    Όλα είναι λίγο και θέμα επιλογών.

    By Blogger Tyxod, At February 21, 2006 9:56 AM  

  • Τζόνυ boy
    1-4) Όλα καλά μπράβο και καλά κάνεις.

    Επίσης αυτός ο Νάσος μεγάλος σπάγγος βρε αδερφάκι μου...

    Γιατί όμως ρε φιλε απαξιώνεις έτσι τέτοιου είδους εκδηλώσεις; Συγκεκριμένα σε βιντεο αρτ προβολές ομολογώ ότι έχω δει απερίγραπτες δουλειές που με κάνουν να αναρωτιέμαι ποιος μαλάκας ήθελε το κακό μου και έπραξε τέτοιο τερατούργημα. Δεν είναι όμως λίγες και οι φορές που έχω νιώσει μια προβολή να μου ανοίγει νέους ορίζοντες. Πραγματικά πιστεύω ότι αξίζει να αναζητεί κανείς τέτοιου είδους εμπειρίες.

    Τα θετικά φορία μου δώσαν ώθηση σε μια περίοδο που την είχα ανάγκη.

    ΥΓ: Είμαι σίγουρος ότι όντως θα μου άρεζε η κινεζούλα

    By Blogger Zpi, At February 21, 2006 3:33 PM  

  • Και η ηρωίνη θα σου ανοίξει νέους ορίζοντες. Δεν την αποκαλείς όμως τέχνη. Η βιντεοπροβολές είναι just that... Γιατί άραγε είναι αναγκαίο να αποκαλούμε κάτι τέχνη όταν απλά θέλουμε να πούμε "μπορεί να είναι και καλό". Οκ, sex is art.

    (δεν διαφωνώ μαζί σου, όρεξη για καυγά έχω και θα στηριχτώ σε όλες τις ανούσιες λεπτομέρειες... μου χρωστάς λεφτά μην το ξεχνάς :)

    By Blogger Tyxod, At February 21, 2006 5:05 PM  

  • Το ξέρω μαν μισό χρόνο (τσε βάλε) που σε γνωρίζω λυμένο το 'χεις το ζωνάρι.

    Να ευνουχιστώ για 4 ευρώ! Πωπω φθηνά με έκλεισες

    By Blogger Zpi, At February 21, 2006 5:36 PM  

  • Αυτό ακριβώς θέλω να πω και 'γω Γιάννη (όχι για την ηρωίνη...).
    Θα δεις τις 40 συναυλίες, θα διαβάσεις τα 1.500 βιβλία, θα πας και σινεμά, θα πιεις και τα 5-6 ποτά σου σε ένα βράδυ, ανεξάρτητα -σχεδόν εννοείται- από το πόσο κάνει.

    Το πρόβλημα δεν είναι τα 3 ευρώ, από όπου και ξεκίνησε η συζήτηση.
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι τα μουσεία θα έπρεπε να είναι δωρεάν, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

    Το θέμα είναι αυτό που και εσύ τώρα λες. Αν δηλαδή αξίζει (δωρέαν ή τα x ευρώ) αυτό που θα δεις και αν θέλεις όντως να το δεις.
    Και όπως λέει και ο Zpi, είναι και μια αναζήτηση όλο αυτό που κάποια στιγμή θα βρεις κάτι (μπορεί και όχι). Είναι αν θέλεις να το βρεις και αν σε ενδιαφέρει να το ψάξεις.
    Γιατί αλλιώς... το μόνο εύκολο είναι να βγάλουμε αφοριστικά συμπεράσματα.

    Και να φανταστείς μάλιστα ότι έχω σχεδόν την ίδια άποψη μαζί σου για τις εν λόγω 'χαζοαrtμαρούλες'.
    Ξεχνιέται π.χ. το Μέγα πολιτιστικό 'outlook' της Ολυμπιάδας;
    (Κατέβηκα -τρομάρα μου-, στην Αθήνα για να δω το μεγάλο γεγονός...)

    Δεν μπορώ όμως να ακούω από πολλούς (δεν το λέω για 'σενα Γιάννη) ότι είναι μια μικρή πολυτέλεια π.χ. το να πηγαίνεις συστηματικά στον κινηματογράφο ή το να πας σε ένα μουσείο, που φυσικά θα ξαναπω ότι θα έπρεπε να ήταν δωρεάν.
    Ευτυχώς όμως για μερικούς δεν είναι.
    Έχουν έτσι έναν σοβαρό λόγο να δικαιολογούν την απάθειά τους.

    Να ξαναπώ:
    'Όλα είναι λίγο και θέμα επιλογών.';
    Όχι δεν το ξαναλέω.

    Α! Zpi, Γιάννη, κερνάω... σινεμά!

    By Anonymous Anonymous, At February 21, 2006 6:22 PM  

  • άμα κερνάς να πάμε...

    πως το λέει η παροιμία να δεις: "νάσος κερνάει, Γιάννης πίνει" νομίζω...

    By Blogger Tyxod, At February 22, 2006 9:06 AM  

  • Εκεί έσυ, να πιεις!
    Αφου βλέπεις μωρ' αδελφάκι μου τα τσιγγουνεύομαι...

    Άντε καλά, κερνάω και ποτό!
    -καημένα μου ευρά...-
    Μην χαλάσουνε και την παροιμία...

    By Anonymous Anonymous, At February 22, 2006 8:37 PM  

  • best regards, nice info
    » » »

    By Anonymous Anonymous, At November 25, 2006 12:31 AM  

  • Cool blog, interesting information... Keep it UP »

    By Anonymous Anonymous, At March 01, 2007 7:47 AM  

  • By Anonymous Anonymous, At April 25, 2007 3:47 PM  

  • These are actually wonderful ideas in about blogging. You have touched some good points here.
    Any way keep up wrinting.

    Here is my webpage :: Dragon City Cheat Engine

    By Anonymous Anonymous, At June 09, 2013 5:07 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home