Zpiderland

Sunday, October 07, 2007

Γιατι ειναι Σαββατο βραδυ...

22:00 μποτιλιαρισμένος στην Εγνατία έχω χρόνο να σκεφτώ διάφορα. Θα προλάβω τους Infidelity ή θα πέσω κατευθείαν στους Closer; Η φωτογραφικη έχει μπαταρίες ή τζάμπα την κουβαλάω; Αυτό το πουκαμισάκι τώρα συνδυάζει συναυλιακή εμφάνιση και βραδινή έξοδο; Τι ώρα θα καταλήξω στο μπάτσελορ...?
23:15 οι Infidelity τελειώνουν ωραίοι και όμορφοι ως συνήθως ακόμα και με την έκτακτη συμμετοχή του sex symbol Νικόδημου Τριαρίδη.
23:45 Οι Closer στη σκηνή. Αραγε υποψιάζεται κανείς τι θα ακολουθήσει; Αν το cd των Closer ήταν καλύτερο από ότι φοβόμουν, το χθεσινό live ήταν καλύτερο από ότι ήλπιζα. Καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που βαρέθηκα να φορτίσω τις μπαταρίες της μηχανής μου και ρουφάω κάθε στιγμή αποσβολωμένος. Τα νέα κομμάτια έρχονται να δέσουν το playlist χωρίς να περιορίζουν την έκταση των παλιών αγαπημένων. Κάποια στιγμή πέφτει από τους τρανταγμούς το μόνιτορ δίπλα στο πόδι μου. Το βάζω στη θέση του και ο Β.Παππάς μου γνέφει ευχαριστώ. Δεν το ριξα εγώ ανταπαντάω ενστικτωδώς. Ατιμο ενόχικο σύνδρομο ακόμα με ακολουθάει;
01:45 Το τελευταίο encore τελειώνει με το Dark Faces από το Fly in the Milk. Θέλω να καθίσω και ναεκφράσω τον ενθουσιασμό μου με γνωστούς και φίλους, αλλά πρέπει να φύγω καρφί για γειτονικό club. Χμ που διάολα είναι τώρα αυτό το μαγαζί; Δυο κύκλοι πέρα δώθε, ατς το βρήκα όντως ήταν δυο δρόμους παρακάτω. Εχω φτάσει τελευταίος και στην είσοδο υπάρχει ουρά. Μμ ωραία θα φάμε και πόρτα τώρα, συλλογίστηκα σα να είχα ξαναγίνει 18. Δίνω όνομα τραπεζιού και περνάω με χαρακτηριστική άνεση. Ο κύριος θα σας δείξει που είναι το τραπέζι μου λέει ο πορτιέρης, αλλά εγώ χώνομαι στο πλήθος χωρίς να περιμένω. Η clubαγοροφοβία αρχίζει να με κυριεύει. Ο κόσμος χορεύει "Κάνε ντου", δε γαμιέται μπάτσελορ είναι θα κάνω...
7:30 σπίτι γεμάτος, χορτασμένος
Πάντα ευτυχισμένοι Βαγγέλη

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home