Zpiderland

Friday, February 01, 2008

Driving: trapped


Labels:

5 Comments:

  • εξαισιες κυριε ζπι!
    εισαι φαν του εντονου κοντραστ ε?

    me too.

    By Blogger A Driver Under Influence, At February 01, 2008 7:42 PM  

  • χμμμ
    τωρα που το σκεφτομαι τετοια ποστ επρεπε να βαζω εγω
    ;-)

    By Blogger A Driver Under Influence, At February 01, 2008 7:43 PM  

  • χεχε θα σου φτχιάξω ειδικό αφιέρωμα για το μπλογκ σου ;)
    Μου αρέσει το έντονο κοντραστ αλλά όχι για κάθε περίπτωση.

    ΥΓ: Υπάρχει τίποτε συναυλιακό στα προσεχώς;

    Greets

    By Blogger Zpi, At February 02, 2008 12:14 AM  

  • girls against boys
    24/2
    στην αθηνα

    δεν πηρε το ματι μου κατι αλλο (που να με ενδιαφερει)

    By Blogger A Driver Under Influence, At February 02, 2008 3:08 AM  

  • Μου αρέσεουν οι στραβοί ορίζοντες αλλά ακόμα πιο πολύ μου αρέσει το label μιας και μου θυμίζει ένα πολύ αγαπημένο βιβλίο κι ένα αξέχαστο καλοκαίρι..

    By Blogger Nathalie, At February 17, 2008 8:34 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home