Zpiderland

Wednesday, August 24, 2005

Κακιτεχνίες

Από ότι φαίνεται κάπως έτσι θα μείνει το template, τουλάχιστον μέχρι να μου την ξαναβιδώσει. Χαριτωμένο το background με τους ψευτοπλανήτες (pic 1) αλλά μου φαίνεται κάπως κουραστικό. Προτιμώ να αφήσω κάτι πιο λιτό που να μην κουράζει τόσο πολύ το μάτι.
Αλήθεια κατάλαβε άραγε κανείς από τι ήταν φτιαγμένοι οι πλανήτες; Δε νομίζω. Πως να το καταλάβει άλλωστε. 2 διακοσμητικά καντηλάκια + μια λάμπα + ένα ποτήρι πάνω σε μαύρο φόντο με μερικά photoshopικα αστεράκια για γαρνιτούρα και να'σου ένα σύμπαν. Περισσότερο όμως μου άρεσε το πρώτο κολαζ που ανέβασα σε παλαιότερο ποστ (pic 2). 2 μόλις διακοσμητικά καντηλάκια σε μαύρο φόντο αρκούσαν για ένα συμπαντο-φουτουριστικό αποτέλεσμα.
Τη γνώμη μου για την τέχνη την έχω ξαναπεί (βλ. Παραλήμartα - το ποστ αυτό αρχίζει να μοιάζει με ανασκόπηση ή μου φαίνεται;). Ποιος μπορεί να ορίσει τι είναι τέχνη, να την κρίνει, να τη βαθμολογήσει κτλ. Με τα δυο αυτά χαζολογήματα δε διεκδικώ θέση στο καλλιτεχνικό Hall of Fame. Πιστεύω ότι κέρδισα όμως να δικαίωμα να αυτοαποκαλούμαι κακιτέχνης, λέξη ιδιαίτερα δημοφιλή στους αδαμαντιστές (εδώ κι εδώ-ΠΑΟΙΔΓΙΑ).
Το καλοκαίρι έφαγαένα μικρό κόλλημα με τη φωτογραφία. Δε φωτογράφιζα ανθρώπους ή τοπία παρά μόνον ποτήρια και διακοσμητικά καντηλάκια. Μια ιδέα από ημιεπεξεργασμένα καντηλάκια (μόνον κόψιμο - καμία τροποποίηση) πήρατε. Για να αποδείξω τι ψωνάρα-κακιτέχνης είμαι θα συγκεντρώσω τις ποτηρο-φωτογραφίες και θα κάνω μια χαζο έκθεση. Οι φωτογραφίες θα παρουσιαστούν αυτούσιες χωρίς καμιά επεξεργασία.



Pic1 Pic2

7 Comments:

  • Ωραία τις δούλεψες τις μπορμπουλήθρες. Μα κακιτέχνης ξεκακιτέχνης, καλό θάτανε ν' αποπειραθείς να γίνεις ένας χείροτέχνης... του κάλλους.

    Ο ίδιος.

    By Blogger το θείο τραγί, At August 24, 2005 1:12 AM  

  • Πεύκο! πριν ακολουθήσεις την πολύ καλή συμβουλή του θείου τραγιού (η γενική με μάρανε), κάνε κάτι μ'αυτό το γκρι! Τα μάτια μου.

    By Blogger Nassos K., At August 24, 2005 11:50 AM  

  • Monkeyou monkeyou ιού ιού...

    Εν τέλει αυτό το θείο πρέπει να το κόψουμε γιατί στο τέλος θα με κάνετε δεσπότη.

    (Φυσικά και ερμηνεύεται πλήρως μέσα στο crazy, πόρρω απέχον του Νταίϊζυ).

    Ζύpi, κι αν τελικά το αφήσεις μόνον γύρω γύρω, εγώ κολυμπώ. Αλλά δεν σε βιάζει κανείς. Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι, που λέει και ο τρελλο-πίθηκας. Συνέχισε να το παλεύεις. Κι άς το και ξαναπιάσ' το.

    (Και το βραδάκι ν' ανεβαίνεις με το λεωφορείο στα Χίλια Δέντρα και να το κόβεις με τα πόδια τον γυρισμό, μέχρι κάτω τον Πύργο τον Λευκό).

    By Blogger το θείο τραγί, At August 24, 2005 1:32 PM  

  • Ούτε εμένα με ικανοποίησε ο συνδυασμός των χρωμάτων. Θα το παιδεύσω μόλις μπορέσω.

    Από τα 1000 δέντρα Λευκό Πύργο; και μετά συνεχίζω για Καλαμαριά;
    Μπα δε νομίζω...

    By Blogger Zpi, At August 24, 2005 4:29 PM  

  • Εμένα πάλι μου αρέσουν πολύ αυτά τα χρώματα, αλλά το έχω ξαναπεί ότι σε αυτά τα θέματα είμαι σκατά.

    By Blogger J95, At August 24, 2005 5:53 PM  

  • j95 μόνο εσύ με καταλαβαίνεις αγόρι μου (επέτρεψε μου το μου)
    Θυμάμαι και τις δικές σου προσπάθειες, κι εσύ με μαύρο φόντο είχες ξεκινήσει και τώρα που το σκέφτομαι είχες και το ίδιο template με το paper.
    Μήπως δεν είναι σύμπτωση τελικά ότι έχουμε και οι δύο κακό γούστο;

    By Blogger Zpi, At August 25, 2005 1:28 AM  

  • I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
    After before botox kerry sex Comparison of mattresses Botox injections neck

    By Anonymous Anonymous, At October 03, 2006 2:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home