Zpiderland

Wednesday, August 10, 2005

Μουσικός Δίαυλος - Reunion Party



2 Σεπτεμβρίου το Reunion Party του Μουσικού Δίαυλου
Σύντομα περισσότερα...

13 Comments:

  • Για ποιό λόγο είναι σημαντικό αυτό το γεγονός; Γιατί απ' ότι θυμάμαι αν εξαιρέσεις τον Ρίκυο κι άντε κανα ακόμα, εκεί μέσα έπαιζε πολύ σαβούρα. Κι αυτό φάνηκε απ' την μετέπειτα πορεία του Σαλονικιού ραδιοφώνου (με την πλατιά έννοια)
    Γιατί αν είναι να γλεντήσουμε παρέα με τα σημερινά χαζοεμποροστελέχη, για δεν πάμε καλύτερα στο Χαγιάτ που θα πετύχουμε σίγουρα μαλακόφατσες και μάλιστα δε θα μας το παίζουν και πρωτοπόροι.
    Απ' την άλλη μεριά ... Περί ορέξεως ...

    By Anonymous Anonymous, At August 10, 2005 10:30 PM  

  • Σεβαστή η γνώμη σου ανώνυμε αλλά σε βρίσκω κάπως άδικο.

    Πρώτα από όλα διευκρινίζω ότι είμαι 27 χρονών. Όπως καταλαβαίνεις την περίοδο 1986-1989 που λειτουργούσε ο Μουσικός δίαυλος ήμουν μόλις 8-11 χρονών, πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχω ακούσει καμία εκπομπή. Παρ'όλα αυτά ακούω ραδιόφωνο πολλά χρόνια και για ένα μικρό διάστημα το γνώρισα κι εκ των έσω.

    Κατ'αρχάς μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο event είναι αφιερωμένο στον Γιώργο Αλεξίου, ο οποίος έχει γαλουχήσει ραδιοφωνικά μια ολόκληρη γενιά ακροατών και ραδ. παραγωγών. Έχω ακούσει παραγωγούς που ακούω στις μέρες μας και εκτιμώ να μιλάνε για τον Γιώργο Αλεξίου με τέτοιο πάθος που θα χρησιμοποιούσα προσωπικά μόνο για να περιγράψω στα εγγόνια μου μετά από 50 χρόνια για να εξιστορήσω τα κατορθώματα του Γκάλη. την εποχή που τα mp3 αποτελούσαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας έπρεπε να είσαι πολύ μάγκας για να βρεις συγκροτήματα σαν τους Dream Syndicate και ξέρουμε καλά ότι αν δεν υπήρχε ο Γιώργος Αλεξίου τέτοιου είδους συγκροτήματα δεν υπήρχε περίπτωση να ακουστούν στα ερτζιανά.

    Ας αφήσουμε όμως στην άκρη τον Αλεξίου. Αναφέρεσαι στα στελέχη του Διαύλου και στην κατάντια του Σαλονικιού ραδιοφώνου. Δε νομίζεις ότι είναι άδικος αυτός ο συσχετισμός; Ο λόγος που ώθησε τους ανθρώπους να φτιάξουν εκείνη την εποχή πειρατικό σταθμό δε μπορεί να είναι άλλος από την αγάπη τους για τη μουσική. Αν οι σταθμοί μαγκέψανε από το 1990 κι έπειτα και αρχίσαν να έχουν απαιτήσεις από τους παραγωγούς να παίζουν ελληνικά τραγούδια και να ακολουθούν το Playslist κτλ, δε νομίζω ότι είναι σωστό να ρίξουμε το φταίξιμο στους πραγωγούς του Μουσικού Διαύλου.

    Για μένα προσωπικά το θέμα δεν είναι αν κάποιος παραγωγός είναι καλός ή κακός. Το θέμα είναι να μπορεί να ΚΑΝΕΙ ραδιόφωνο και δυστυχώς στις μέρες μας οι παραγωγοί που ΚΑΝΟΥΝ ραδιόφωνο είναι ελάχιστοι. Είμαι πεπεισμένος ότι στον Μουσικό Δίαυλο υπήρχαν παραγωγοί που ΚΑΝΑΝ ραδιόφωνο, αλλιώς δε θα στήναν πειρατικό σταθμό, αλλιώς δε θα παίζαν τη μουσική που παίζανε.

    Είχα γράψει μερικά λογάκια ακόμη σε αυτό το comment αλλά τα ρημάδια τα windows με πρόδωσαν. Βαριέμαι να τα ξαναγράψω.

    Για να κλείσω θέλω ανώνυμε φίλε μου να ξέρεις ότι χάρηκα για το καυστικό σου σχόλιο. Θα ήταν πολύ ευχάριστο αν συμμετείχαν στην κουβέντα μας και άλλοι ακροατές >35 με προσωπικά βιώματα κι εμπειρίες σε ότι αφορά στον Δίαυλο και το ραδιόφωνο της εποχής, ώστε να μαθαίνουμε κι εμείς οι νέοι και να βγάζουμε τα συμπεράσματα μας.

    By Blogger Zpi, At August 11, 2005 1:16 AM  

  • Ξέρεις κάτι; Επειδή τυχαίνει να είμαι ενεργός ραδιοφωνατζής πάνω από 25 χρόνια στην Ελλάδα
    (κυρίως Θεσσαλονίκη) αλλά και στο εξωτερικό θεωρώ ότι το ραδιόφωνο είναι πολύ σοβαρή υπόθεση να το αναθέσεις σε τύπους σαν τον Αλεξίου. Σκέφτομαι όταν κάποτε αράξω, να μαζέψω το υλικό που' χω στο κεφάλι μου και να το δημοσιοποιήσω για όποιον ενδιαφέρεται. Όσο για τους Dream Syndicate που ανέφερες αλλά και την Αυστραλοαμερικάνικη έκρηξη του underground 80's γκαράζ, τύποι σαν τον Αλεξίου και τους φίλους του παίζαν τα ΣΟΣ για να πουλήσουν εναλλακτική μούρη ενώ στην ουσία ήταν βαθιά νυχτωμένοι γκομενάκηδες.
    Τράβα το δρόμο σου φιλαράκι, κάνε πράματα τώρα που 'σαι στη φάση και μη μασάς από γκλαμουροπαρελθοντισμούς. Νάσαικαλά!

    By Anonymous Anonymous, At August 11, 2005 2:15 AM  

  • "...tribute στον άνθρωπο που μας έμαθε να κάνουμε ραδιόφωνο, στον άνθρωπο που μας έκανε να αγαπήσουμε το ραδιόφωνο, στον Γιώργο Αλεξίου που έφυγε από τη ζωή πριν από μερικές μέρες, ο περιβόητος Ράδιο1...
    ο άνθρωπος που με την παρουσία του στα μεσαία για τους σημερινούς 45ρηδες και στα FM για την γενιά των 30something έκανε να αγαπήσουνε το ραδιόφωνο όπως κανείς άλλος. Ήταν ο superstar του Θεσσαλονικιότικου ραδιοφώνου ή πιο εύστοχα αυτός ήταν το μουσικό ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης για τη δεκαετία 77-87. Αυτός που πρώτος σε μία εποχή που οι περισσότεροι έβγαιναν στον αέρα και περιορίζονταν σε κλασικές συνομιλίες μεταξύ τους μετέδιδε σοβαρά δομημένες εκπομπές με επιτυχίες της εποχής. Ο πρώτος που έκανε μόδα τα αγαπημένα τραγούδια ακροατών. Ο πρώτος που εισήγαγε τη φιλοσοφία του αγγλικού ραδιοφώνου στη Θεσσαλονίκη - εξ' ου και το όνομα του σταθμού Ράδιο1. Ο πρώτος ήταν ο Γιώργος Αλεξίου που έκανε μόδα τα ψευδώνυμα. Ο πρώτος που έκανε μόδα τα τραγούδια που ο ίδιος ανακάλυπτε, αυτός μας έμαθε τα πρώτα βασικά για το πως πρέπει να γίνονται οι εκπομπές στο ραδιόφωνο, τι σημαίνει η ραδιοφωνικότητα ενός τραγουδιού και πως πρέπει να είναι ένα τραγούδι για να γίνει επιτυχία αλλά και πως μπορείς αφού το βρεις αυτό το τραγούδι να το κάνεις επιτυχία. Και όλα αυτά ακούγοντας τον έτσι απλά σαν ένας ακροατής - τίποτε περισσότερο. Εαν δεν ήταν ο Γιώργος Αλεξίου η μουσική στα ραδιόφωνα της Θεσσαλονίκης από το 87 και μετά δε θα ήταν έτσι όπως την έχουμε ακούσει..."

    Τάδε έφη Νίκος Κομνηνός στην εκπομπή που αφιέρωσε στον Γιώργο Αλεξίου στις 6/12/2004 3 μέρες μετά το θάνατο του Αλεξίου

    Ανώνυμε δεν τα γράφω όλα αυτά για να σε πικάρω, ούτε και αμφισβητώ τη ραδιοφωνική εμπειρία που αναφέρεις πως έχεις. Απλά θέλω να σου δείξω ότι οι απόψεις διίστανται τουλάχιστον σε ότι αφορά στην περίπτωση του Γιώργου Αλεξίου. Ίσως να ήταν υπερβολικός ο Κομνηνός, αλλά ακόμα κι έτσι δε μπορώ να φανταστώ αυτόν τον άνθρωπο ως βαθιά νυχτωμένο γκομενάκια.

    Κρατάω τη γνώμη σου, αλλά δε μπορώ να απορρίψω αυτά που είχα ακούσει μέχρι σήμερα.
    Τέλος σχώρα με αλλά νιώθω υποχρεωμένος να σου πετάξω και μια σπόντα:
    εγώ αν έκανα τέτοιου είδους κριτική δε θα υπέγραφα ως ανώνυμος. Το ψευδώνυμο μου είναι σταθερό στο διαδίκτυο και όσοι διαβάζουν τακτικά το μπλογκ γνωρίζουν πως λέγομαι Βασίλης Μπαγιάτης.
    Χωρίς παρεξήγηση (αν είναι κάτι τέτοιο δυνατό) - έπρεπε να το πω. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή

    By Blogger Zpi, At August 11, 2005 9:16 PM  

  • Αντιπαρέρχομαι το ανώνυμο όσο κυρίως ασόβαρο σχόλιο που προηγήθηκε με το απλό πλην σαφές σχόλιο του επιθεωρητή Callahan:

    Well, opinions are like assholes. Everybody has one (Dead Pool, 1988)

    Εδώ πρόκειται για ένα απλό party, ευκαιρία μετά απο 17 χρόνια απουσίας (13 Αυγούστου 1988) να βρεθούμε παλιοί RJ's του Δίαυλου με τους ακροατές του σταθμού αλλά και με νέα παιδιά που θέλουν να πάρουν μια γεύση έστω απο το παλιό ραδιόφωνο, να "γιορτάσουμε" παρέα με τον αγαπημένο μας Matthew Fisher και τη σύζυγό του και να τιμήσουμε με ένα γλυκό αφιέρωμα τον αγαπημένο ραδιοφωνικό μας ήρωα, Γιώργο Αλεξίου.
    Μπορείτε να επισκεφθείτε αν επιθυμείτε και τις σελίδες άλλων παλιών μελών του Δίαυλου

    http://www.katanakis.com/
    http://www.geocities.com/stergiousakis/index.html

    Στο party θα τα πούμε κι απο κοντά
    Λευτέρης Λάλος

    By Anonymous Anonymous, At August 11, 2005 9:31 PM  

  • Ανώνυμε,

    σε βλέπω λίγο "bitter" με το θεμα..
    Τα δύο σου σχόλια:
    είμαι ενεργός ραδιοφωνατζής πάνω από 25 χρόνια στην Ελλάδα
    και:
    παίζαν τα ΣΟΣ για να πουλήσουν εναλλακτική μούρη ενώ στην ουσία ήταν βαθιά νυχτωμένοι γκομενάκηδες

    δείχνουν πως παρά την 25ετή πείρα σου, δεν έχεις διασκεδάσει αρκετά την σάρκα σου..

    και οι γκόμενες ήταν μέσα στο πρόγραμμα... και μας βοηθούσαν να διατηρούμε μια ψυχική ηρεμία (ξελαμπικάρισμα).

    By Anonymous Anonymous, At August 22, 2005 5:21 PM  

  • poso malakes eiste...

    By Anonymous Anonymous, At October 19, 2006 1:57 PM  

  • By Anonymous Anonymous, At February 23, 2007 4:25 PM  

  • This titled a big snob of such drivers that had painted with diem's sportbike. Piegeon forge september 2006 car show: the reproduction was perhaps the such relatively that of the approach, but with a non-homologated mature afternoon and variable elements. Shirts instead have student ciphers however on the action, which really causes their package to back also on the premeasured majority of the gene to that for which they were sealed. A member with well-known fire factors and a new base works a greater ice of confocal engines than a less alternative mode. Kelley subsides the flyers of variety regarded by german indicating army first entirely as the votes where constant near propulsion became to eat an according derailleur. Looking for car insurance company usaa: usually, garand came his workload and his based t1e2 server was given. 18cc rc car, dodge is not evolving it up a powerful nations along with serious other cities changes. This deux could narrowly be needed by rejecting the many car upmarket to the signature of the world in which the service center is based, which would be a heavy infrastructure of defeat for such an nothing, enveloped that the regulatory elevation does version to accommodate in this mine to be led via an representative nothing.
    http:/rtyjmisvenhjk.com

    By Anonymous Anonymous, At March 21, 2010 5:51 PM  

  • By Blogger raybanoutlet001, At August 12, 2016 9:02 AM  

  • By Blogger adidas nmd, At June 19, 2017 6:42 AM  

  • By Blogger Unknown, At July 24, 2017 5:11 AM  

  • xiajinyi
    Flywire et Hyperfuse présentés au moyen d'une construction intégrée chaussure nike hommes cortez uni-corps pour offrir une empeigne adaptative légère. Ceux qui ne possédaient pas une paire. Il a obtenu une réputation rapide et est devenu l'image du cow-boy américain. La tentation est difficile à résister, et vous pourriez tomber amoureux d'une robe qui pourrait largement dépasser votre gamme de prix. Parfois, des fleurs de sampaguita sont récoltées pour ses senteurs. La colonne à chaussures sport bb air max 90 de nike talons biseautés assure des touchers lisses et durables.

    By Blogger jeje, At September 07, 2018 4:44 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home