Zpiderland

Friday, January 27, 2006

Livez

Δεν ξέρω τι λέει ο Dark Angel, κατά τη γνώμη μου ο Σαδίκης χθες το βράδυ στο Ξυλουργείο ήταν υπέροχος. Αν δε μου έχει ξεφύγει κάποια εμφάνισή του, ο Σαδίκης πρέπει να είχε να παίξει σε live γύρω στα 5 χρόνια. Η τελευταία φορά που τον είδα πρέπει να ήταν σε τζαμπέ αιφνιδιαστικό live με Διάφανα Κρίνα ή σε κάποια αμνηστιακή βραδιά.
Δεν είναι ιδέα μου όσοι είμασταν χθες στο Ξυλουργείο μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι και φάνηκε να το απολαμβάνει και ίδιος μαζί με τους (νέους σε ηλικία) μουσικούς του. Όσο για το καινούργιο του cd 'Το γέλιο των πολλών' πρέπει να ομολογήσω ότι στα πρώτα ακούσματα που είχα μέσω ραδιοφώνου σχημάτισα αρνητική άποψη. Είναι όμως τέτοια η δομή των κομματιών (επιτρέψτε μου να τη χαρακτηρίσω ως κουλτουριάρης αντικομφορμιστική) που απαιτεί πολλές ακροάσεις για να μπορέσεις να τα συνηθίσεις. Αυτό μου αρέσει στον Σαδίκη. Γράφει τους στίχους του, έχει δυο πράγματα να πει και τα δένει με μουσική χωρίς να χρησιμοποιεί τυποποιημένες συνταγές τύπου κουπλέ-πεφρέν τελειώσαμε. Εντυπωσιάστηκα συνειδητοποιώντας τη δύναμη των κομματιών στο live.
Από την προηγούμενη δισκογραφική δουλειά του Σαδίκη μεσολάβησε ένα σιάστημα 10 περίπου ετών. Η ασυνέπεια αυτή είναι που δείχνει πόσο συνεπής είναι ο Ντίνος απέναντι στο κοινό του.
[Τι είπα ο ποιητής - όποιος κατάλαβε κατάλαβε]

- - - - -

Συναυλιακή βραδιά και η αποψινή στο Ξυλουργείο. Η Poeta Negra διοργανώνει (πάντα σε συνεργασία με τη Kazandb σε αφορά στις συναυλίες) τη δεύτερη βραδιά φεστιβαλικού χαρακτήρα.
Wetsound Orchestra, Peekay Tayloh και 2l8 (to late) είναι οι μπάντες που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.
[Click for more]

Από τα 3 συγκροτήματα έχω πάρει μια ιδέα μόνον από τους 2l8 του Κώστα Βοζίκη, συνέντευξη του οποίου αερίστηκε και χθες το βράδυ στα 'Διαμάντια' του Γιάννη Σημαντήρα. Κλειστοφοβικός τύπος με ευαισθησίες. Τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έδωσε. Τα πρώτα δείγματα της δουλειάς του πολύ ενθαρυντικά και θα ήθελα να τον δω κάποια στιγμή (δεν ξέρω αν θα πάω απόψε) στη σκηνή.
"Δεν ξέρω πως θα ήταν τα πράγματα αν δεν είχα δώσει ποτέ το demo" ήταν ένα από τα ερωτήματα που προβληματίζουν τον Κώστα Βοζίκη. Πιστεύω ότι σύντομα θα συνηθίσει τη νέα κατάσταση στη ζωή του, ώστε να μπορέσει να απολαύσει τους ν΄ςους ορίζοντες που του ανοίγονται.
Όπως και να 'χει καλή επιτυχία

- - - - -

Τώρα που γυρίζει πρέπει να αναφέρω και το live του Αγγελάκα με τους Επισκέπτες που είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο. Δυστυχώς δε γνωρίζω τίποτε, ξέρω μόνο ότι η είσοδος είναι 20 ευρώ (λογικό αν αναλογιστείτε ότι συμμετέχουν καμιά 10ριά μουσικοί - σε φάση Θ. Παπακωσταντίνου) και σίγουρα ο Αγγελάκας θα τη γεμίσει την αίθουσα χωρίς τη συνδρομή μου. Δεν έχει ανάγκη αυτός, τα καταφέρνει μια χαρά. Όσο για το 'Από εδώ και πάνω' είναι πλέον γνωστό ότι ήταν από τους καλύτερους εγχώριους δίσκους της χρονιάς που έφυγε.

Οτι και να διαλέξετε καλά να περάσετε.




ΕΕΕ εσένα λέω που διαβάζεις αδιάφορα. Σταμάτα να γκρινιάζεις για τη μουσική σκηνή της πόλης και σήκω πήγαινε σε μια συναυλία. Δε θα λέμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια...

14 Comments:

  • Έπαιξε τίποτα από Εν Πλω? (τι συγκρότημα!)

    By Blogger Thrass, At January 27, 2006 4:38 PM  

  • ρε ούφο στο Σαδίκη ανακάλυψες τον αντικομφορμισμό σου???
    P.S.
    Sorry που αργώ να σε πάρω έχω κολλήσει στο studio είχαμε ένα πρόβλημα με ένα knob της κονσόλας από τα 1000 και βαλε και έτυχε να είναι το πιο σημαντικό!!!
    …έχω κρατήσει το νουμεράκι και σε παίρνω όταν βγω από δω μέσα…

    By Blogger NiO, At January 27, 2006 5:28 PM  

  • Thrass δεν είμαι σίγουρος ίσως 1-2

    Nio οκ λίγο υπερβολικός ο όρος αντικομφορμισμός στη συγκεκριμένη περίπτωση (γιατί και αυτοειρωνεύτηκα) αλλά γενικά πιστεύω ότι τα τραγούδια του Σαδίκη δεν είναι και τόσο εύπεπτα. Δε σε κερδίσζουν με την πρώτη ακρόαση.
    Κανόνισε μαλακάκο και αύριο να με στήσεις πάλι...

    poutsariko: "τι πληκτικοί είστε θέε μου". Πράγματι είμαστε για τα μπάζα. Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι αργόσχολοι που σχολιάζουν τα posts μας και μας δίνουν σημασία.

    By Blogger Zpi, At January 28, 2006 3:56 AM  

  • ΕΕΕ εσένα λέω που διαβάζεις αδιάφορα. Σταμάτα να γκρινιάζεις για τη μουσική σκηνή της πόλης και σήκω πήγαινε σε μια συναυλία.

    Would you believe... ότι έκλεισα τον ήχο απ' το ράδιο για 5', τη στιγμή που ο Γιάννης μοίραζε εισητήρια;

    By Blogger Oneiros, At January 28, 2006 4:32 AM  

  • Σαδίκης!

    Πόπο αυτή η συναυλία μαζί με τα διάφανα κρίνα στον Μύλο ήταν καθοριστικότατη για την ζωή μου...

    Εξαιτίας της συναυλίας αυτής γνώρισα την μετέπειτα συγκάτοικο μου...

    Αχ τι μου θύμισες...

    By Blogger ka8y, At January 29, 2006 12:18 AM  

  • Ka8y ο Σαδίκης μας ενώνει. Ωραίο το live με τα Κρίνα.

    Oneire ασε ρε καρντάσι τα σάπια. Από τότε που σε γνώρισα συνέχεια κάτι σου συμβαίνει. Ωρα να σου βάλω χέρι

    By Blogger Zpi, At January 29, 2006 12:49 AM  

  • Έχεις δίκιο φίλε' καιρός να βάλω κατα μέρος τις δικαιολογίες και να φοιτήσω επιμελώς στο Σχολείο της Μουσικής Κούτρας :-)

    By Blogger Oneiros, At January 29, 2006 7:18 AM  

  • Το live του Σαδίκη στο Ξυλουργείο ήταν, νομίζω, απ` τις πιο ωραίες φάσεις που έχω δει! Εγώ τον γνώριζα από τα cd και ήδη μου άρεζε πολύ. Η συνέντευξη που έδωσε ο ίδιος την προηγούμενη μέρα στα Διαμάντια του ΓΣ μ` έκανε να τον συμπαθήσω-εκτιμήσω ακόμη περισσότερο. (Μπράβο και στους δύο για τη συνέντευξη αυτή!). Ωστόσο, ζωντανά δεν τον είχα ξαναδεί.
    Χαίρομαι αφάνταστα που αυτή τη φορά ήμουν κι εγώ εκεί! Καταπληκτική ατμόσφαιρα, ονειρικές διασκευές στα ίδια του τα κομμάτια κι ο Σαδίκης, απόλυτα φιλικός και προσιτός στο κοινό του! Όλοι μια παρέα!

    Άσε που χάρηκα πολύ που είδα κι εσάς μετά από αρκετό καιρό!
    Viva ΔΓιαμάντΓια!
    Να τα ξαναειπούμε σύντομα. Ok?

    Φένια

    ΥΓ: Zpi, νομίζω καταχράστηκα το blog σου σήμερα! Sorry...
    Μάκια!

    By Anonymous Anonymous, At January 29, 2006 11:18 AM  

  • Oneiros τώρα μιλάς σωστά μαν

    Φένια σχωρεμένη καλή μου. Ελπίζω να πράξουν και ένα ανπλάγκτ στο στούντιο κάπχοια στιγμή

    By Blogger Zpi, At January 29, 2006 1:42 PM  

  • Ρε γκάιζ πχιός είναι ο Σαδίκης???

    :))

    By Blogger Dark Angel, At January 30, 2006 7:40 AM  

  • Α ρε Dark μου φαίνεται μόνο τα mainstream μου ξέρεις... άντε και τους Ouzo Band ;-)

    Δε μπορώ να σου εξηγήσω μέσω σχολίου. Ισως ξέρεις τα: 'Δεν ήταν απαισιόδοξο τραγουδάκι' και 'Χωρίς Κανόνα' (το είχε διασκεδάσει και ο Μανίκας με τους Thirty Dirty) από το δίσκο 'Μολυβένιες Ιστορίες' του 1994

    κι εγώ που νόμιζα ότι είχες πληροφορίες και θα με έπιανες αδιάβαστο. Πτου σου

    By Blogger Zpi, At January 30, 2006 2:54 PM  

  • Zpi, πιστεύω ότι αυτό μπορεί να σε ενδιαφέρει. Αλλά πρέπει να πας μέχρι το τέλος ή, για την ακρίβεια, μπορείς να πας κατευθείαν στις τελευταίες σειρές. Enjoy.

    ΥΓ. Το "Χωρίς Κανόνα" πρωτοκυκλοφόρησε κι αυτό από τους Εν Πλω.

    By Blogger Thrass, At February 03, 2006 11:24 PM  

  • Μπράβο ρε Thrass καλά ξηγήθηκες.
    Δεν το ήξερα για το Χωρίς Κανόνα, με έπιασες ημι-αδιάβαστο.
    Δεν άκουσα ακόμα το 'Χθες Βράδυ' αλλά το μοντεμάκι μου δίνει αγώνα για το downloading.

    By Blogger Zpi, At February 05, 2006 2:05 PM  

  • Είναι θεός ο άτιμος ο Σαδίκης live..Αν και το album δεν το έχω βρει ακόμα..Προς το παρών αρκούμαι στη δισκογραφία των Εν Πλω και στις Μολυβένιες Ιστορίες..

    By Anonymous Anonymous, At August 28, 2006 1:28 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home