Zpiderland

Friday, February 17, 2006

[{}]

Από τότε που μετακόμισα στην Καλαμαριά πριν από 16-17 χρόνια στηρίζω το video club της γειτονιάς. Οκ έχω πάρει ταινίες και από το Seven αλλά το συνοικιακό κατάστημα ήταν πάντα πρώτο στις προτιμήσεις μου. Οποτε ζητάω ταινία ο κυρ Γιώργος πληκτρολογεί τον κωδικό μου χωρίς να ρωτήσει. Η γυναίκα του τα ίδια (της πήρε λίγο καιρό παραπάνω αλλά στο τέλος τον έμαθε). Και ξηγιόντουσαν και καλά (ατς ύποπτος ο παρελθοντικός χρόνος στα καλά καθούμενα έτσι;). Κόντρα στις μόδες των trendy video clubs το μαγαζάκι της γειτονιάς συνέχιζε να δίνει τια ταινίες χωρίς επιβάρυνση σε όποιες καθυστερήσεις υπήρξαν.
Χθες βράδυ νοίκιασα το 'Island'.
-Φέρτο μου όμως αύριο μου είπε η βιντεοκλαμπτζού κι εγώ μισοστραβομένος της έγνεψα εντάξει.
- Είναι καινούρια ταινία και θα υπάρξει επιβάρυνση, πρόσθεσε και μου κανε την καρδιά περβόλι.
Τα κατέστρεψες όλα, μου ήρθε να της πω αλλά κράτησα τη σκέψη για την πάρτη μου.
Πάει έπεσε και το τελευταίο οχυρό.

3 Comments:

  • Πότε είπαμε πως μετακόμισες; ;)

    By Blogger Ttallou, At February 18, 2006 3:44 AM  

  • Περάσαν κι όλας 17 χρονάκια ttallouδάκι. Προσπαθώ να θυμηθώ μήπως ήταν και παραπάνω. Ρε που ήμουν το 87 που σηκώσαμε την κούπα; Μάλλον με έπιασε το αλτσχάιμερ, δε θυμάμαι τίποτε

    By Blogger Zpi, At February 18, 2006 12:41 PM  

  • Εγώ πάντως το '87 ήμουν στο πάρκο μου, στο παλιό σπίτι στο Ντεπό, και φώναζα "Γκάλη-Γκάλη".

    By Blogger Ttallou, At February 18, 2006 12:55 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home