Zpiderland

Monday, May 29, 2006

Νηνεμία

*Αυτή η Δευτέρα μου φαίνεται πως είναι η πρώτη βαρετή Δευτέρα του καλοκαιριού. Ραθυμία, ατονία, άπνοια. Δεν κινείται τίποτε. Αντε να ξεκινήσει το video festival [Intro - Out] στο Ξυλουργείο μπας και πάρω λίγο μπρος. Ασε που τώρα τελευταία δεν παίρνει ούτε το αυτοκίνητο [φτάνει ρε Νάσο με τις γκαντεμιές σου...].
*Τετάρτη έχω πάρει απόφαση να βγάλω καινούρια ταυτότητα [την παλιά την έχω χάσει]. Από ότι κατάλαβα τα πράγματα είναι απλά. Το μόνο που πρέπει να κάνω (αφού έχω κάνει ήδη δήλωση και έχω τακτοποιήσει παράβολα, φωτογραφίες κτλ) είναι να πάω στο τμήμα στις 11:00 [την Τετάρτη ισχύει απογευματινό ωράριο], να περιμένω στην ουρά ως τη 13:00 που αρχίζουν να γράφουν ονόματα στη λίστα αναμονής, για να ξεκινήσει η διαδικασία στις 14:30 και να έρθει η σειρά μου κατά τις 17:00. Παράλογο;
*Περιμένουμε και Massive Attack. Για κατεβασιά προς New Order μάλλον δεν προβλέπεται στο πρόγραμμα. Ποιά Αθήνα έξω από το σπίτι μου βαριέμαι να βγω...


'Intro - Out'
1-8/6/06

10 Comments:

  • Μα πάλι εγώ σου φταίω;
    Δεν πιστεύω πάντως η γκαντεμιά μου να φταίει και για την σαββατιάτικη καντάντιαΧ σου...

    Ευτυχώς που δεν σε είδα εκείνη τη μέρα!
    Τότε είναι που θα μου έβγαζες το όνομα για τα καλά...

    By Blogger Tertuliano Máximo Afonso, At May 30, 2006 11:52 PM  

  • Νίκη! 11:45-14:45 την έβγαλα καθαρή με ένα τριωράκι. Πολύ γκρίνια ρε παιδάκι μου...

    Ασε ρε Νάσο (α) λες και δεν ξέρουμε τι κατσικοπόδαρος είσαι

    By Blogger Zpi, At May 31, 2006 10:09 PM  

  • Πολύ ωραία φωτογραφία!

    Zpi, τι είναι αυτά; Να κατηγορείς τον Νάσο για γρουσουζιά! Μόνο στους άλλους! Ο ίδιος βρίσκει πάρκιγκ ακριβώς έξω απ` τον Μύλο σε μέρα που παίζει ο Αγγελάκας live!
    Φτου σου παιδί μου να μη σε βασκάνω!

    Εγώ που έχω, εκτός από ταυτότητα, να βγάλω και βιβλιάριο στην ΙΚΑ;
    Αστα να πάνε!
    Κάθε μέρα "αύριο" λέω!
    Burocracia! Μπλιαχ!

    By Anonymous Anonymous, At June 01, 2006 7:21 AM  

  • Α!
    Καλό μήνα βρε παιδιά!
    Και καλό καλοκαίρι!

    Κι εσύ προπονήσου λίγο στο Ταμπού!
    Πώς θα σε ξαναπαίξω;

    By Anonymous Anonymous, At June 01, 2006 7:22 AM  

  • Ψιτ. Σήκω πάνω και κατέβα κάτω. Αμέσως. ;-)

    By Blogger mindstripper, At June 01, 2006 12:00 PM  

  • Μπράβο ρε Φένια χωρίς εσένα ακόμα στον Μάιο θα ζούσα...

    Mind εγώ λέω να ανεβείτε καλύτερα όλοι οι υπόλοιποι και να φέρετε και το Ejekt μαζί σας;-)

    By Blogger Zpi, At June 01, 2006 1:22 PM  

  • γεια, (τώρα που είπες massive attack) Αναρωτιέμαι αν ξέρει κανείς: θα είναι η Λιζ Φρέιζερ μαζί τους και στη Θεσ/νικη;
    :)

    By Blogger enteka, At June 03, 2006 4:00 PM  

  • Μόλις αγόρασα το εισιτήργιο.
    40 ευρούδια στην προπώληση. Χαλάλι.
    Δυστυχώς δεν έχω ιδέα για τη Φρέιζερ

    By Blogger Zpi, At June 03, 2006 8:59 PM  

  • file zpi apo oso xerw tha einai h liz frazer mazi me massive attack.
    alla oi massive mono gia live den einai.
    otan tous eixa dei prepei na htan
    h pio dyskolh aggaria pou exoun kanei
    sthn zwh tous. :}

    By Blogger AMF, At June 08, 2006 1:44 AM  

  • Πάνω που μας έφτιαξες με τη frazer...
    Ούτως ή άλλως τα έχω ήδη σκάσει τα φράγκα οπότε από αύριο θα έχω και προσωπική άποψη.
    Αγγαρεία ε;
    ωχ ωχ ωχ άιντε να δούμε

    By Blogger Zpi, At June 08, 2006 12:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home