Zpiderland

Monday, May 16, 2005

Καζαμίας Μαϊου

16-31 / 5/ 2005

16 Μαϊου: Ο Αντώνης Ρέμος κρίνεται κατάλληλος (Ι1) και καλείται να υπηρετήσει τη μαμά πατρίδα.

Παρ’όλα αυτά η θητεία του ως εκ θαύματος έχει διάρκεια μόλις 45 ημερών.


21 Μαϊου: Ο τελικός κυπέλλου Ελλάδας λήγει υπέρ του Ολυμπιακού, ο οποίος κερδίζει τον Άρη 2-1 στην παράταση. Οι οπαδοί του Άρη γκρινιάζουν για την κακή διαιτησία. Παρ’ όλα αυτά δε μπαίνουν στο γήπεδο.

Παγκόσμια πρωτοτυπία: Η αναμετάδοση του αγώνα ξεκινάει στο ΝΕΤ και τελειώνει στο ΕΤ1 λόγω Eurovision.


21 Μαϊου: Η Πασχαλίδου γκρινιάζει για το αποτέλεσμα της Eurovision.

«Μας αδίκησαν. Το σλαβικό και σκανδιναβικό λόμπυ δε μας στήριξαν όσο περιμέναμε.» Η Έλενα τελικά τερμάτισε 9η. Πικρόχολα και ειρωνικά σχόλια ακούγονται από τη Δ. Μπόκοτα:

«Αν με είχαν στηρίξει εμένα με τέτοιο budget σίγουρα το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ καλύτερο. Ειλικρινά πιστεύω ότι θα έφερνα το πολυπόθητο τρόπαιο στην Ελλάδα»


29 Μαϊου: Το γαλλικό δημοψήφισμα έχει ως αποτέλεσμα την επικύρωση του Ευρωσυντάγματος. Το 54% ψηφίζει υπερ και το 46% κατά. Ο Σιράκ κοιμάται μετά από καιρό γαλήνια, ενώ ο Τόνι Μπλερ αντιμετωπίζει προβλήματα δυσκοιλιότητας.

30 Μαϊου: Ο Zpi επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη μετά από επταήμερη τουρνέ σε Βόλο και Αθήνα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Το συγκεκριμένο post συνοδεύεται από 8 comments με κράξιμο για τις άστοχες προβλέψεις του.

15 Comments:

  • 1st june you wl receive my comment

    By Anonymous Anonymous, At May 16, 2005 8:52 PM  

  • Πότε θα αρχίσει η εξεταστική μου, ξέρεις?????

    By Blogger Revekka, At May 16, 2005 11:08 PM  

  • 1st June i 'll be here waiting.

    Η εξεταστική θα αρχίσει στις 6 Ιουνίου κι εσύ ακόμα χαζολογάς διαβάζοντας για την ανωτερότητα των Ελλήνων.
    :-P

    By Blogger Zpi, At May 17, 2005 12:44 AM  

  • (μούμπλε, μούμπλε)
    1 στα 8... έρχεται στο 12.5%... Για ποσοστό μίζας στην επιτυχία δεν είν' κακό. Οπότε να σημειωθεί ότι ετούτο είναι το 4ο comment παρακαλώ. :-P
    (αν και με πόνεσε η προφητεία σχετικά με τον Άρη αλλά από την άλλη όμως... κι αν σου κάααατσει?...)

    By Blogger mindstripper, At May 17, 2005 12:15 PM  

  • ZPI σήμερα το βράδυ μετά από πόσες βόλτες στο τετράγωνο θα βρω να παρκάρω; (5ο σχόλιο)

    By Blogger Blogarismenh, At May 17, 2005 1:30 PM  

  • Blogarismenh περίμενε λίγο, αυτό που μου ζητάς είναι δύσκολο και θα χρειαστώ τη βοήθεια της γυάλας μου.
    Χμμ βλέπω βλέπω...ναι μάλιστα είναι ξεκάθαρο. Κύκλοι κύκλοι γύρω γύρω, το 10λεπτο δεν το γλιτώνεις. Αν μου στελνες και το φλιτζάνι σου θα ήμουν πιο ακριβής. Πάντως σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς θα τραβήξεις χειρόφρενο στο 13ο λεπτό της αναζήτησης.
    Υπομονή, καλό κουράγιο και μην ξεχάσεις να σταυρώσεις τα δάχτυλα για γούρι :-)

    By Blogger Zpi, At May 17, 2005 3:31 PM  

  • Η πρώτη επιτυχής πρόβλεψη είναι γεγονός!!!!!Η εξεταστική μου ξεκινάει στις 6 Ιουνίου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    By Blogger Revekka, At May 17, 2005 11:16 PM  

  • tha epibioso kai auto to mina?

    By Blogger nikitas, At May 18, 2005 12:08 AM  

  • rebecca μου για τι με πέρασες για κανέναν κομπογιανίτη; :-)
    Nikita με τέτοιο ηρωικό όνομα δεν έχεις ανάγκη. Μη μασάς
    Keep walking

    By Blogger Zpi, At May 18, 2005 12:30 PM  

  • No. 10

    H mia problepsh pros to paron lan8asmenh, an krinoume oti se kanena apo ta comments den se krazoun...

    Pantws h agwnia korufwnetai gia ton auriano diagwnismo, kai pragmatika, an er8oume 9oi (kai den apokleistoume dhladh) 8a faw ta moustakia mou!

    By Blogger Beta Blank, At May 20, 2005 7:50 PM  

  • Μια βιάζεσαι καλή μου mia ou, μέχρι το τέλος του μήνα έχει ακόμα.
    Μεγάλη μέρα η αυριανή.

    Για την ώρα ρίξτε μια ματια στο τελευταίο ποστ του αρκούδου το οποίο επιβεβαιώνει την πρόβλεψη Number #1 (ok δε μπορώ να πω, είχα και εγώ τις πληροφορίες μου, η Ταχιάου δεν πέφτει ποτέ έξω)

    By Blogger Zpi, At May 20, 2005 9:56 PM  

  • Ευτυχώς έχω δουλειά και δε χρειάζεται να κάνω την... καφετζού.
    Λυπάμαι αν σας απογοήτευσα σήμερα, την επόμενη φορά θα κάνω ενδελεχή έρευνα πριν δώσω προγνωστικά. Οι μαντικές μου ικανότητες χρειάζονται εξάσκηση.
    Καταραμένη γυάλα μόνο για χρυσόψαρα κάνει

    By Blogger Zpi, At May 22, 2005 1:13 AM  

  • Για την Sunny Μπαλτζή έχω να πω οτι το να δηλώνεις δήθεν πανκ με τρέιντμαρκ mullet κομμωτηρίου είναι σαν να μιλάς για πρωτοπορία στο Φέιμ Στόρι. Η φωνή της χάλια, η σκηνική της παρουσία δήθεν. Τι είναι η Sunny Μπαλτζή? Το μπάσταρδο παιδί των The Rasmus με τη χειρότερη απομίμηση των Guns n' Roses? Πάνω που είπαμε οτι είχαμε γλιτώσει απο όλες αυτές τις αηδίες, το μάρκετινγκ έχει αποφασίσει να επικεντρωθεί στο τάργκετ γκρουπ των 16χρονων που δεν καταλαβαίνουν πόσο ξεπερασμένα γελοίο είναι να επαναλαμβάνεις μονότονα "Σκουπίδια...Σκουπίδια....Μοναξιά....Τέχνη" κλπ Γουάου! Πολύ αβαν-γκαρντ φάση Sunny Μπαλτζή! Δεν ξανάγινε! Για να παραφράσω Oasis, "She's gonna start a revolution from her hairdresser". Verdict: 0/10

    By Anonymous Anonymous, At May 25, 2005 2:33 PM  

  • Anonymous σε λάθος poat απαντάς για τη Μπαλτζή αλλά έστω κι εδώ δεκτή η συμμετοχή σου. Μακάρι να μου 'χε δώσει το δικαίωμα η Μπαλτζή να διαφωνήσω μαζί σου με επιχειρήματα. Δε μου το δωσε όμως γιαυτό και κάνω τουμπεκί. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι το όλο στυλακι ίσως να μην είναι τόσο δήθεν. Άμα ήθελε να πουλήσει μούρη για να γίνει γνωστή θα μπορούσε να βγει προς τα έξω και να φωνάξει "ακούτε ρε το παλιό μου παλτο. Τι γαμάτους στίχους έγραψα η πουτάνα πάλι" ή έστω κάτι τέτοιο, πράγμα που δεν άκουσα εγώ προσωπικά από το στόμα της ποτέ. Όπως και να΄χει η Μπαλτζή έχει απογοητεύσει αρκετό κόσμο. Όποια άποψη και να ακούσω για το πρόσωπό της δε μου κάνει εντύπωση. Εγώ προσωπικά της έχω δώσει μια τελευταία ευκαιρεία.

    By Blogger Zpi, At May 25, 2005 5:30 PM  

  • What a great site » » »

    By Anonymous Anonymous, At February 15, 2007 8:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home