Zpiderland

Thursday, March 30, 2006

7ο Φεστιβαλ Γαλλοφωνου Κινηματογραφου

30 Μαρτίου - 8 Απριλίου στην Αθήνα
6 Απριλίου - 13 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη


Οποιος καλός Αθηναίος παρευρεθεί στο Φεστιβάλ ας κάνει τον κόπο να μας πει αν αξίζει.

ΥΓ #1: Για να δείτε το πρόγραμμα κλικάρετε τα χείλη
ΥΓ#2: Γιατί μου φαίνεται ότι υπάρχει λάθος στις ημερομηνίες; 10 μέρες στην Αθήνα και 8 στη Θεσσαλονίκη; 8 τελειώνει στην Αθήνα αλλά θα έχει ήδη ξεκινήσει στη Θεσσαλονίκη; Τώρα που το ξαναβλέπω το site στην επόμενη σελίδα λέει 30/3-9/4. Περίεργα πράγματα. Οπως και να 'χει όποιος ξέρει περισσότερα ας μας πει κι εμάς

Wednesday, March 29, 2006

Buena Vista


3:30 το βράδυ στο MEGA.
Μη τύχει και ακούσουν κουβανέζικη μουσική και τα μικρά παιδιά...

Tuesday, March 28, 2006

Μεταγγιση Μολυσμενου Αιματος

Αν και θεωρώ κουραστικό να αυτοαναφέρεται κανείς στα κείμενά του, θυμάμαι πως πριν από 4 μήνες σε ένα μικρό παραλήρημα που είχα μετά από ψυχοφθόρα γραφειοκρατική εμπειρία - λόγω χρόνιας πάθησης [Μεσογειακή Αναιμία] - προσπαθώντας να βγάλω πιστοποιητικό υγείας που χρειαζόμουν για την εργασία μου, εκτός των άλλων είχα κάνει μια αναφορά που σχετίζεται με τη σημερινή επικαιρότητα.

"...τι κι αν τα νοσοκομεία δε δίνουν 20 κωλοεκατομμύρια (ή όσο χρειάζεται i don't fuckin' care) για να πάρουν συστήματα 'πλυσίματος' του αίματος, ώστε οι μεταγγιζόμενοι να παίρνουν αίμα καλύτερης ποιότητας..."

και που θέλω να καταλήξω...

Είναι κοινό μυστικό μεταξύ των αρμοδιων ότι στα περισσότερα ελληνικά νοσοκομεία ο εξοπλισμός είναι ανεπαρκής. Οταν έγραφα για συστήματα "πλυσίματος" δε μπορούσα να φανταστώ ότι ήταν δυνατό να ελέγχονται φιάλες αίματος χωρίς να μπορεί να διαπιστωθεί αν ο αιμοδότης είναι φορέας του HIV. Φανταζόμουν ότι μπόρει μια φορά στα 10 χρόνια να ξεφύγει κάποια φιάλη από αμέλεια αλλά δε μπορούσα να διανοηθώ ότι μπορεί να ξεφύγει φιάλη αίματος μολυσμένη από τον ιο του HIV λόγω μη επαρκούς εξοπλισμού.

Ο ολόφρεσκος Υπουργός Υγείας κ. Αβραμόπουλος μας διαβεβαιώνει σε άρθρο του in.gr πως "η χώρα μας είναι ασφαλής και θωρακισμένη" προσπαθώντας να καησυχάσει τον κόσμο με διάφορα αρλουμπολογήματα. Την Παρασκευή που θα πάω κ. Αβραμόπουλε να μεταγγιστώ στο Ιπποκράτειο δε νομίζω να συναντήσω την δική σας 16χρονη κόρη στο διπλανό κρεβάτι. Κάποια στιγμή θα πρέπει να τελειώσει ο τουρισμός...
Για να μην πάρει λάθος τροχιά το παρόν κείμενο το γεγονός ότι σήμερα είναι υπουργός Υγείας ο κ. Αβραμόπουλος είναι καθαρά συγκυριακό και θα ήταν αφελές εκμέρους μου να του φορτώσω τη ρετσινιά. Ο Αβραμόπουλος είναι τόσο νέος στο χώρο που φαντάζομαι ότι δε θα γνώριζε καν πως υπάρχουν τέτοιου είδους προβλήματα. Το πρόβλημά αφορά όλους αυτούς που είχαν την ευκαιρία τόσα χρόνια τώρα να βάλουν σε τάξη την ακαταστασία που συναντάμε στα ελληνικά νοσοκομεία και κάνανε την πάπια, είτε αυτοί είναι υπουργοί είτε αυτοί είναι διευθυντές νοσοκομείων ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Να δούμε σήμερα ποιος θα ζητήσει συγνώμη από την 16χρονη κοπέλα


ΥΓ: Εχω μια απορία την οποία θα προσπαθήσω να λύσω ρωτώντας τους γιατρούς του Ιπποκρατίου όταν τους συναντήσω την Παρασκευή. Οι πάσχοντες Μεσογειακής Αναιμίας πριν από κάθε μετάγγιση (περίπου κάθε 15 μέρες) δίνουν 5-10 ml αίματος προκειμένου να μετρηθεί η αιμοσφαιρίνη τους. Το αίμα αυτό δεν εξετάζεται ή μήπως υπήρξε ξανά το ίδιο πρόβλημα ανίχνευσης που παρατηρήθηκε στην περίπτωση του δότη; Μου φαίνεται παράξενο ότι πέρασαν τόσοι μήνες μέχρι να διαπιστωθεί ότι είχε μεταδοθεί στην κοπέλα ο ιος.
Για να μην υπάρξει παρεξήγηση θα ήθελα να πω ότι τόσοι οι γιατροί που με παρακολουθούν στη μονάδα της Μεσογειακής Αναιμίας του Ιπποκρατείου όσο και οι νοσοκόμες είναι πολύ φιλικοί και συζητήσιμοι άνθρωποι. Σε αυτούς οφείλω ένα ευχαριστώ.

Ρεμπετικο

Αν βαρεθείτε σήμερα [Τρίτη] το βράδυ την αβάσταχτη ποιότητα του σύγχρονου ελληνικού τραγουδιού, αλλάξτε για λίγο το κανάλι μετά τις 00:30 και αφήστε για λίγο την ΕΡΤ1 να σας θυμίσει πως ήταν το ελληνικό τραγούδι μια φορά κι έναν καιρό. Ξαρχάκος σε όλο του το μεγαλείο. Ιδιαίτερα κατατοπιστικό σε ότι αφορά στην ταινία το άρθρο του Σωτηρόπουλου στο Cine.gr

Monday, March 27, 2006

Ληστες - Φυσικου Αεριου

Κι εκεί που λέγαμε ότι ησυχάσαμε με το φυσικό αέριο να σου ξαφνικά ένας λογαριασμός 780 ευρώ. Μέχρι ΄τωρα δεν είχαμε πληρώσει πάνω από 130. Στο λογαριασμό υπήρχε η σημείωση 'έναντι'. Μετά από τηλεφώνημα διαμαρτυρίας ο υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι όλοι οι λογαριασμοί που είχαμε πληρώσει τον τελευταίο χρόνο ήταν υπολογισμένοι κατ'εκτίμηση!

-Μα καλά είναι δυνατό να μας ζητάτε να πληρώσουμε σε σημερινές τιμές το αέριο που καταναλώσαμε πέρσι, επειδή δε θέλετε να βάλετε έναν υπάλληλο να ελέγχει τον μετρητή (ρολόι);
-Αν θέλετε μπορείτε να το ελέγχετε εσείς και να μας ενημερώνετε κάθε μήνα [!]

Εξαιρετική υπηρεσία. Και τα χρήματα για τους extra υπαλλήλους να γλιτώνουμε και την κατανάλωση να χρεώνουμε σε νέες τιμές, οι οποίες φύσικα και είναι πάντοτε ελαφρώς ανεβασμένες.
Ελλάδα του 21ου αιώνα

Συγχαρητήργια

Saturday, March 25, 2006

21GRAMS

Από τη ΝΕΤ τα περιμέναμε στο ΒΗΜΑ τα βρήκαμε...

Schooligans 3/06

Επιστρέφει σήμερα με την Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία το Schooligans. Το καλύτερο ένθετο εφημερίδας που κυκλοφορεί κάθε 4 μήνες. Banksy, αφιέρωμα σε graffiti και συνέντευξη με Κωφίδη. Πολύ καλή η στήλη 'Ξεστραβώσου' όπου δίνονται απαντήσεις σε μαθητές σε θέματα που αφορούν στα δικαιώματά τους. Τέλος το Shoolwave fest '06 φαίνεται πως είναι στα σκαριά.
Καλή επιτυχία



Friday, March 24, 2006

Sunny's Jet Lag

Πέρασαν 10 μήνες από τότε που ασχολήθηκα τελευταία φορά στο μπλογκ με τη Sunny Μπαλτζή. Ηταν μετά τη συναυλία των Archive όταν η Μπαλτζή είχε αναλάβει μαζί με την παρέα της το supportάρισμα. Εκείνη την περίοδο όσα μέλη της Βόρειας Μπλογκερίας είχαν παρακολουθήσει το live ήθελαν να την πνίξουν. Να τη βάψουν μπλε και να την πετάξουν στο Θερμαϊκό.
Μετά από κανα δυό μήνες η Μπαλτζή supportάρισε στην Αθήνα τους White Stripes. Ε καλά και που είναι το περίεργο; Το περίεργο είναι ότι τη βραδιά άνοιξαν οι Sons & Daughters και η Μπαλτζή (φαντάζομαι μαζί με τους Santa Fila) εμφανίστηκαν στη συνέχεια για να ζεστάνουν το κοινό. Μετά από αυτό ξεκίνησαν οι αντιδράσεις και στα πηγαδάκια της Νότιας Μπλογκερίας.

Για να μην τα λέω πάλι από την αρχή μεταφέρω κάποια από τα γραφόμενά μου. Την άποψη που ακολουθεί την είχα εκφράσει 1-2 μέρες μετά το live των Archive.



'Ήθελα από καιρό να τη δω Live τη Μπαλτζή. Αν και τα τραγούδια της είναι ψιλοαπαράδεκτα (για να είμαστε ειλικρινείς) αυτή η τύπισα έχει κάτι το ιδιαίτερα ενδιαφέρον πάνω της. Δικαιολογημένα δυσανασχέτησε ο κόσμος, ο οποίος ευτυχώς έκανε υπομονή μέχρι να τελειώσει η Μπαλτζή το πρόγραμμά της, χωρίς να κάνει αισθητή τη δυσαρέσχειά του. Αυτό που εκτιμώ στις προσπάθειες της Μπαλτζή είναι ότι ο στίχος της ξεφεύγει από τα τετριμμένα. Εντάξει θα μου πείτε είναι ωραίο τώρα το "ποιός σκότωσε τη Μπάρμπυ"; Ε όχι απαραίτητα αλλά τουλάχιστον είναι κάτι το διαφορετικό. Δείχνει ανήσυχο πνεύμα. Προτιμώ να ακούω διαφοροποιημένες απαισιότητες, παρά μέτριες κλισαρισμένες αηδίες. Εξακολουθώ λοιπόν να πιστεύω ότι η κοπέλα αυτή έχει ταλέντο. Καταφέρνει να το κρύβει μέσα της βέβαια, αλλά θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα το βγάλει στην επιφάνεια.'


Λίγο πολύ στη συνέχεια είχα δηλώσει [ναι ναι σε τούτο δω τον ιερό δικτυακό τόπο] ημιαπογοητευμένος από την εξέλιξη της Μπαλτζή, αλλά θα της δώσω [ναι βρε Sunny μην απογοητεύεσαι - ξέρω κρέμεσαι από τα χείλη μου] άλλη μια ευκαιρία.
Αυτές τις μέρες κυκλοφορεί αν δεν έχει ήδη κυκλοφορήσει ο νέος δίσκος της Sunny Μπαλτζή με τίτλο Jet Lag [ζήλεψε τη δόξα των Bokomolech άραγε;]. Ο δίσκος φέρει και την υπογραφή της All Together Records [-ΕΜΙ] πίσω από την οποία κρύβεται (που λέει ο λόγος) ο Γιάννης Αγγελάκας. Οσοι ενδιαφέρεστε μπορείτε να βρείτε συνέντευξη της Μπαλτζή στο Avopolis (πιο συγκεκριμένα τη συνέντευξη πήρε ο Χάρης Συμβουλίδης).

Τον δίσκο δεν έχω ακούσει προς το παρόν, αλλά πλέον είναι θέμα χρόνου. Sunny ελπίζω να διαψεύσεις τις αμφιβολίες μας γιατί η αλήθεια είναι πως οι περισσότεροι είμαστε λίγο δαγκωμένοι...



Μια που θυμήθηκα το παλαιότερο ποστ πάρε και τούτο. Πρόκειται για ένα χαζο γκαλοπάκι που είχα στήσει προσπαθώντας να ανιχνεύσω την άποψη των μπλογκερς (και μη) σε ότι αφορά στη Sunny Μπαλτζή. Το δείγμα των 25 ατόμων (πραγματικά αστρονομικό νούμερο) αποτελεί εγγύηση για τη σημαντικότητα των στατιστικών που ακολουθούν [Αραγε το πίστεψε κανείς;]. Μη μπαίνω τώρα σε διαδικασία image capture όποιος έχει περιέργεια ας κλικάρει στο view και θα δει μόνος του τα στατιστικά. Πάντως φαίνεται πως η Μπαλτζή την πήρε την ψήφο εμπιστοσύνης του κοινού. Το ξέθαψα που το ξέθαψα το γκαλοπάκι από τις αράχνες, αν θέλετε ρίξτε και μια ψήφο πριν την κοπανήσετε










Η γνώμη σας για τη Sunny Μπαλτζή
Τρομερή - την πάω με 1000
Κάτι μου λέει - μια μέρα ίσως μας ξαφνιάσει ευχάριστα
Μπα άσε καλύτερα - τη ψιλοβαριέμαι
Την απεχθάνομαι - ωχ τι μου θύμησες τώρα
Sunny Μπαλτζή; - Τί είναι πάλι τούτο;




Free polls from Pollhost.com

Thursday, March 23, 2006

Approaching of the Hour

Αν και οπαδός του αγγλόφωνου ελληνικού ροκ και της ανεξάρτητης σκηνής γενικότερα, το ντοκυμαντέρ της Γκρατσιέλας Κανέλλου δεν πρόκοψα να το δω. Απ' ότι μαθαίνω όμως σύντομα θα έχω την ευκαιρία να το αγοράσω. Η είδηση που ακολουθεί είναι copιαρισμένη από το Avopolis.

'Το Approaching of the Hour, η ταινία-ντοκυμαντέρ της Γκρατσιέλας Κανέλλου για την ελληνική ανεξάρτητη σκηνή, πρόκειται να βρεθεί σύντομα στα ράφια των δισκοπωλείων, σε μια πολυτελή έκδοση που θα περιέχει μαζί και αποκλειστικά audio tracks (σε cd) από τους πρωταγωνιστές της - μερικά ηχογραφημένα για τις ανάγκες της κυκλοφορίας.'


Mudhoney Interview

Μετά από την παγκόζμια επιτυχία που είχε η συνέντευξη της Abby Gennet (Slunt), ο Γιάννης Σημαντήρας ξαναχτυπά σε Atrakto και ΠΑΟΙΔΓΙΑ συνεντευξιάζοντας τον Mark Arm των Mudhoney. Οσοι πιστοί προσέλθετε

Wednesday, March 22, 2006

In Short

-Τέλος τα Samples του Κομνηνού (εκπομπές Τρίτης στον Republic-πότε θα δημιουργηθεί site;). Ωραία θα ΄ταν να ξαναγίνει κάποτε η εκπομπή με ανανεωμένο ρεπερτόριο. Αλήθεια αυτός (;) ο Σοσό που παίζεται τελευταία στο σταθμό πως στο διάολο συλλαβίζεται;

-Εξαιρετική η εικόνα στο template του Black:White. 'Don't treat others the way you don't want to be treated'
Να δούμε πότε θα με πιάσει προκοπή να τους προσθέσω στα λινκς

-Αν μη τι άλλο συμπαθέστατα τα κομμάτια του Fruto 5, ο οποίος έχει (και καλά κάνει) διαφορετική αντίληψη σε ότι αφορά στα πνευματικά δικαιώματα. Η επερχόμενη εμφάνισή του διαδίδεται από ποστ σε ποστ και από στόμα σε στόμα. Αν βρίσκεσαι στην Αθήνα κανόνισε. Σάββατο 25/3 στο Cafeina Bar Ακαδημίας & Ζωοδόχου Πηγής. Free Cd. Free Entrance


{Βρε τι καλή διάθεση σήμερα, μια κακή κουβέντα δεν είπα ακόμα}

Menu Nos

Που να πιάσουν μπάζα τα 21 γραμμάρια του Inarritu μπροστά στα μπόλικα κιλά της Eurovision;
Film Postponed

Μωρα στη Φωτια Unplugged

Για όποιον ενδιαφέρεται το live θα πραγματοποιηθεί Πέμπτη βράδυ στο Yard Trip, ξέρεις τώρα δίπλα στο Βαβέλ λίγο πιο πάνω από τη Ραψωδία. Ε καλά αν δεν κατάλαβες ρώτα και θα σου πω.
Την ακριβή σύνθεση του συγκροτήματος δεν τη γνωρίζω. Οσο για την ώρα έναρξης υπολόγιζε λίγο μετά τις 10. Ναι δωρεάν θα είναι η είσοδος μην αρχίζεις πάλι τις ματζιριές, το ποτάκι σου θα πληρώσεις.
Εεε αρκετάααααα


Φωτό από το παοιδγιαστικό αρχείο του Νάσου Αβδαρμάνη


Κατά τα άλλα το συναυλιακό πρόγραμμα για τις υπόλοιπες μέρες του Μάρτη μάλλον περιορίζεται στις ανακοινώσεις της επόμενης εικόνας. Milcho Leviev πάντα εγγύηση για τους φίλους της Τζάζ, τα Κρίνα τα γνωρίζετε δε χρειάζονται συστάσεις, ενώ οι Fuzztones αναμένεται να δώσουν χαρά στους φίλους της Garage.




Αιντε και Opeth για τα μέταλλα...



Tuesday, March 21, 2006

Παγκοζμια Μερα

Ποίησης - Ρατσισμού - Δασοπονίας

Χωρίς να έχω ιδέα πως πραγματικά ξεκίνησε αυτή η ιστορία έχω μια εικόνα στο μυαλό μου.
Ητανε λέει κάποια μέρα που είχαν μαζευτεί λογιών λογιών πολιτικοί. Τώρα για ευρωβουλευτές μιλάμε για πρωθυπουργούς για μέλη του ΟΗΕ μήπως δεν ξέρω θα σας γελάσω. Ολοι αυτοί οι αρμόδιοι κάναν μια συζήτηση σε ότι αφορά σε θέματα κοινωνικής ευαισθησίας. Θέλοντας λοιπόν να βγάλουν καλό πρόσωπο προς τα έξω, αλλά και να βοηθήσουν έμπρακτα προσπαθώντας να δώσουν κάποια λύση στο πρόβλημά τους αποφάσισαν να ορίσουν μια μέρα ως ξεχωριστή Παγκόσμια Μέρα [Εστω χ Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανέγκες]. Ετσι κι έγινε.
Ηρθε λοιπόν η χ Δεκεμβρίου και όλοι ασχολήθηκαν με τα ΑΜΕΑ. Τα ΜΜΕ αφιέρωσαν ατελείωτες ώρες σε ντοκυμαντέρ, συνεντεύξεις και επικαιρότητα, η οποία ήταν γεμάτη από ανθρωπιστικές πράξεις πολιτικών και οργανισμών. Χρηματοδοτήθηκαν ιδρύματα, Γίναν γνωστά προβλήματα των ΑΜΕΑ, μη σας πω ότι μέχρι και η γραφειοκρατεία θα υποχώρησε σε ορισμένα θέματα.
Αφού λοιπόν διαπίστωσε η επιτροπή που είχε την ιδέα της Παγκόσμιας Μέρας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, ξανα συνεδρίασε μετά από λίγο καιρό και αποφάσισε να προχωρήσει σε sequel. Εστω ότι η νέα απόφαση είχε να κάνει με την 21η Μαρτίου η οποία θα ανακηρυσσοταν σε Παγκόσμια Μέρα κατά του Ρατσισμού. Ξανά μανά λοιπόν αφιερώματα, εκδηλώσεις, συνεντεύξεις και όλα καλά και ωραία.
Μετά από τις πρώτες επιτυχίες η Επιτροπή συνέχισε να ανακηρύσσει Παγκόσμιες Ημέρες. Με τον καιρό όμως η διαδικασία αυτή που είχε τόσο αγνούς σκοπούς ξέφτισε και οι Παγκόσμιες Ημέρες κατάντησαν να χρησιμοποιούνται ως άλλοθι για την Παγκόσμια Αδιαφορία. Αφιερώνουμε 15 λέπτα την 21η Μαρτίου για να κατακρίνουμε τον Ρατσισμό και την επόμενη μέρα (όχι ότι υπάρχει καμιά διαφορά και κατα τη διάρκεια της ίδιας μέρας δηλαδή) συνεχίζουμε να βρίζουμε τους Αλβανούς που χασομεράνε στα χωράφια ή στις οικοδομές ή σε οποιαδήποτε άλλη δουλειά απαξιούμε να κάνουμε εμείς οι υπερήφανοι Έλληνες.
Ο Θεσμός της Παγκοσμιοποίησης Ημερών μάλιστα έχει ευτελιστεί ακόμα περισσότερο, καθώς το 15λεπτό των ειδήσεων κατά το οποίο ασχολούμαστε με το θέμα της ημέρας πλέον πρέπει να μοιραστεί σε 2 ή και σε 3 θέματα. Για να προσέξουμε λοιπόν σήμερα πόσοι ώρα θα ασχοληθούμε με το Ρατσισμό, πόση με την Ποίηση και πόση με τη Δασοπονία; Πόσοι έγχρωμοι θα νιώσουν ότι κάτι βελτιώνεται στη ζωή τους πόσοι άνθρωποι θα νιώσουν τη ζεστασιά της ποίησης και πόσα δέντρα θα φυτευτούν πχ στον ριμαγμένο Αμαζόνιο;

Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά είναι σκέψεις που κάνω χωρίς να γνωρίζω πως ακριβώς έχει το θέμα. Κρατήστε λοιπόν την ιδέα και μην ασχοληθείτε με τις περιγραφές. Οποιος ξέρει περισσότερα ιστορικο-διαδικαστικά ας μας ενημερώσει κι εμάς τους αδαείς.

Καλή σας (Παγκόσμια) μέρα

Monday, March 20, 2006

Rain by High Lantern

Είχα πάθει πλάκα με το Feud at Saint East's 'οταν το πρωτοάκουσα πριν από 1.5 περίπου χρόνο στα 'Δγιαμάντγια'. Χρειάστηκε να περάσει τόσος καιρός για να με πιάσει προκοπή και να το αγοράσω. Πίστευα πως το συγκεκριμένο κομμάτι θα ήταν κράχτης για να πάρει ο κόσμος το cd. Διαψεύστηκα. Το debut album του Sketchie είναι υπέροχο. Μετά από την πρώτη ακρόαση θεώρησα υποχρέωσή μου να σταματήσω από ότι έκανα τη στιγμή εκείνη για να πράξω μια αναφορά στο όνομά του 20χρονου καλλιτέχνη [βλέπετε είναι γεννημένος το '86 ο μπαγάσας]. Αγοράστε το, αντιγράψτε το, βρείτε το με οποιονδήποτε τρόπο. Η electro έγινε πιο πλούσια μετά από το 'Rain by High Lantern' του Sketchie.

Delerium II

23:55 μόλις έχει τελειώσει το Live των Αναίρεσις. Μπράβο στα παιδιά καλή η προσπάθεια. Πειραματική κατάσταση με μπόλικες ατμόσφαιρες [Κοντραμπάσο, βιολί, τύμπανα, πλήκτρα και PC]. Εχοντας τελειώσει τη βιντεοσκόπηση μαζεύω τα τσιμπράκαλα και φεύγω γραμμή για Μύλο.
Ο Νάσος και η Φένια είναι στο Club και παρακολουθούν το live του Αγγελάκα. Μπουκάρω μέσα και προλαβαίνω ίσα ίσα τα δύο κομμάτια του encore. Βελιώτης, Σιώτας, Μπασλάμ και Χαρμπίλας έχουν δημιουργήσει ημι-εφιαλτική ατμόσφαιρα και ο Αγγελάκας ξεκινάει να ψελλίζει σαν κατάρα...

Everything i hate
Everything for you
Everything i do
Everything i do
.
.
.
Με το καλό να το πάρουμε

Απίστευτο σίγουρα θα ήταν από τις πιο ιδιαίτερες στιγμές της βραδιάς, η οποία έκλεισε με το 'Επισκέπτες' του τελευταίου δίσκου. Να την πω την αλήθεια μου ζήλεψα που το έχασα.

Ενα ποτό πρι το τέλος (καλά καλά δύο) στο αγαπημένο after στέκι Residents. Σιγά σιγά μαζεύονται απέναντί μας και οι εναλλακτικοί celebrities. Ο Νάσος με προκαλεί να κλείσω τη μουσική και να φωνάξω στον Αγγελάκα 'ΕΙΜΑΙ Ο ZPIDERMAN'. Δε τσίμπησα.

Υπέροχα τα ποτάκια με την παρέα του Νάσου και της Φένια εξαιρετικό και το πρόστιμο που χρεώθηκα από αλκοτέστ που έκανα επιστρέφοντας σπίτι.
-Φυσήξτε κύριε παρακαλώ
-Φφφφφ
-Πιο δυνατά και συνεχόμενα
-ΦΦΦΦΦΦΦφφφφ

0.7, 0.10, 0.13, 0.17
-Στα πόσα πιάνουμε πρόστιμο;
-Πάνω από 0.24 απλό πρόστιμο, από 0.40 και πάνω πρόστιμο και αφαίρεση διπλώματος για 3 μήνες.
-Μάλιστα 0.24 που μόλις ξεπεράσαμε ε;
0.26, 0.28, 0.30
[Γαμώτο τι ήθελα και δεν έστριψα στο προηγούμενο στενό;]
0.31, 0.33, 0.34
[Αυτός ο Νάσος φταίει με παρέσυρε ο παλιοχαρακτήρας]
0.35, 0.36, 0.37
[Ελεος σταμάτα επιτέλους]
0.38, 0.39
[Πλάκα κάνεις ΤΕΛΕΙΩΝΕ]
0.39 Τέλος
[Ουφ υπάρχει Θεός]

Sunday, March 19, 2006

Delerium

Κυριακή χαράματα και μια μέρα τύπου Human Traffic [without drugs] τελειώνει. Μόλις έχω γυρίσει σπίτι αλλά δεν ξεπλώνω ακόμη. Θέλω να πάρω μια ιδέα τι σόι τραγούδια κρύβονται στα 2 επτάιντσα βινύλια [Limited edition παρακαλώ - για να 'χω να καμαρώνω] που αγόρασα μετά τη συναυλία των Senser [playlist + μινι σχολιασμός εδώ].
-Πωπω ρε αδερφάκι μου τι χάλι μαύρι είναι αυτό που ακούω;
-Γκργμ ξεκόλλα στις 45 στροφές ο καλλιτέχνης θα αποδώσει καλύτερα
[Χαράματα μετά από κατανάλωση ικανοποιητικής ποσότητας αλκοολ είναι η ώρα που ενδείκνυται για εσωτερικούς διαλόγους].

Περισσότερο από τα δύο μου άρεσε το Charming Demons



- - -

Κυριακή πρωί: ο Φώτης Απέργης στο 7 [Η Τέχνη της Ζωής] της Ελευθεροτυπίας λέει μερικές αλήθειες για τα βραβεία Αρίων (διαφωνώ σε μερικά μόνο σημεία). Πώς είναι δυνατό να μη γίνει μπάχαλο με τις κατηγορίες στις οποίες διαγωνίζονται οι καλλιτέχνες από τη στιγμή που οι δισκογραφικές αυτόνομα αποφασίζουν σε ποια κατηγορία θα διαγωνιστεί το κάθε τους απόκτημα.

Μεσημεράκι φαϊ σε σπίτι με παρέα. Το μενού περιλαμβάνει τη σπελιαλιτέ του κολλητού. Μακαρονάδα Καραμπέτικη. Καταγραφή του ντοκουμέντου βήμα προς βήμα με κάμερα αλά Νηστικό Αρκούδι. Δαφωνία σε ότι έχει να κάνει με την ιστορία του Καμπαμαρού. Συμφωνούμε ότι η πρώτη του επαφή με μακαρονάδα ήταν όταν του αγόρασε ο Χαγιάτε ένα βράδυ που το σκασαν από το σπίτι. Εγώ θυμάμαι ότι ο Καμπαμαρού πρόλαβε να φάει κατασυγκινημένος μερικές μπουκιές πριν εμφανιστεί ο παππούς, ο οποίος και του πετάει τη μακαρονάδα. Ο Chef ισχυρίζεται πως ο Καμπαμαρού δεν πρόλαβε να φάει μπουκιά.
Τέλεια η Καραμπέτικη (με εξαίρεση το λουκάνικο που ήταν κάπως βαρύ). Ακολουθεί ένα διωράκι ύπνου διότι όπως έλεγε και ο Δόγκανος με 13 ώρες δε βγαίνει... Ξύπνημα στις 7 παρά από τη Sister.
-Ακου το 1 και το 6 από Placebo.
Ελα ρε sis που την ανακάλυψες αυτή τη μπάντα; Καλά που έχουμε κι εσένα. Βρε καλά λένε όλα στην Αθήνα τα ανακαλύπτεις εδώ Θεσσαλονίκη δεν παίζει τίποτε. Τον Republic τι τον έχουμε; Τζάμπα διαφημίζει ο Κομνηνός τις πρώτες μεταδόσεις που έγιναν στο σταθμό; Μεταξύ μας τέτοιου είδους σποτάκια φαντάζομαι ότι έχουν αντίκρισμα στον κόσμο αλλά δε μου πολυαρέσουν. Το ακροατήριο έχει καλά αντανακλαστικά και αντιλαμβάνεται πως έχουν τα πράγματα. Δεν έχει ανάγκη ούτε από σποτάκια με ανακοίνωση πρώτων μεταδόσεων ούτε από σποτάκια με μετρήσεις που αποδεικνύουν ποιος σταθμός είναι πρώτος σε σφυγμομετρήσεις κτλ [αυτό το τελευταίο δεν είναι σπόντα για τον Republic].

Την Παρασκευή προβλήθηκε στη Νετ 02:00 το Loss of Sexual Innocence του Mike Figgis. Αργό βαρύ και ασήκωτο θα μου πεις αν το 'χεις δει, αλλά είναι δυνατη ταινία. Τιγκα στην αλληγορία. Βαθμολογία κοινού στο Imdb 5.1/10. Γεια σας ρε αμερικανάκια με τη βαριά κουλτούρα. Σε 1' αρχίζει το Vertigo στο ΕΤ1. All time classic από Χίτσκοκ. Ότι πρέπει για ζέσταμα πριν μεταφερθώ στο Art House. Η ταινία της βδομάδας όμως είναι προγραμματισμένη για την Τρίτη 22:00 στη ΝΕΤ.
Το σώμα ενός ανθρώπου γίνεται ελαφρύτερο κατά 21 γραμμάρια μετά το θάνατο. Είναι η ψυχή που φεύγει...
Αν δεν έχεις δει ακόμα τα '21 γραμμάρια' να η καλύτερη ευκαιρία. Αν το δεις και σου αρέσει δοκίμασε και το 'Amores Perros' ['Χαμένες Αγάπες'] που είναι η προηγούμενη ταινία του Inarritu.


Τέλος αν βρισκόσουν στη συναυλία των Senser με φωτογραφική κάνε τον κόπο και στείλε μου καμιά φωτογραφία για το αρχείο. Ελα μη ντρέπεσαι επικοινωνία είναι δεν κάνει κακό

Friday, March 17, 2006

Μυλος-Zenit-Art House

Αιντε ήρθε πάλι το Σουκου.

Μπόλικες οι επιλογές. Active Memeber σήμερα στο Μύλο (Αποθήκη), Senser αύριο (ξανα-μανά Μύλος και Αποθήκη) - προσωπικά θα κάνω ένα πέρασμα και από Zenit που παίζει το φιλαράκι μου ο Toc Sic, αλλά περισσότερο ψήνομαι να δω πως θα είναι το χαπενινγκ την Κυριακή στο Art House.DJ set με live από τους Αναίρεσις. Trip Hop, Drum&Bass με συνοδεία από ηλεκτρικό κοντραμπάσο, βιολί, percussion και ποιος ξέρει τι άλλο.
Και κάπου εδώ σταματάω διότι έχω ήδη αρχίσει να νιώθω σα ξεπεσμένη στήλη σε Life style περιοδικό.
Enjoy

ΥΓ: Πολύ ωραίο ακούγεται και το event στο Boutique Σάββατο βράδυ με τον μπασίστα των New Order [-Joy Division] Peter Hook. Δυστυχώς στην περιγραφή που διαβάζω στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ γράφει 'By Invitation Only'.

Thursday, March 16, 2006

Βραβεια Αριων και ιδρωμενες μασχαλες

Εχουν περάσει πλέον 7 χρόνια από τότε που μπήκα αργοπορημένος στο αμφιθέατρο προκειμένου να παρακολουθήσω το μάθημα της Λογιστικής. Εριξα μια ματιά στα γρήγορα ψάχνοντας για μια κενή θέση δίπλα στα σκαλιά. Η πρώτη κανή θέση που εντόπισα ήταν δίπλα στη Τσιλέρ (ψευδώνυμο που τις βγάλανε κάτι βρωμόπαιδα - μην κοιτάτε εμένα είμαι αθώος). Ψιλοσνομπαρία - ζήτημα να είχαμε πει 2-3 καλημέρες. Κάθησα δίπλα της χαιρετηθήκαμε, άνοιξα το ντοσιέ μου και ξεκίνησα να γράφω. Στην εσωτερική θήκη είχα στριμωγμένο το καινούριο για εκείνη την εποχή cd από Τρύπες, το 'Κεφάλι γεμάτο χρυσάφι'. Η Τσιλέρ το πρόσεξε και έκανε ένα πραγματικά αλησμόνητο σχόλιο:

Αυτοί οι Τρύπες βγάζουν τόσα λεφτά από τους δίσκους που πουλάνε και όμως συνέχεια φοράνε τα ίδια ρούχα!

- - - - -

Μετά από 20 (τσε βάλε) χρόνια προσπάθειας, οι κόποι του Αγγελάκα επιτέλους ανταμείβονται. Επιτέλους το όνειρό του γίνεται πραγματικότητα. Μιλάω βεβαίως βεβαίως για την καταξίωση του Γιάννη Αγγελάκα, ο οποίος συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των υποψηφίων στα βραβεία Αρίων. Ο Αγγελάκας διεκδικεί μάλιστα βραβείο σε 3 διαφορετικές κατηγορίες [Εναλλακτικό Τραγούδι, Εναλλακτικό Δίσκο, Εναλλακτικός Τραγουδιστής]. Θα μπορούσαμε μάλιστα να μιλήσουμε για σίγουρο θρίαμβο αν δεν είχε να αντιμετωπίσει ο καημένος ο Γιαννάκης τον ογκόλιθο της εναλλακτικής μουσικής Φίλιππο Πλιάτσικα. Πως να βάλει ο Γιαννάκης με τον Φίλιππο, ούτε στο Megalicious δεν έχει εμφανιστεί...
Φαντάζομαι από τώρα τη Τσιλέρ να παρακολουθεί τα βραβεία και να ξαφνιάζεται διαπιστώνοντας πως αυτός ο βρωμίλος ο Αγγελάκας δεν παρευρίσκεται στην εκδήλωση ωστε να παραλάβει το βραβείο του.
-Να δεις που αυτός ο Αγγελάκας δε θα είχε να φορέσει καθαρό πουκάμισο και δεν πήγε στα βραβεία...

Και για όποιον κύριο του Mega εκπλαγεί από την επικείμενη απουσία του Αγγελάκα. Καλοί μου κύριοι αυτή η καταραμένη συνήθεια να βάζουμε ετικές σε κάθε τραγούδι και συγκρότημα λες και θέλουμε να τα κατηγοριοποιήσουμε για να τα πετάξουμε σε ράφια πολυκαταστήματα είναι ούτως ή άλλως ανόητη. Στα βραβεία σας ειδικότερα η ανοησία αυτή έχει χτυπήσει κόκικνο. Παρ'όλα αυτά ο όρος 'εναλλακτικό' μου αρέσει. Τον χρησιμοποιώ αρκετές φορές και εγώ. Αν έπρεπε να δώσω ερμηνεία για αυτόν τον όρο θα ήταν κάπως έτσι:

Εναλλακτικός: Ο καλλιτέχνης που πηγαίνει κόντρα στις mainstream διαθέσεις. Ο καλλιτέχνης που δε θα έδινε ποτέ το παρών σε μια κοροϊδίστικη ψευτοπολιτισμική παράσταση σαν τα βραβεία Αρίων.

Μη μου εκπλαγείτε λοιπόν...



Σημερα εχω τις μαυρες μου

Βαριέμαι να μπω στο τριπάκι να εξηγώ αν μου αρέσει ή όχι το Soul γιαυτό και δε θα το πράξω για την ώρα. Οπως και να 'χει πάντως η ατάκα του Γιώργου Μπάκα μου έφτιαξε το βράδυ:

"Προχθές πήγα με τρεις Γιαπωνεζούλες, χθες με δύο Σουηδέζες. Σήμερα έχω τις μαύρες μου"

Wednesday, March 15, 2006

Doc Fest Reviews

Ο Φίλατος εξωτερικός ανταποκριτής Nasos έκανε τον κόπο να μοιραστεί μαζί μας τις εντυπώσεις του. Οι περισσότερες από τις ταινίες προβάλλονται δύο φορές (το φεστιβάλ τελειώνει την Κυριακή) οπότε κρατάτε σημειώσεις.


Πολύ καλό και το ‘China blue’, όπως επίσης και η συζήτηση που έγινε μετά με τον σκηνοθέτη. Ενδιαφέρον έχει ότι για να γυρίσει το ντοκιμαντέρ γύρισε πρώτα ένα 5λεπτο φιλμ διαφημιστικού χαρακτήρα, (στο οποίο έδειχνε όλες τις συνθήκες ρόδινες) το έδειξε στον εργοσταρχιάρχη και πήρε το ελεύθερο να κινηματογραφήσει ότι ήθελε (οπότε δεν το γύρισε με κρυφή κάμερα όπως είπα). Οι δύσκολες όμως συνθήκες γυρίσματος ήταν έξω από το εργοστάσιο, διότι η αστυνομία τους έκανε κατάσχεση πολλές φορές το υλικό που γυρίζαν γιατί οι εργασιακές συνθήκες στην Κίνα ανήκουν στα ‘κρατικό απόρρητα’. Πως να μην ανήκαν δηλαδή στα υψηλά μυστικά της χώρας; Βλέποντας τα δύο αυτά ντοκιμαντέρ καταλαβαίνεις πολύ καλά το γιατί.
Τις τελευταίες δύο μέρες είχε αρκετά ενδιαφέροντα ντοκιμαντέρ.
‘Τα χαμένα παιδιά του Tranquility bay’ αφορούσε ένα κέντρο αναμόρφωσης νέων στην Αμερική, (στο οποίο οι ίδιοι οι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους πληρώνοντας μάλιστα ένα σημαντικό αντίτιμο), το οποίο ενώ στις διαφημίσεις προβάλλοταν σαν ένα είδος κατασκήνωσης υψηλών προδιαγραφών, αποδεικνύεται ότι στην πραγματικότητα λειτουργεί σαν ένα στρατόπεδο μιλιταριστικών αρχών, με την κακοποίηση προς παραδειγματισμό να βρίσκεται σε καθημερινή βάση.
Επαναπροβάλλεται στην αιθουσα Παύλος Ζάννας (καλύτερα δεν είναι να μην τις γράφουμε με λατινικούς χαρακτήρες όταν αυτό δεν χρειάζεται;) το Σάββατο στις 22:00
.........................................
Το ‘Μέταλ: το ταξίδι του heavy metal’ ήταν αρκετά ευχάριστη ταινία, με χιούμορ, γρήγορο μοντάζ, σκηνοθετημένη από έναν άνθρωπο που και ο ίδιος αγαπά αυτό το είδος μουσικής. Συνεντεύξεις από πολλούς μουσικούς συγκροτημάτων όπως Bruce Dickinson, Dio, Alice Cooper, Tony Iommi, Tom Morello (τι, δεν θα τον έγραφα;...). και άλλους πολλούς. Aυτός όμως που κέρδισε το μεγάλο χειροκρότημα και κραυγές επιδοκιμασίας του κοινού στην αίθουσα προτού προλάβει να πει καν κάτι, ήταν ο Lemmy των ‘Motorhead’...
........................................
Πολύ ευχάριστο επίσης ήταν και το ελληνικό ‘Who’s on first’ με θέμα τις προετοιμασίες της ελληνικής ομάδας μπειζμπόλ (ποιος;...) για του ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας. Κάτι σαν το ελληνικό ‘Cool running’!... Αυτό με τους Τζαμαϊκανούς που κατεβήκαν στην χειμερινή ολυμπιάδα.... Καταστάσεις εντελώς τραγελαφικές. Χαρακτηριστικές σκηνές: Οι δύο 50ρηδες ελληνοαμερικάνοι με τις τυπικές ‘ελληνικές κοιλιές’ τους να κάνουν απεγνωσμένες προσπάθειες –ως και τον πρέσβη φτάσανε!- για να μπουν στην ομάδα ή όταν ο Χριστόδουλος δέχεται την ομάδα στην Αρχιεπισκοπή και κάνει ερωτήσεις του τύπου ‘Γιατί το μπαστούνι δεν έιναι πλακουτσωτό;...’Επαναπροβάλλεται στο Ολύμπιον την Παρασκευή στις 15:30
.........................................
Καλό επίσης ήταν και το ‘Μετά την αθωότητα’ με θέμα κατάδικους που μετά από χρόνια φυλακής αποδεικνύεται με τη μέθοδο εξέτασης του DNA, ότι είναι αθώοι και αποφυλακίζονται. Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί τη νέα τους ζωή και καταγράφει τα συναισθήματά τους.Επαναπροβάλλεται στην αιθουσα Κασσαβέτης το Σάββατο στις 23:00
..............................................
To θέμα του ‘Break Away’ αφορά θύματα ναρκών, τα οποία κυρίως είναι παιδιά. και την ζωή τους μετά από τους τραυματισμούς τους που τις περισσότερες φορές είναι ακρωτηριασμοί. Καλό, αλλά μικρό και σε διάρκεια αλλά και σε εμβάθυνση
.............................................
Το ‘Pavlov’s Dogs’ καταγράφει την ζωή ενός επιχειρηματία στη Μόσχα ο οποίος αναλαμβάνει την διοργάνωση πάρτυ, γιορτών, στοιχήματων σε αγώνες δρόμου...κατσαρίδων, αλλά και την προσφορά ‘εμπειριών’ σε πλούσιους Ρώσους οι οποίοι έχουν βαρεθεί τα πάντα και είναι έτοιμοι να κάνουν ακόμη και τους ζητιάνους στο μετρό. Μέτριο αποτέλεσμα, αρκετά κουραστικό που ακόμη και τα 70 λεπτα που κρατούσε το έκανε να φαίνεται υπερβολικά μεγάλο σε διάρκεια.Επαναπροβάλλεται (μαζί με το ‘Break Away’) στην αιθουσα Παύλος Ζάννας αύριο Τετάρτη στις 12:00
...........................................
Βαθιά συγκινητικό, σε βαθμό να φέρνει δάκρυα στα μάτια, το ’39 pounds of love’. Αφηγείται την ιστορία του Άμι ενός 34χρονου που πάσχει από μυική ατροφία ο οποίος εκτός από το πρόσωπο του το μόνο που μπορεί να κουνήσει είναι μόνο ένα δάχτυλο του. Παρά τις κινητικές του δυσκολίες παίρνει την απόφαση να ξεκινήσει ένα ταξίδι για να διασχίσει τις Η.Π.Α. προκειμένου να βρει το γιατρό που τα πρώτα χρόνια της ζωής του έκανε την πρόγνωση ότι δεν έχει πιθανότητες να ζήσει πάνω από τα 6 του χρόνια. Δείγμα ψυχικής δύναμης. Στο τέλος ο σκηνοθέτης της ταινίας έδωσε στο κοινό ένα χαρτί να γράψει (όποιος ήθελε) την ηλεκτρονική του διευθύνση για να τις δώσει στον ίδιο τον Άμι. Θα χαρώ πολύ λοιπόν αν θα δω μήνυμά του στα mail μου!Αυτά λοιπόν προς το παρόν! Αν κάπΧοιος έχει καταφέρει να διαβάσει εώς εδώ και ενδιαφέρεται για μερικά ακόμη ντοκιμαντέρ των πρώτων ημερών, έγραψα για αυτά στον Oneiro. Έτσι όμως πάει... Μια εκεί, μια εδώ και φυσικά... πολλές στο blog της ΠΑ.ΟΙ.ΔΓΙΑ.!
Nasos

Monday, March 13, 2006

A Decent Factory

'The one and only social responsibility of business is to make profits'
-Milton Friedman, Nobel Prize in Economics

Η καλύτερη από τις τρεις ταινίες που είδα μέχρι τώρα στο φεστιβάλ.

Δύο γυναίκες σύμβουλοι ηθικής της Nokia επισκέπτονται το εργοστάσιο που προμηθεύει την εταιρία με τον απαραίτητο εξοπλισμό, το οποίο εδρεύει στην Κίνα. Σκοπός τους να επισημάνουν τις ατασθαλίες προκειμένου να σιγουρευτεί η εταιρία ότι τα δικαιώματα των εργατών δεν παραβιάζονται εξασφαλίζοντας έτσι εκτός των άλλων και ένα καλό πρόσωπο για τη Nokia απέναντι στους πελάτες της. Πόσες παραβιάσεις διαπιστώθηκαν και ποαν ήταν η αντίδραση των συμβούλων ηθικής καθώς και των υφιστάμενων της Nokia καλύτερα να το διαπιστώσετε μόνοι σας βλέποντας την ταινία.
Η παγκοσμιοποίηση εις όφελος του καπιταλισμού. Εξαιρετική δουλειά από τον σκηνοθέτη Thomas Balmes, ο οποίος αν και καταγράφει τα γεγονότα αυτούσια χωρίς να παρεμβαίνει, καταφέρνει με πολύ διακριτικό τρόπο (με την εισαγωγή και τον επίλογο της ταινίας) να αφήσει το στίγμα του.
Η ταινία προβλήθηκε Κυριακή 21:00 στην αίθουσα John Cassavetes. Για όσους ενδιαφέρονται θα υπάρξει και 2η προβολή στην αίθουσα Pavlos Zannas το Σάββατο 18/3 στις 19:30.

- - -

'In an increasingly globalized economy, more corporations are 'outsourcing' their production to countries with cheaper labor costs and less legal protection of workers' rights. Some corporate managers, whether out of sincere moral concern or because they must respond to the considerations of investors and shareholders, are attempting to balance profit-making with social morality...'

PS: Thx for the permission Gary

Thursday, March 09, 2006

8th Documentary Festival

Ξεκινάει αύριο στη Θεσσαλονίκη το 8ο Φεστιβάλ Ντοκυμαντέρ. Η πρώτη προβολή θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα John Cassavetes στην αποθήκη 1 στο λιμάνι, ενώ η τελετή έναρξης θα ξεκινήσει στις 20:30 στο Ολύμπιον. Το φεστιβάλ θα κρατήσει συνολικά 10 ημέρες (10-19 Μαρτίου), ενώ οι χώροι στους οποίους θα γίνονται οι προβολές είναι 4 (6 αίθουσες).
Για περισσότρες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά σε σχετικό Post του Jobo ή στο επίσημο site του Φεστιβάλ Κινηματογράφου.

Απο στομα σε στομα

Λέγεται [μη σας πάρω και στο λαιμό μου] ότι σήμερα το βράδυ στο Zenit το djset θα συνοδεύεται από τα σαξοφωνίσματα του Στέφανου Λαζαρινού [μέλος των επισκεπτών - βλ. τελευταίο cd Αγγελάκα].
Sounds good?

Update:

Εκτός από τον Λαζαρινό και το dj set του DJ Leoni συμμετείχε και ο Billy Buch στα κρουστά, ο οποίος και τράβηξε όλο το κουπί. Ακούραστο το παλικάρι μπράβο. Ωραίο το πρόγραμμα του Leoni και η συνοδεία του σαξοφωνου (με τον Λαζαρινό να κάνει βόλτες στο μαγαζί) ταξιδιάρικη.
Οκ σίγουρα δε μιλάμε για το συγκλονιστικότερο event όλων των εποχών, αλλά τέτοιου είδους πειραματισμούς τους έχουμε ανάγκη. Μπράβο στα παιδιά που ψάχνονται, μπράβο και για το Zenit που είναι ανοιχτό σε τέτοιες εκδηλώσεις.

Wednesday, March 08, 2006

Δύσκολοι καιροί για cowboys

Η ομιλία του Ανγκ Λι περικόπηκε από την κρατική τηλεόραση της Κίνας λόγω αναφοράς του Λι στη Ταϊβάν, αλλά δεν είναι μόνο αυτό που κάνει αίσθηση. Η νέα βραβευμένη με Οσκαρ ταινία του 'Το Μυστικό του Brokeback Mountain' δεν πρόκειται να προβληθεί στους κινηματογράφους της Κίνας. Η ταινία κόπηκε από την κινεζική λιγοκρισία λόγω των ομοφυλοφιλικών σχέσεων των 2 cowboys. Στην Κίνα η ομοφυλοφιλία θεωρείτο μέχρι πρόσφατα διανοητική διαταραχή, αλλά ακόμα και σήμερα αποτελεί ένα εξαιρετικά ευαίσθητο θέμα, το οποίο δεν συζητείται ιδιαίτερα.

Πηγή: www.in.gr
Το σχετικό άρθρο εδώ

Υποπτος για... ατελείωτο glam

Προς κάθε υπεύθυνο διαφημίσεων του Music Republic.

Η τελευταία ατάκα στη διαφήμιση του Jack Rabbit είναι η πιο κλισαρισμένη αηδία που έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια [Jack Rabbit ύποπτος γιααα... ατελείωτο fun]

Λίγη φρεσκάδα επιτέλους. Νισάφι με την trendy αισθητική

Tuesday, March 07, 2006

Error

15:44 Ανοίγω το φάκελο Sofa Surfers με τα mp3 Που καβάτζωσα από τον Nio, αλλά τελικά το winamp παίζει Callas

15:45 Μαθαίνω ότι πρέπει να πάω σε μια ημερίδα στις Βρυξέλλες. Πότε; 23 Απριλίου ανήμερα Πάσχα.

15:46 Αποφασίζω επιτέλους να σηκώσω το πατζούρι. Χιονίζει!

Όποιος πείραξε τον αλγόριθμο παρακαλώ να επανορθώσει.

Just that

Saturday, March 04, 2006

24 Hour - American History X

Μόλις τελείωσε το 24 Hour Party People. Μιας που γύρισα νωρίς σπίτι, δε μπορούσα παρά να υποκύψω στον πειρασμό για 5-6η (ποιός μετράει) φορά. Είπα να το γράψω στο βίντεο, αλλά δε θα είχε νόημα. Ούτως ή άλλως την κασέτα θα τη φάνε οι αράχνες. Θα μείνει για πάντα στα αζήτητα κι εγώ θα ξαναδώ την ταινία όταν προβληθεί για άλλη μια φορά στην τηλεόραση διότι δε θα μπορώ να την αγνοήσω [Αν θυμάμαι καλά το έχει και ο lefty αυτό το χούι].
Το αρχείο λοιπόν θα περιμένει την παρούσα ταινία μέχρι να αξιωθεί κάποια από τις βιντεοκλαμπτζίδικες εφημερίδες μας να προσφέρει το 24 Hour δωρεάν (περίπου). Θα κάνω όμως μια προσθήκη την Κυριακή αγοράζοντας το 'American History X' (Μαθήματα Αμερικάνικης Ιστορίας), το οποίο και συνοδεύεται από την εφημερίδα 'Το Βήμα'. Εντουαρντ Νόρτον είναι αυτός και μάλιστα στα καλύτερά του - πριν εμπορευματοποιηθεί πλήρως παίζοντας σε ημιπιασάρικες ταινίες τύπου Score - τα αξίζει 2-3 ευρώ.


Friday, March 03, 2006

24 Hour Party People

Από τους Sex Pistols και τους Warsaw (πριν μετονομαστούν σε Joy Division) ως τους Happy Mondays και τους New Order και από το Punk μέχρι το Rave.

"Σήμερα πέθανε ο Ian Curtis. Ο δημιουργός του Love Will Tear Us Apart" φώναζε ο ντελάλης στους δρόμους του Manchester, έπειτα από προτροπή του Tony Wilson, ρόλο που ενσαρκώνει ο εξαιρετικός Steven Coogan.

Ταινία με ελαφρώς ντοκουμενταρίστικη υφή, αφιερωμένη εξ'ολοκλήρου στη μουσική σκηνή των 80's. Όποιος δεν την έχει δει θα έχει σήμερα το βράδυ άλλη μια ευκαιρία.
24 Hour Party People [ΕΤ1 00:00]


ΥΓ: η ελληνική μετάφραση '24 ώρες γεμάτες Ροκ' κρίνεται ως ημι-γελοία

O Tempora...

Τις προάλλες μάθαμε ότι η υποκλοπή λεγεται αλλιώς συνακρόαση
Σήμερα μαθαίνουμε ότι η λογοκρισία λέγεται λύση συμβολαίου
Από βδομάδα έχει ο Θεός.

- - -

Μακρυγόρησε ο Κανάκης στη τηλεφωνική παρέμβαση που έκανε στη Ζούγκλα, αλλά χαλάλι του. Μόνο που έκανε τον "βελούδινο" αντιπρόεδρο Σωτήρη Τζούμα να χάσει την ψυχραιμία του τον παραδέχομαι.
Με τα καλύτερα λόγια (για τον Κανάκη) ξεκίνησε την παρέμβασή του ο αντιπρόεδρος, με τους χειρότερους χαρακτηρισμούς την έκλεισε. Δεν τον γνώριζα τον κύριο αλλά ακούγοντας τις απόψεις του και τον τρόπο με τον οποίο κατέθετε τα επιχειρήματά του σχημάτισα τις χειρότερες των εντυπώσεων για το άτομό του. Πραγματικά ελεεινός.

Thursday, March 02, 2006

Back

Η Αθήνα αχανής πόλη. Ποιός τις λέει αυτές τις μπούρδες; 5 μέρες από όπου και αν ξεκινούσαμε στο Μοναστηράκι καταλήγαμε. Απορώ τι το χρειάζονται το μετρό.

Special thanks to
sister & Tom για τη φιλοξενία
Nio για φιλοξενεία και μαγείρεμα (άψογα τα τορτελίνια)
Crazy monkey για το jamάρισμα (άπαιχτος ο keyboardίστας μας - οι Crazy Zponkey θα αφήσουν εποχή)
Mindstripper για την παρέα (Best horror reaction in a romantic film)


Τις προβολές μικρού μήκους δεν τις προλάβαμε, την παράσταση στο θέατρο δε βόλεψε να τη δούμε, αλλά δε βαριέσαι καλή παρέα να υπάρχει...

- - -

Ήμουν πολύ τυχερός σήμερα. Φεύγοντας πέτυχα στο δρόμο τους Αθηναίους μασκοφόρους. Γνωστοί και ως 'Γνωστοί Άγνωστοι'. Καταπληκτικά τα δρώμενα με τις φωτιές. Εξαιρετικό show. Μέχρι τώρα ήξερα μόνο την παράσταση "Γαμάμε ανενόχλητοι όλη την πόλη επειδή έχουμε άσυλο στο πανεπιστήμιο". Να καταργηθεί το άσυλο στο πανεπιστήμιο; Μπα μάλλον το αντίθετο πρέπει να γίνει. Άσυλο σε ολόκληρη την πόλη. Ετσι για να έχουν καλύτερο άλλοθι οι police officers.