Zpiderland

Thursday, February 23, 2006

Carnabalibrium

Γιατί έχω την εντύπωση ότι είμαι ο μόνος μαλάκας που τρώει σήμερα φακές αντί για κοψίδια;

Καλός ο χαβαλές με τις απόκριες αλλά φέτος δεν την έχω βρει την καρναβαλίστικη διάθεσή μου. Πήγα το απόγευμα να αγοράσω τίποτε αποκριάτικο και τι να δω. Πόλεμος στο κατάστημα. Μετά από κανα δεκάλεπτο άρπαξα την πρώτη περούκα που βρήκα μπροστά μου και έφυγα. Τελικά ήταν 10 νούμερα μεγαλύτερη.

Παρά τις γκρίνιες τελικά μάλλον θα βγω. Οποιος μείνει πάντως σπίτι σήμερα μπορεί να δει το Equilibrium (Ανθρώπινο Μίσος [Sci-Fi]) στο Star 23:15. Τώρα βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να απογοητευτεί όταν διαπιστώσει πως ακόμα και ο Christian Bale σήμερα είναι μασκαρεμένος. Ο Bale στην ταινία είναι ντυμένος Nio (από Matrix) και παίζει ξύλο και καράτε. Έλα Oneiros αγκόρι μου για σένα τα γράφω, περιμένω να τσιμπήσεις ξέρω ότι τη λατρεύεις την ταινία. Για να μην πολυλογώ το Equilibrium είναι ένα μίγμα από 1984, Fahrenait 451 και Matrix. Παρ'όλα αυτά το αποτέλεσμα όχι μόνο δεν είναι γελοίο αλλά κρίνεται ως άκρως ικανοποιητικό. Η πολυαγαπημένη μου Εμιλυ Γουάτσον κρατάει δεύτερο ρόλο. Νομίζω ότι δεν της ταίριαζε και τόσο πολύ ο ρόλος (χωρίς να σημαίνει αυτό ότι ήταν κακή)- την προτιμώ σε άλλου είδους ταινίες - η συμμετοχή της όμως και μόνο ήταν ένας σοβαρός λόγος για να δω την ταινία.

Οτι και να διαλέξετε για το βράδυ. Καλή διασκέδαση


Cult Film Festival

Μη ξεχνιόμαστε Δευτέρα ξεκινάει το Cult Film Festival, το οποίο μετακομίζει από το gagarin στην αποθήκη του Μύλου. Σουγκλάκος, Φλωρινιώτης, Γκουσκούνης όλα τα καλά παιδιά στο πανί της Αποθήκης. Όσοι δεν είδατε ακόμη τον 'Δράκουλα των Εξαρχείων' με Πανούση καλά θα κάνετε να είστε εκεί. Αν δεν κάνω λάθος το φεστιβάλ είναι διήμερο. Αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες ρίξτε μια ματιά στο ποστ του blog 'Movies for the Masses' όπου γίνεται περιγραφή της βραδιάς όπως αυτή εξελίχθηκε στην Αθήνα.

Ομιλείτε ελληνικά;

eiΧωρίς να θέλω να παριστάνω τον γνώστη (από μικρός είχα κακές σχέσεις με τα φιλολογικά μαθήματα) αποφάσισα να κάνω ένα ποστάκι με αναφορές σε λάθη που κάνουμε συχνά στην καθομιλουμένη. Ετσι για να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι...
Ξεκινάω με την ανάλυση 5 περιπτώσεων:


ΛΑΘΟΣ: Στα πλαίσια της εκδήλωσης...
ΣΩΣΤΟ: Στο πλαίσιο της εκδήλωσης...

ΛΑΘΟΣ: ...όλους όσους συμμετείχαν
ΣΩΣΤΟ: ...όλους όσοι συμμετείχαν

ΛΑΘΟΣ: του επικεφαλούς
ΣΩΣΤΟ: του επικεφαλής

ΛΑΘΟΣ: ο φωτογράφος αποθανάτισε
ΣΩΣΤΟ: ο φωτογράφος απαθανάτισε

ΛΑΘΟΣ: τρισδιάστατος πίνακας
ΣΩΣΤΟ: τριδιάστατος πίνακας


Αν χρειάζονται επεξηγήσεις πράξτε τις ερωτήσεις σας στα σχόλια


Και άντε καλά τα πλαίσια τα χρησιμοποιεί όλος ο κόσμος λανθασμένα. Υπάρχουν όμως άλλα λάθη που θα έπρεπε να αποφεύγονται. πχ

Εμείς παίζουμε / Εσείς παίζετε

Όταν λοιπόν βλέπουμε τα φιλαράκια μας να παίζουν χαρτιά ρωτάμε:
-Τί παίζετε;

Όταν όμως χρησιμοποιούμε και καλά την αργκό:
-Τί παίζεται;
-Παίζεται τίποτε;

Το 'ε' λοιπόν το χρησιμοποιούμε όταν απευθυνόμαστε σε πολλούς.


Και 3 ορθογραφίες για να κλείσουμε το μαθηματάκι:

συνωμοσία
θηλυκότητα
επεισόδιο

[τα διάλεξα περισσότερο για να τα θυμάμαι εγώ ο ίδιος]


Κι αν φτάσατε ως εδώ πάρτε και homework (εφιάλτης): Σκέφτομαι και γράφω με θέμα: 'Πόσα μπριζόλια σαβούρωσα σήμερα βράδυ Τσικνοπέμπτης;' + 10 λέξεις που να αρχίζουν από Α στην καρτέλα


ΥΓ#1: Ένα πράγμα που ευχαριστήθηκα από τότε που άρχισα να γράφω σε μπλογκ είναι ότι άνοιξα λεξικό και ξεστραβώθηκα λίγο. Παρακαλώ όταν εντοπίζετε μαργαριτάρια στα κείμενά μου πράξτε καμιά παρατήρηση. Δγιορθώνομαι (έτσι Φένια;). Επίσης ξέρω ότι θα έπρεπε να είμαι πιο αναλυτικός και επεξηγηματικός σε όσα αναφέρω, αλλά τι να κάνεις μια ζωή τεμπέλης.


ΥΓ#2: Σήμερα ή αύριο φεύγω τουρνέ. Τα λέμε σε καμια εβδομάδα


Upd#1: Η Morgana προτείνει ένα ενδιαφέρον άρθρο (από το Βήμα) του καθηγητή Θ.Π. Τάσιου, στο οποίο έχουν αναφερθεί και οι συντάκτες του periglwssio. μb, νd, νg και δε συμμαζεύεται

Upd#2: Ωραίο και το κείμενο στις Ανορθογραφίες. Επιτίθεμαι, πιο καλύτερος, θετικές/αρνητικές συνέπειες και η υπόθεση δεν έχει τέλος. Ρίχτε μια ματιά

Wednesday, February 22, 2006

Η νοσος των παικτων

Μετά από τη νόσο των πτηνών μια νέα επιδημία κάνει επανεμφάνιση. Πρόκειται για την επιδημία των παικτών. Η Σοφοκλέους γνωρίζει και πάλι ένδοξες στιγμές και οι παίκτες του χρηματιστηρίου αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Φυσικά και η λέξη παίχτης δεν είναι τυχαία. Ο κοσμάκης (τι γελοία λέξη) που ασχολείται με το χρηματιστήριο είναι παίχτης και όχι επενδυτής.
Όσοι ξαναμπήκαν τον τελευταίο χρόνο στο τριπάκι του χρηματιστηρίου βγάλαν κέρδη. Στην αρχή η χαρά τους ήταν βουβή. Κανείς τους δεν είχε κουράγιο να φωνάξει τις επιτυχίες του μετά από την τρελή χασούρα που είχε προηγηθεί πριν από 6 χρόνια. Σιγά σιγά τα κέρδη αρχίζουν να αυγατίζουν και οι πρώτοι ψίθυροι επιτυχίας είναι γεγονός. Το εύκολο κέρδος περιμένει στη γωνία και ο παίχτης είναι σίγουρος ότι αυτή τη φορά θα ρεφάρει.

Προσοχή λοιπόν, όταν συναντήσετε στο δρόμο παίχτη χρηματιστηρίου να κομπάζει για τις νέες του επιτυχίες πάρτε τα μέτρα σας. Πλύνετε καλά τα χέρια με σαπούνι πριν την οποιαδήποτε επαφή. Εαν είναι δυνατόν φορέστε γάντια πριν κάνετε χειραψία και όταν πάτε σπίτι κάψτε στο τζάκι τα ρούχα που φορούσατε.

Νόσος είναι θα περάσει

Make some Noise




High-profile international artists. Classic Lennon tracks. United for human rights. This is Make Some Noise - a mix of music, celebration and action in support of Amnesty International. Music can change the world, but only with your voice.


Photosynkyria

ola"Το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης είναι το μοναδικό μουσείο φωτογραφίας στην Ελλάδα. Στους στόχους του περιλαμβάνονται η διοργάνωση εκθέσεων και η παραγωγή εκδόσεων, η υποστήριξη της ιστορικής έρευνας και του κριτικού λόγου γύρω από την ελληνική φωτογραφία, η δημιουργία μιας ενημερωμένης βιβλιοθήκης με τίτλους και έντυπα της ελληνικής και διεθνούς φωτογραφικής βιβλιογραφίας, καθώς και ο εμπλουτισμός της συλλογής του με δωρεές και αγορές έργων ελληνικής και διεθνούς, ιστορικής και σύγχρονης φωτογραφίας. Ακόμη, η δημιουργία εκδηλώσεων λόγου και εκπαιδευτικών προγραμμάτων με σκοπό την καλλιέργεια της φωτογραφικής παιδείας στο ελληνικό κοινό. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην επιμέλεια πρωτότυπων εκθέσεων και εκδόσεων που μελετούν και αναδεικνύουν όψεις της σύγχρονης ελληνικής φωτογραφικής δημιουργίας."

Πηγή http://www.thmphoto.gr/museum/

PHOTOSYNKYRIA

Αυτή την περίοδο λαμβάνει χωρό σε διάφορα σημεία της πόλης (Θεσ/κη) το δεθνές φεστιβάλ φωτογραφίας Photosynkyria 2006 η οποία όπως κάθε Φεβρουάριο τα τελευταία χρόνια έτσι και φέτος ταξίδευσε στη Θεσσαλονίκη. Η Photosynkyria οργανώνεται από το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης. Οποιος θέλει να πάρει μια ιδέα από προηγούμενες εκθέσεις Photosynkyria μπορεί να κλικάρει εδώ, ενώ το φετινό πρόγραμμα βρίσκεται ολάκερο over here.


Simon Norfolk, Tόπος ομαδικής εκτέλεσης στη Bοσνία.

Tuesday, February 21, 2006

Προφυλαξη Οθονης

Και για να μην ξεχνάμε και τα δικά μας...
Αγαπημένος στίχος για το μήνα Φεβρουάριο ήρθε από τον φίλτατο κακιτέχνη Νάσο.

Προφύλαξη οθόνης τα μούτρα μου θα βάλω


Δγιαβάστε ολάκερο το ποιηματάργιο στο μπλογκ των 'Δγιαμαντγιών'

Οχι άλλο...

Και μιας που αναφέρθηκα στον Republic μόλις άκουσα τον Χρήστο Πορτοκάλογλου να σχολιάζει την απόφαση του Καρατζαφέρη να κατέβει στη Θεσσαλονίκη για δήμαρχος. "Εχει να φάει μαύρο..." είπε ο Πορτοκάλογλου δηλώνοντας ότι νιώθει προσβεβλημένος που ένας πολιτικός σαν τον Καρατζαφέρη πήρε την απόφαση να κατέβει για δήμαρχος στη Θεσσαλονίκη.
Ναί βρε Χρήστο μαύρο κι εγώ μαζί σου. Που τη βρίσκεις όμως τέτοια σιγουριά δε μπορώ να καταλάβω. Η πρώτη φορά θα είναι που θα ψηφίσουν οι Θεσσαλονικείς σκάρτο πολιτικό ή η τελευταία; Πως να μη διαλέξει τη Θεσσαλονίκη ο Καρατζαφέρης με τέτοια πατήματα που του 'χει δώσει; Δυστυχώς στην πόλη μας έχει δημιουργηθεί πολύ άσχημη παράδοση. Δηψήφιο νουμεράκι θα πιάσει ο Καρατζαφέρης και αυτό εγώ δεν το θεωρώ "μαύρο".
Λες και δε μας έφτανε ο Ατσαλάκωτος...

Αλήθεια τα έργα του μετρό που αναμένεται να ξεκινήσουν λίαν συντόμως θα συνεχιστούν μετά την επομένη των εκλογών;

- - -

Πολιτική ουσ. Αλληλοσπαραγμός συμφερόντων, μασκαρεμένος σε αντιπαράθεση αρχών. Η διαχείριση των δημοσίων υποθέσεων με προσωπικό όφελος.

Ο Ambrose Bierce το είπε, όχι εγώ [Το Αλφαβητάρι του Διαβόλου].

Πες μου το sample...

...να σου πω το τραγούδι.

Πολύ καλή η νέα εκπομπή του Νίκου Κομνηνού. Κάθε Τρίτη βράδυ (23:00-00:00) στον Republic παρουσιάζονται αγαπημένα τραγούδια γνωστών καλλιτεχνών, καθώς και τα προτότυπα κομμάτια από τα οποία καβατζώθηκαν τα samples. Όπως καταλαβαίνετε ονόματα όπως Portshead, Dj Shadow κτλ έχουν την τιμητική τους στην εκπομπή, μιας που στις electro μουσικές τους φόρμες έχουν συμπεριληφθεί ουκ ολίγες φορές κλεμμένες λούπες-samples γνωστών ή τελείως αγνώστων καλλιτεχνών.
Οι ραδιοφωνικοί παραγωγοί που ξοδεύουν τον χρόνο τους για να προετοιμάσουν εκπομπές αφιερωματικού περιεχομένου σπανίζουν. Πρόκειται για διαδικασία που απαιτεί χρόνο,διάθεση και υλικό, οπότε οι περισσότεροι προσπερνούν τις όποιες ιδέες τους φοβούμενοι ότι δε θα βρουν αρκετό υλικό ή ότι θα βαρεθούν και θα παρατήσουν την προσπάθεια στη μέση. Καλό είναι λοιπόν να αναγνωρίζεται ο κόπος τους όταν τελικά παίρνουν την απόφαση.
Ενα point λοιπόν στον Κομνηνό για την προσπάθειά του. Ο ίδιος ελπίζει να βρει υλικό για να βγάλει εκπομπές ως τον Απρίλιο. Ας του ευχηθούμε να βγάλει όλη τη σεζόν και από του χρόνου βλέπουμε.
Ενα point και στον Republic γενικότερα για το όλο concept. Πέρα από τις μουσικές που ακούγονται στον σταθμό, μου αρέσει ακόμα περισσότερο η διάθεση που δείχνουν οι παραγωγοί του για κάτι πιο εποικοδομητικό, για κάτι που θα ξεφεύγει από τα τετριμμένα. Το πρώτο δείγμα -μιας που συμπληρώνονται σε λίγο 6 μήνες- ήταν θετικό, ας ελπίσουμε σε ακόμη περισσότερα.

Monday, February 20, 2006

Dignity as an Excuse

Ναι ξέρω μια εικόνα αξίζει όσο 1000 λέξεις, αλλά μερικές φορές δυό στίχοι αξίζουν όσο 1000 εικόνες

Dignity is my only excuse...
for losing my life


Απο το debut album Xero των Bokomolech

Sunday, February 19, 2006

+Θετικα Φορτια+




Αμάν πια με αυτή τη ρημάδα τη Θεσσαλονίκη. Δε γίνεται τίποτε, δεν κινείται φύλλο.
Δεκτή η άποψη δε λέω. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα πει πως η Θεσσαλονίκη είναι πρωτεύσουσα του πολιτισμού, ούτε κι έχω την ψευδαίσθηση ότι η τέχνη και η δημιουργικότητα έχουν βρει καταφύγιο στην ερώτική μας Θεσσαλονίκη. Πες μου όμως κι εσύ με τη σειρά σου. Πότε έψαξες για τελευταία φορά να δεις αν υπάρχει κάτι που να κινείται στην πόλη. Ωραία καραμέλα, μάθαμε όλοι τώρα και το λέμε. Δε γίνεται τίποτε στη Θεσσαλονίκη, γκρινιάζουμε στο φιλαράκι μας, ρουφάμε την τελευταία τζούρα και την πέφτουμε στην τηλεόραση καταναλώνοντας άφθονα κιλά ακατάσχετης φλυαρίας, ανοησίας και παραπληροφόρησης. Δεν κινείται τίποτε στη Θεσσαλονίκη, τι τέλειο άλλοθι. Καμουφλαρισμένη η ραθυμία μας σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια.

Ξεκόλλα λοιπόν από τον καναπέ και ξεκίνα την αναζήτηση από την αποθήκη Β1 στο λιμάνι, όπου εδρεύει το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης (ΚΣΤ). Από τις 3/2/06 ως τις 2/4/06 στο χώρο αυτό φιλοξενείται μια ωραιότατη έκθεση με τίτλο "Θετικά Φορτία". Πίνακες ζωγραφικής, video art και εικαστικά δρώμενα με άποψη και λόγο ύπαρξης. Μια εναλλακτική μορφή τέχνης, η οποία θα είναι κρίμα να χαθεί μέσα στη νωχελική διάθεση των Θεσσαλονικέων.

[Είσοδος 3 ευρώ / φοιτητικά 1.5 ευρώ]

Αφυπνιση

"Ρε απατεώνα ζεις;"
Με αυτόν τον τρόπο αρχίζει το τελευταίο μήνυμα που πήρα στο κινητό. Και να ξερα ποιος το στειλε... καλά θα ήταν. Λίγο η κάρτα του κινητού που έχασα λίγο η απίστευτη νωχελικότητα που με έχει καταβάλλει μετά από την απρόσμενη (don't worry προσωρινή) απώλεια εργασίας, η αλήθεια είναι ότι έχω αποκοπεί τελείως από τον έξω κόσμο. Πραγματική χειμερία νάρκη όχι αστεία. Υπνος τα χαράματα, ξύπνημα στις 12:00, ωριαία σιέστα στις 17:00 μιλαμε για ολοκληρωτικό χασιμέρισμα.
Σήμερα σηκώθηκα πρωί. Με είδε το φως της μέρας. Πήγα σε μια έκθεση, για την οποία και θα κάνω αναφορά στο επόμενο ποστ, και το συνειδητοποίησα. Η περίοδος της χειμερίας νάρκης μόλις τελείωσε.
Ξεκινάω

Friday, February 17, 2006

[{}]

Από τότε που μετακόμισα στην Καλαμαριά πριν από 16-17 χρόνια στηρίζω το video club της γειτονιάς. Οκ έχω πάρει ταινίες και από το Seven αλλά το συνοικιακό κατάστημα ήταν πάντα πρώτο στις προτιμήσεις μου. Οποτε ζητάω ταινία ο κυρ Γιώργος πληκτρολογεί τον κωδικό μου χωρίς να ρωτήσει. Η γυναίκα του τα ίδια (της πήρε λίγο καιρό παραπάνω αλλά στο τέλος τον έμαθε). Και ξηγιόντουσαν και καλά (ατς ύποπτος ο παρελθοντικός χρόνος στα καλά καθούμενα έτσι;). Κόντρα στις μόδες των trendy video clubs το μαγαζάκι της γειτονιάς συνέχιζε να δίνει τια ταινίες χωρίς επιβάρυνση σε όποιες καθυστερήσεις υπήρξαν.
Χθες βράδυ νοίκιασα το 'Island'.
-Φέρτο μου όμως αύριο μου είπε η βιντεοκλαμπτζού κι εγώ μισοστραβομένος της έγνεψα εντάξει.
- Είναι καινούρια ταινία και θα υπάρξει επιβάρυνση, πρόσθεσε και μου κανε την καρδιά περβόλι.
Τα κατέστρεψες όλα, μου ήρθε να της πω αλλά κράτησα τη σκέψη για την πάρτη μου.
Πάει έπεσε και το τελευταίο οχυρό.

Wednesday, February 15, 2006

Bloody Valentine

Τηλεοπτικό Βαλεντίνο με Κοράκι (Cineblog's review) στο MEGA και Candyman στο ΝΕΤ δε το φανταζόμουν. Εγκρίνω

Αποκαλυψεις... με μετρο

Μόλις τελείωσε η εκπομπή του Μάνεση στον Antenna. 'Αποκαλύψεις';, 'Αποδείξεις'; δεν είμαι σίγουρος για τον τίτλο, ξέρετε τώρα από τη νέα μόδα που είσαγαγε ο Ευαγγελάτος (καλά Μάκη μη φοβάσαι κανείς δε σου παίρνει τα πρωτεία), με δημοσιογράφους-πράκτορες που μπαίνουν σε μια σκάρτη επιχείρηση και καταγράφουν με κρυφή κάμερα στοιχεία.
Ο Μάνεσης μας είπε για την απάτη (ο ίδιος δεν το χαρακτήρισε απάτη, αλλά παραπλάνηση για να μην έχει νομικά προβλήματα) με τις επιχειρήσεις 'Πυραμίδες', ναι από αυτές που βλέπεις στα διαφημιστικά χαρτάκια τύπου 'Θέλεις να βγάλεις extra εισόδημα' '1000 ευρώ part-time εργασία' κτλ. Ο Μάνεσης είπε και άλλα για πολλές και διάφορες απάτες και τέλος πάντων ωραία όσα μας είπε - δεν έχω όρεξη τώρα να αναλύσω την επιλογή των ρεπορτάζ μέσω κρυφής κάμερας- δεν πρόσεξε όμως ότι στις διαφημίσεις που μπαίνουν σφήνα στα διαλείμματα υπάρχει spot που λίγο πολύ λέει 'η περίοδος αυτή κρίνεται ιδιαιτέρως δύσκολη στον αισθηματικό τομέα... Πάρτε τηλέφωνο τώρα στο ΚΕΝΤΡΟ ΙΣΧΥΡΗΣ ΕΝΟΡΑΣΗΣ και μάθετε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τον αισθηματικό σας τομέα κτλ κτλ'.
Δεν έχω ιδέα περι τίνους πρόκειται και αν ήθελα να το κάνω θέμα σε εκπομπή δε θα χρησιμοποιούσα τη λέξη απάτη, αλλά θα μιλούσα περι διαφημίσεων υποπτου περιεχομένου για να κρατήσω πισινή.
Ο Μάνεσης λοιπόν είναι τόσο αφελής ή μήπως πιστεύει ότι πρόκειται πράγματι για ενόραση;
Βρε μπας και τα έχει μοιράσει τα θέματα με τον εκλεκτό του συνάδερφο Ευαγγελάτο, ο οποίος είχε ασχοληθεί πριν από 2 βδομάδες με τα δήθεν μέντιουμ με χάρισμα ενόρασης κτλ.
Για να μη μακρυγορώ όσο τα παίρνει το κανάλι μας δε μας ενδιαφέρει να ασχοληθούμε με απατεώνες. Καίμε 1-2 δεντράκια, αλλά το υπόλοιπο δάσος σαπίζει μια χαρά...
Συγχαρητήργια σε όλους (δεν έχω πρόβλημα συγκεκριμένα με τον Μάνεση και οι άλλοι καλά φρούτα είναι...) και με γεια τον κρυφό εξοπλισμό

Διαχείριση Θυμού

Αντιγραφή από mail της φίλης Ελευθερίας [Thnkια]


Για όλους εσάς που ενίοτε βιώνετε μια άσχημη μέρα ,και απλά θέλετε να τα χώσετε σε κάποιον, μην το κάνετε σε κάποιον γνωστό σας, αλλά σε κάποιον άγνωστο.

Καθόμουν στο γραφείο μου μια μέρα, όταν ξαφνικά θυμήθηκα ότι είχα ξεχάσει να κάνω ένα τηλεφώνημα. Βρήκα το νούμερο του τηλεφώνου και το κάλεσα. Ένας άντρας από την άλλη άκρη της γραμμής απάντησε λέγοντας « Εμπρός?».

Πολύ ευγενικά του είπα ότι είμαι ο Fred Hannifin, και ότι ήθελα να μιλήσω με την Robin Carter?" Ξαφνικά κατάλαβα ότι μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι κάποιος άνθρωπος θα μπορούσε να είναι τόσο αγενής.

Τελικά βρήκα το σωστό νούμερο της Robin', και της τηλεφώνησα. (Είχα κάνει λάθος στα δύο τελευταία ψηφία)

Αφού τα είπαμε, έκλεισα το τηλέφωνο και αποφάσισα να ξανακαλέσω το λάθος νούμερο.

Όταν ο ίδιος τύπος απάντησε, του φώναξα « είσαι πολύ μαλάκας» και έκλεισα το τηλέφωνο με δύναμη. Σημείωσα το νούμερο στην ατζέντα μου καταχωρώντας τον με το όνομα «μαλάκας» και την έβαλα στο συρτάρι μου. Κάθε δύο εβδομάδες περίπου όταν μού έρχονταν οι λογαριασμοί ή είχα πραγματικά μια άσχημη μέρα συνήθιζα τον παίρνω τηλέφωνο και να του φωνάζω «εισαι πολυ μ.....ς».

Κάθε φορά που το έκανα μου έφτιαχνε τη διάθεση.

Όταν κάποτε έκανε την εμφάνιση της η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων, σκέφτηκα ότι έπρεπε να σταματήσω τα «θεραπευτικά» τηλεφωνήματα στον «μαλάκα». Έτσι τον πήρα ξανά τηλέφωνο και του είπα :" Γεια, είμαι ο John Smith από την τηλεφωνική εταιρεία και θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε σχετικά για την νέα υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων". Εκείνος μου φώναξε «ΟΧΙ!» και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Τον ξανακάλεσα αμέσως και του απάντησα « πως να το ξέρεις αφού είσαι μαλάκας»

Μια μέρα, καθώς πήγαινα στο μαγαζί και ετοιμαζόμουν να παρκάρω το αυτοκίνητο μου στο parking, ένας τύπος με μια μαύρη BMW μου έκλεισε το δρόμο και μου πήρε τη θέση, που τόσο υπομονετικά περίμενα, για να παρκάρω το αυτοκίνητο μου. Κορνάρισα και του φώναξα ότι αυτή η θέση ήταν δική μου, καθώς ήμουν εκεί πολύ πριν από αυτόν. Ο κόπανος, επιδεικτικά με αγνόησε, αλλά για καλή μου τύχη πρόσεξα, ότι στο πίσω τζάμι του αυτοκινήτου, υπήρχε ένα «ΠΩΛΕΙΤΑΙ». Χωρίς δεύτερη σκέψη πήρα το στυλό και σημείωσα το τηλέφωνο του.

Δύο μέρες αργότερα, και αφού είχα καλέσει τον «πρώτο μαλάκα» (τώρα, είχα βάλει το τηλέφωνο του στην αυτόματη κλήση), μου ήρθε η ιδέα να καλέσω και τον μαλάκα με τη BMW.

Τηλεφώνησα και μία φωνή απάντησε « Έμπρός?». « Είστε αυτός που πουλάει μια μαύρη BMW» του λέω. « Ναι, ακριβώς» μου απαντάει. «Μήπως μπορείτε να μου δώσετε την διεύθυνση σας για να έρθω να δω το αυτοκίνητο από κοντά» τον ρωτάω. «Βεβαίως,μένω στη οδό 1802 West 34th Street. Είναι ένα κίτρινο σπίτι, και ακριβώς απ' έξω είναι παρκαρισμένο το αυτοκίνητο" .

"Και πώς λέγεστε?" τον ρώτησα.

" Το όνομα μου είναι Don Hansen," απάντησε.

" Ποια είναι η πιο κατάλληλη ώρα για να περάσω από εκεί, Don?"

" Φτάνω στο σπίτι γύρω στις 5 το απόγευμα." μου απαντάει.

"Άκου, Don, μπορώ να σου πω κάτι ?"

" Ναι?"

"Don, είσαι μαλάκας!" Το έκλεισα και αποφάσισα να βάλω και το δικό του τηλέφωνο στη αυτόματη κλήση.

Τώρα, όποτε αντιμετώπιζα κάποιο πρόβλημα, είχα 2 μαλάκες να καλώ.

Ωστόσο, μετά από κάποιους μήνες αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων και στους 2 μαλάκες, συνειδητοποίησα, ότι δεν μου έδινε την ίδια χαρά όπως παλιά.

Μια μέρα τηλεφώνησα στον μαλάκα #1.

"Γεια"

"Είσαι μαλάκας!" ( αλλά δεν το έκλεισα αυτή τη φορά)

" Είσαι ακόμα στη γραμμή?" με ρώτησε.

"Φυσικά," απάντησα

"Σταμάτα να μου τηλεφωνείς," μου φώναξε ουρλιάζοντας.

" Ανάγκασε με" του απάντησα..

" Ποιος είσαι ρε?" με ρώτησε.

" Λέγομαι Don Hansen."

" Αλήθεια? Καιι που μένεις αν επιτρέπεται?"

"Μένω στην οδό 1802 West 34th Street, μαλάκα . Είναι ένα κίτρινο σπίτι και ακριβώς μπροστά είναι παρκαρισμένη μια μαύρη BMW".

Τότε μου λέει, " Έρχομαι από εκεί τώρα!! Don και καλά θα κάνεις να αρχίσεις να προσεύχεσαι."

Του λέω, " Ναι, τώρα φοβήθηκα, μαλάκα!"

Έπειτα, πήρα τηλέφωνο τον μαλάκα # 2. "

Έμπρός?" απάντησε.

" Γεια σου μαλάκα" του λέω.

Τότε εκείνος φώναξε, " Αν μάθω ποιος είσαι..."

" Τι θα κάνεις?" του απάντησα.

" Θα σου κόψω το κώλο" μου ξεκαθάρισε.

Τότε απάντησα, " Λοιπόν μαλάκα, να η ευκαιρία που έψαχνες. Έρχομαι τώρα σπίτι σου!"

Έκλεισα το τηλέφωνο και πήρα αμέσως την Αστυνομία, λέγοντας ότι ετοιμαζόμουν να σκοτώσω το gay εραστή μου, ο οποίος μένει στη 1802 West 34th Street.


Στη συνέχεια, πήρα τηλέφωνο το Channel 13 και τους ανέφερα για ένα πόλεμο συμμοριών, που γινόταν εκείνη τη στιγμή στη West 34th.

Μπήκα γρήγορα στο αυτοκίνητο μου και κατευθύνθηκα στη West 34th. . Όταν έφτασα εκεί είδα 2 μαλάκες να πλακώνουν αλύπητα ο ένας τον άλλο , μπροστά σε 6 περιπολικά, 1 ελικόπτερο της Αστυνομίας και το πλήρωμα του Channel 13 .




Τώρα πραγματικά αισθανόμουν καλύτερα.

Tuesday, February 14, 2006

\___/\__/\_/\/



Thursday, February 09, 2006

Εκανες το καθηκον σου;

Εχει ενδιαφέρον η συμπεριφορά που υιοθετεί ο κάθε άνθρωπος όταν αποκτά ένα ψίχουλο εξουσίας μέσα στο μικρόκοσμό του.
Οταν πρωτοέκανα επιτήρηση μου έκανε εντύπωση η συμπεριφορά ορισμένων επιτηρητών. Φωνή, τσαμπουκάς, χτύπημα χεριού στην έδρα κτλ. Στάσου ρε μαγκάκο μέχρι χθες δεν αντιγράφαμε παρέα; Σήμερα πως έχεις μούτρα και πουλάς τρέλα στα φοιτητάκια;
Γενικότερα οι επιτηρητές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: Στους αυστηρούς και στους χαλαρούς. Αξίζει να σκεφτεί κανείς ποιοί είναι οι λόγοι που οδηγούν τους επιτηρητές της πρώτης κατηγορίας να εκτελούν με ζήλο το έργο τους. Με μια πρόχειρη ανάλυση ένας επιτηρητής μπορεί να είναι αυστηρός επειδή:
α) θέλει να περάσουν μόνον όσοι το αξίζουν ώστε να έχουμε καλύτερη λειτουργία του συστήματος
β) θέλει να πουλήσει ζοριλίκι τώρα που 'χει την εξουσία στα χέρια του (έστω για 2 ώρες)
γ) επειδή αυτή είναι η δουλειά που του έχουν αναθέσει και πρέπει να τη φέρει εις πέρας.

Η πρώτη άποψη έχει ένα νόημα, αλλά μου φαίνεται κάπως ουτοπικό το περιεχόμενό της. Οι επιτηρητές της β) υποκατηγορίας θέλω να πιστεύω ότι είναι λίγοι, αλλά όσοι και να είναι ποιός ασχολείται με τέτοιους μπάσταρδους, οπότε περνάμε στους τυπολάτρες επιτηρητές της γ) υποκατηγορίας.

Ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται με διαφορετικό τρόπο τη λέξη καθήκον. Άλλοι λειτουργούν σα ρομποτάκια ενεργοποιώντας το σύστημα αυτόματης πλοήγησης και άλλοι κάθονται μια στιγμή πριν λειτουργήσουν και σκέφτονται πριν πάρουν αποφάσεις.

Πάντα λοιπόν θα υπάρχει:
~ο επιτηρητής που σου πουλάει πρόλογο και ο επιτηρητής που κάνει τα στραβά μάτια
~ο μπάτσος που φέρεται σαν ουρακοτάγκος και ο αστυνομικός που βοηθάει τους πολίτες
~ο υπαλληλίσκος που σε γειώνει και ο υπάλληλος που σου εξηγεί
~ο μπάσταρδος που σε πηδάει στεγνά και ο κρουπιέρης που σε βοηθάει με τον τρόπο του να παίξεις σωστά.

- - - - -

Εχασα κάτι κερδισμένα φράγκα τις προάλλες. Δε με πείραξε η χασούρα - ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά ήταν- με ενόχλησε όμως το στυλάκι του κρουπιέρη. Τους συμπαθώ τους κρουπιέρηδες. Κάνουν τη δουλειά τους και ακούνε χίλιες δυό γκρίνες και κατάρες από τον κάθε γραφικό και κάθε κατεστραμένο. Αυτόν τον τύπο όμως τον σιχάθηκα. Δεν είναι μόνο τα σκατόφυλλα που μοίραζε κυρίως σε μένα αλλά και στην υπόλοιπη παρέα, είναι το στυλάκι του. Πρόσεξα τον τρόπο με τον οποίο άνοιγε τα φύλλα του, αλλά και τις εκφράσεις του. Είδα τη στιγμιαία απογοήτευση στο πρόσωπό του όταν τράβηξε 4ρι από 11. Λες κι έχανε λεφτά από την τσέπη του. Βέβαια το επόμενο φύλλο ήταν 5ρι διότι εκείνη τη μέρα τίποτε δεν πήγαινε καλά. Δεν πα να καιγόμουνα όλη μέρα (με 22) το παιχνίδι δεν έστρωνε ούτε για τους υπόλοιπους με τίποτε.
Αργότερα έγινε αλλαγή. Ηρθε μια τύπισα στη θέση του μαλάκα. Θεά. Ευγενέστατη. Βοήθησε όσο μπορούσε να βοηθήσει και τα δυο φιλαράκια μου εκεί που έχαναν βγάλανε από 100-200 ευρώ. Εγώ δυστυχώς είχα αποσυρθεί. Με είχε ξεπαραδιάσει ο προηγούμενος.

Ξέρω να παίζω αρκετά καλά Blackjack. Δεν έχω την απαίτηση να με βοηθήσει ο κρουπιέρης να πάρω αποφάσεις και ούτε πολυχρειάζομαι βοήθεια (α ρε lefty εξακολουθούν να με μπερδεύουν μερικές περιπτώσεις με μαλακό 17-18), αλλά όχι ρε φίλε να θέλεις να με κερδίσεις. Για πρώτη φορά μου ήρθε να κάνω καυγά.
Ηταν άραγε τόσο καργιόλης ο κρουπιέρης ή μεταλλάχθηκα με τον καιρό σε γραφικό [από αυτούς τους τελειωμένους που κοροϊδεύουμε]..?

Wednesday, February 01, 2006

Digital Rights


manifesto.digitalrights.gr